לאחר 4 שנים עם ליאו ברנט: תקציב הפרסום של האקדמית 'כנרת' יוצא למכרז
לאחר 3 שנים עם ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס (בזמן קבלת התקציב עוד פעל תחת השם 'רגב קוויצקי') המכללה האקדמית כנרת מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז.
הבוקר (יום א') פורסם המכרז באתר המכללה, ובין תנאי הסף שלו נדרש מהמתמודדים ניסיון בעבודה עם גופים אקדמיים וכן הצגת ניסיון במתן שירותי פרסום הכוללים: תכנון אסטרטגי, קריאייטיב ופרפורמנס.
משרד הפרסום 'ליאו ברנט' כיום תחת ניהולו של גיא קלנר יסכם 4 שנים של עבודה משותפת עם המכללה. בשנת 2011 התקציב הועבר אליו לאחר שטופל בלם מרגלית ולאחר 3 שנים מימשה המכללה אופצייה להארכת ההתקשרות בשנה נוספת שתסתיים בחודשים הקרובים. לאייס נודע כי 'ליאו ברנט' יתמודד על התקציב גם במכרז הנוכחי. בשנים האחרונות נע תקציב הפרסום של המכללה בין 1.5 ל-2.5 מיליון שקלים במחירים ריאליים.
במכללה האקדמית כנרת לומדים כ-2500 סטודנטים בבית הספר להנדסה ובבית הספר למדעי החברה והרוח. בנוסף, פועלים בקמפוס: בית ספר למכינות קדם אקדמיות ומכינות לבגרות, יחידה ללימודי תעודה, מכינות בית ספר למחוננים וחטיבה ללימודי תעודה.
- 2.(ל"ת)נו..הגיע הזמן להתקדם 09/06/2014 11:34הגב לתגובה זו
- 1.יש להם שת"פ עם מקאן ....#רקאומר (ל"ת)אייל 08/06/2014 16:37הגב לתגובה זו
- מכון שכטר 08/06/2014 22:46הגב לתגובה זומחנכים לסובלנות מכון שכטר
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
