הבלוג Gawker: השדר הראשי של פוקס ניוז נופה עקב רצונו "לצאת מהארון"
בלוג הרכילות Gawker טוען כי השדר הראשי של ערוץ פוקס ניוז נופה מרצועת הפריים טיים עקב רצונו "לצאת מהארון". השדר ומנכ"ל הערוץ בתגובה: קישקוש מוחלט.
מנכ"ל ערוץ החדשות המוביל בארה"ב, רוג'ר איילס והמנחה המוביל באותו ערוץ, שפארד סמית' נזעקו לשלול אמש (יום ד') מכל וכל את הפרסום בבלוג Gawker לפיו איילס מנע מסמית' "לצאת מהארון" ולספר זאת לצופים ולציבור בכלל.
גורמים אנונימיים סיפרו ל-Gawker כי סמית' אמר לאיילס במהלך המשא ומתן לאישור החוזה בקיץ 2013, כי "הגיע הזמן" מבחינתו לצאת ולספר על אהבתו לגיו גרציאנו, מפיק בן 26 העובד גם הוא באותו ערוץ.
לדברי Gawker, הסביר איילס לסמית' במקום זאת כי צופי הערוץ, אשר פונה לקהל השמרני בארה"ב, לא יוכלו לסבול שדר מהקהילה הגאה. סמית' קיבל את קביעתו של איילס ללא עוררין, אך זה לא עזר לשדר והוא הועבר מרצועת הפריים-טיים זמן קצר לאחר מכן. לפי גורמים אשר היו מקורבים למשא ומתן, הרצון של סמית' "לצאת מהארון" היווה סיבה עיקרית לניפויו.
- הרשת שעלתה לשידור לראשונה ושינתה את מפת המדיה בארה"ב ומה קרה היום לפני 19 שנה
- השדרן הבכיר עוזב את פוקס ניוז בעקבות הסכם פשרה, המניה יורדת 3%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמה שבועות לפני כן, כותב הבלוג, הביא סמית' את מושא אהבתו לפיקניק אשר נערך בניו יורק במתכונת מצומצמת בקרב בכירים בערוץ. סגן הנשיא לענייני שידורים, ביל שיין, אשר ידוע בערוץ, לדברי הבלוג, כהומופוב רציני "פשוט התחרפן", לאחר שסמית' הציג את חברו לנוכחים. לאחר מכן כינס שיין דיון בקרב המנהלים הבכירים בערוץ על מנת לדון בעניינו של סמית'. "החשש של שיין היה כי צופיו האדוקים של סמית' לא יעמדו בכך".
התוצאה: בנוסף להדחתו של סמית' מרצועת הפריים טיים, דרשו שיין ואיילס למנוע כל דליפת מידע לגבי נטיותיו המיניות של סמית' לקהל הצופים.
"הסיפור הוא שקר ב-100% ופיברוק מוחלט", מסרו איילס וסמית' בהודעה משותפת. "כקולגות וחברים קרובים בפוקס ניוז במשך 18 שנים, יחסינו תמיד היו מושרשים על כבוד הדדי, הערצה עמוקה, נאמנות, כבוד ותמיכה מלאה, גם בפן המקצועי וגם באישי".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
