הטקס הממלכתי בהר הרצל יום הזיכרון
צילום: צילום מסך חדשות ערוץ 10
רייטינג

ערב יום הזכרון לזכר הנופלים: 48% צפו בעצרת המרכזית בכותל המערבי

עצרת הזיכרון המרכזית התקיימה אמש ברחבת הכותל לזכר 23,169 הנופלים. מהדורת החדשות של ערוץ 2 עם 28.4%; 'שרים בכיכר' בערוץ 10 עם 13.3%
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה רייטינג

יום השידורים של ערב יום ראשון (אתמול) היה בסימן אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי האיבה. העצרת המרכזית שנערכה ברחבת הכותל לזכרם של 23,169 הנופלים שודרה ב-3 הערוצים: 2, 10 וערוץ 1 וקיבלה 48% במצטבר. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.

שידור הטקס המרכזי בערוץ 2 עמד על רייטינג של 31.8%, בערוץ 10 עמד הרייטינג על 10.6% ואילו בערוץ 1 עמד הרייטינג על 5.6%. עוד בטרם העצרת המרכזית שודרו מהדורות החדשות המוקדמות עם רייטינג של 21.1% לערוץ 2, 7.9% למהדורת ערוץ 10 ו-2.8% לערוץ 1.

בגזרת החדשות: המהדורה המרכזית של ערוץ 2 עם 28.4%, המהדורה המרכזית של ערוץ 10 עם 11.5%.

משדרי יום הזכרון: בערוץ 2 (רשת) 'במותם ציוו' עם 18.7%, 'זוכרים, שרים ומספרים' עם 13.5%. בערוץ 10 'שרים בכיכר' עם 13.3%, 'דרישת שלום מהמלחמה' עם 10.8%. בערוץ 1 'שרים לזכרם - משדר מהכנסת' עם 6% והסרט 'הדרך של בן' עם 4.2%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שולי 06/05/2014 09:59
    הגב לתגובה זו
    כיצד יתכן שמר ברק מגיע לעצרת זיכרון בכותל , אדם שהיה ראש ממשלה שר ביטחון ורמטכל , ללא כיפה אני לא אדם דתי, אך אפשר לכבד . בושה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.