גדי צדר אסי יריב
צילום: יח"צ

סומק בלחיים: צדר:יריב יטפל בתקציב הפרסום של בית הספר לאיפור רוית אסף

אסף מככבת בימים אלו בריאליטי 'עד סוף העולם' עם בן זוגה לשעבר אבי חזן. התקציב המדווח יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. גדי צדר: "תקציב מאתגר"
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום צדר: יריב בבעלותם של גדי צדר ואסי יריב יטפל בתקציב הפרסום של רשת בתי הספר למקצועות האיפור והיופי של רוית אסף - כך נודע לאייס. התקציב המדווח על ידי החברה יעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.

מרשת בתי הספר של רוית אסף נמסר כי זכיית צדר:יריב בתקציב הגיעה לאור נסיונו בטיפול בתקציבי אופנה ולייף סטייל שונים המשלבים עולמות של דיגיטאל עם אוף ליין, כגון s.wear, accessorize London ,iDigital ו-GAP. במסגרת הטיפול יעבור המותג מתיחת פנים ויתמקד בזירה הדיגיטאלית.

גדי צדר מבעלי צדר:יריב אישר את הידיעה: אנחנו מאוד שמחים לצרף את רוית אסף לחוג לקוחותינו, זהו תקציב מאתגר, המשלב את עולמות האופנה והביוטי יחד עם עולמות הלימודים והאקדמיה, שילוב המצריך עבודה מתואמת בין הזירה הדיגיטאלית לבין זירת האוף ליין המסורתית, בין בניית תדמית לבין פרסום מבוסס תוצאות .

רשת בתי הספר של רוית אסף הוקמה בשנת 1999 על ידי רוית אסף, לשעבר מלכת היופי של ישראל ומונה כיום ארבעה סניפים. בימים אלו מככבת אסף בריאליטי 'עד סוף העולם' המשודר ברשת, יחד עם בן זוגה לשעבר אבי חזן.

לדברי אסף: הבחירה בצדר:יריב נעשתה לאחר בדיקה של מספר משרדי פרסום. אין לנו ספק כי במסגרת העבודה המשותפת צדר:יריב ידעו לקחת את המושכות ולהביא נופך חדש ורעננות, כמו גם ידע רב ומקצוענות בלתי מתפשרת, אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך מיתוג ומתיחת פנים משמעותית לרשת ועם השותפים הנכונים אני מאמינה שנגיע לתוצאות הרצויות".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ברכות ומזל טוב! (ל"ת)
    מתחרה 01/05/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מגיע לכם מוכשרים!!!!! (ל"ת)
    אנה מיוחס 01/05/2014 11:53
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נוסטרדמוס 01/05/2014 09:27
    הגב לתגובה זו
    מינימום תקרית בצפון וגדי צדר המופתע משחק את תפקידו של דובר צה"ל.
  • 4.
    לא ידעתי שלקובי אוז יש סוכנות פרסום! (ל"ת)
    מעריץ 30/04/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אחד שמכיר הכי טוב 30/04/2014 16:29
    הגב לתגובה זו
    יום אחד זה יתפוצץ
  • 2.
    אחד שמכיר ממש טוב 30/04/2014 15:47
    הגב לתגובה זו
    אולי בלחץ 150 אלף ש"ח גוגל בשנה..
  • 1.
    אמנדה 30/04/2014 15:12
    הגב לתגובה זו
    יש תקציבים שעדיף פשוט לא לפרסם שמקבלים אותם.
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.