
סומק בלחיים: צדר:יריב יטפל בתקציב הפרסום של בית הספר לאיפור רוית אסף
משרד הפרסום צדר: יריב בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי של רוית אסף - כך נודע לאייס. התקציב המדווח על ידי החברה יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. מרשת בתי הספר של רוית אסף נמסר כי זכיית צדר:יריב בתקציב הגיעה לאור נסיונו בטיפול בתקציבי אופנה ולייף סטייל שונים המשלבים עולמות של דיגיטאל עם אוף ליין, כגון s.wear, accessorize London ,iDigital ו-GAP. במסגרת הטיפול יעבור המותג מתיחת פנים ויתמקד בזירה הדיגיטאלית. גדי צדר מבעלי צדר:יריב אישר את הידיעה: אנחנו מאוד שמחים לצרף את רוית אסף לחוג לקוחותינו, זהו תקציב מאתגר, המשלב את עולמות האופנה והביוטי יחד עם עולמות הלימודים והאקדמיה, שילוב המצריך עבודה מתואמת בין הזירה הדיגיטאלית לבין זירת האוף ליין המסורתית, בין בניית תדמית לבין פרסום מבוסס תוצאות . רשת בתי הספר של רוית אסף הוקמה בשנת 1999 על ידי רוית אסף, לשעבר מלכת היופי של ישראל ומונה כיום ארבעה סניפים. בימים אלו מככבת אסף בריאליטי 'עד סוף העולם' המשודר ברשת, יחד עם בן זוגה לשעבר אבי חזן. לדברי אסף: הבחירה בצדר:יריב נעשתה לאחר בדיקה של מספר משרדי פרסום. אין לנו ספק כי במסגרת העבודה המשותפת צדר:יריב ידעו לקחת את המושכות ולהביא נופך חדש ורעננות, כמו גם ידע רב ומקצוענות בלתי מתפשרת, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך מיתוג ומתיחת פנים משמעותית לרשת ועם השותפים הנכונים אני מאמינה שנגיע לתוצאות הרצויות".
- 7.ברכות ומזל טוב! (ל"ת)מתחרה 01/05/2014 13:11הגב לתגובה זו
- 6.מגיע לכם מוכשרים!!!!! (ל"ת)אנה מיוחס 01/05/2014 11:53הגב לתגובה זו
- 5.נוסטרדמוס 01/05/2014 09:27הגב לתגובה זומינימום תקרית בצפון וגדי צדר המופתע משחק את תפקידו של דובר צה"ל.
- 4.לא ידעתי שלקובי אוז יש סוכנות פרסום! (ל"ת)מעריץ 30/04/2014 17:05הגב לתגובה זו
- 3.אחד שמכיר הכי טוב 30/04/2014 16:29הגב לתגובה זויום אחד זה יתפוצץ
- 2.אחד שמכיר ממש טוב 30/04/2014 15:47הגב לתגובה זואולי בלחץ 150 אלף ש"ח גוגל בשנה..
- 1.אמנדה 30/04/2014 15:12הגב לתגובה זויש תקציבים שעדיף פשוט לא לפרסם שמקבלים אותם.

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד.
הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11.
רצועות נוספות
רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים.
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.