
צילום: צילום מסך
בום טראח: רשת פוקס וערוץ TF1 רכשו להפקה את הפורמט BOOM! של 'קשת'
האמריקאים והצרפתים חנכו את פסטיבל מיפ עם רכישת הפורמט שפותח ע"י 'קשת', עידו רוזנבלום ויולי-אוגוסט, והושק בהצלחה בשבוע שעבר בערוץ 2
פסטיבל מיפ בקאן מתחיל להניב עסקאות נאות: רשת השידור האמריקאית פוקס וערוץ TF1 הצרפתי רכשו להפקה את BOOM!. השעשועון, פרי פיתוחם של הזכיינית קשת, חברת יולי-אוגוסט הפקות ועידו רוזנבלום, שגם מנחה את התכנית, הושק ביום חמישי האחרון עם רייטינג של 26.7% ו-746 אלף צופים.
ב-BOOM! שמופקת על ידי 'יולי אוגוסט', על המתמודדים לענות בזמן קצוב על שאלות טריוויה ותוך כדי לנטרל פצצה מדומה. הטרה היא לנטרל 8 פצצות על מנת לזכות בחצי מיליון שקלים.
סגן נשיא בכיר בפוקס, סיימון אנדרה, מסר כי "ב-BOOM! יש בידור לכל המשפחה שמשתלב בצורה מושלמת עם הגישה של FOX. מעולם לא הונח שעון מתקתק בצורה כה מתוחכמת במרכזו של משחק. יש כאן השאלה יצירתית במיוחד של 'שפת המותחנים' לתוך שעשועון".
- 2.ירון 07/04/2014 22:20הגב לתגובה זוכמה הולם שמישראל ייצא שעשועון שמעלה את סף הגירוי ומוריד את האינטיליגנציה לגובה קו הביקיני. במדינה שאחוז ניכר מתושביה חווה פיגוע חבלני או פיגוע פלילי ונותר עם צלקות לא מעטות, צריך להיות סוג של מפיסטו / מלאך המוות כדי להוציא איוולת כזאת אל הפועל. רק מוח ישראלי מעוות יכול לעשות כסף מטראומה וזה יחזור לקשת כמו בומרנג.
- 1.עדי 07/04/2014 20:49הגב לתגובה זווגם מבריק וטוב לב.