בדרך למכתש: גיא אורן מונה לסמנכ"ל קידום ומדיה במקאן ואלי מצפה רמון
סבב המינויים במקאן ואלי - שלוחת הניו מדיה של מקאן אריקסון - ממשיך עם כניסתו של גיא אורן לתפקיד סמנכ"ל קידום ומדיה בחברה.
אורן (39) לשעבר מבעלי חברת WISE SEO שהתמחתה בתחומי ה-PPC , קידום אתרים וקידום מבוסס תוצאות (לידים), מכר בשנה האחרונה את חלקו בחברה והחל לנהל לקוחות בצורה עצמאית. אחד מהם שימשיך איתו למקאן ואלי הוא תקציב הניו מדיה של חברת 'אופיר טורס' שפעילותה תמשיך להיות מנוהלת על ידו.
הדר גור אריה, מנכ"ל משותף במקאן ואלי: "מחלקת הקידום והמדיה במקאן ואלי מקבלת חיזוק משמעותי שיקפיץ אותה קדימה. אין עוד הרבה אנשי מקצוע מנוסים, מקצועיים ומעולים כמו גיא. יחד איתו ובחיבור למתודולוגיית העבודה שלנו, המערכות הטכנולוגיות הבלעדיות והיתרונות שבניהול היקפי פעילות כמו בואלי, אנו מעניקים היום פתרון ברמה הגבוהה ביותר בשוק".
לדברי אורן, "אני גאה ונרגש להצטרף ליוזמה המדהימה המתרחשת במצפה רמון. אני עוסק כבר שנים בתחום הניו מדיה באופן עצמאי ואני שמח להביא את ידיעותיי וכישוריי לטובת קידום האג'נדה החברתית של מקאן ואלי".
חנה רדו, משנה למנכ"ל מקאן אריקסון ויו"ר מקאן ואלי אמרה: "גיא מצטרף לשורת האיושים שביצענו בשנה האחרונה במצפה רמון והוא העובד ה-25. אנחנו ממשיכים להגשים את חזון יצירת המשרות בנגב, ומקווים להמשיך ולהוות מגנט לאוכלוסיות חזקות שיתחברו לעשייה הציונית שלנו ויעזרו לנו לשנות מציאות חברתית במצפה רמון".
- 3.אחד מאנשי המקצוע הטובים בתעשייה (ל"ת)מבורך 01/05/2014 02:25הגב לתגובה זו
- 2.יוני 30/04/2014 21:48הגב לתגובה זותעשה חייל
- 1.נ.א. 30/04/2014 17:50הגב לתגובה זובהצלחה איש יקר - שים קרם שיזוף (מקדם הגנה? :- )
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
