חוצות: 'רפיד' זכתה במכרז של בנימינה-גבעת עדה - בהיקף של 8 מיליון שקלים

המכרז הוא הראשון לשילוט חוצות בתחום השיפוט של מועצת בנימינה - גבעת עדה, והראשון בארץ שמאגד את כל פלטפורמות הפרסום בהצעה אחת
משה בנימין | (8)
נושאים בכתבה יוסי ירקוני רפיד

חברת החוצות 'רפיד ויז'ן' זכתה במכרז השילוט של המועצה המקומית בנימינה - גבת עדה ובימים הקרובים תחל בהפעלת מערך שילוט החוצות באזור. המכרז הוא הראשון לשילוט חוצות בתחום השיפוט של המועצה, והראשון בארץ שמאגד את כל פלטפורמות הפרסום בהצעה אחת.

היקף הזכיון עומד על כ-8 מיליון שקלים בחישוב של כ-880 אלף שקל לשנה לחוזה בן 9 שנים. במסגרת ניהול מערך פרסום החוצות, תקים ותפעיל רפיד ויז'ן, באמצעות חברת הבת שלה - מאור, לראשונה בבנימינה-פרדס חנה, עשרות שלטי חוצות (בילבורדס), שלטי הכוונה, שילוט גשרים ודגלים, כולם בשטח השיפוט של המועצה המקומית.

יוסי ירקוני, מנכ"ל רפיד ויז'ן: "אנו שמחים שהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה בחרה להיות החלוצה בתחום ולאגד את כל פלטפורמות פרסום החוצות תחת זכיין אחד. מצב זה מאפשר יצירת חבילות מותאמות ללקוח תוך שימוש במגוון הפלטפורמות לטובת המפרסמים, בניגוד למצב היום שבו המפרסם מתקשר עם מספר חברות."

רפיד ויז'ן פרסום חוצות הוקמה בשנת 1989 ומאז נחשבת לאחת השחקניות המובילות בקטגורית פרסום החוצות בישראל. החברה נמצאת בבעלות ציבורית ונשלטת על ידי חברת הכשרת הישוב בע"מ. רפיד ויז'ן מפעילה כיום מגוון פלטפורמות לפרסום חוצות, הכוללים מעל ל-1000 שלטי חוצות (בילבורדס) בפריסה ארצית, וכ-3000 מתקני פרסום מוארים, טלוויזיית חוצות, גשרים ועוד.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    משה 31/07/2014 18:15
    הגב לתגובה זו
    למה צריך להרוס עוד מקום ירוק ופסטורלי עם פרסומות - נמאס כבר מהמסחרור.
  • 4.
    מהענף 25/04/2014 19:40
    הגב לתגובה זו
    חוץ מלא לעשות כלום הוא מפרסם את הזכיה בבנימינה שנעשתה לפני שנה! כאילו היא שלו. שילך לעבד לפני שרפיד טובעת
  • 3.
    גליתוש 09/04/2014 09:35
    הגב לתגובה זו
    הצלחתי להעיף את כולם רק אני מוכרת את רמת השרון ומה עוד נשאר לי??? במחירים זוליםםםםםםםםםם מי קונה מי? מי? אף אחד לא מבין פה בכלום גם ככה בייחוד המנכלוש החדשוש אני על הגללללללללללללללל
  • 2.
    תמר 06/04/2014 14:21
    הגב לתגובה זו
    עבדתי עם יוסי בגלגוליו הקודמים. אחד המנכלים היותר מוכשרים שיצא לי לעבוד איתם. רפיד הרוויחה בענק
  • 1.
    בהצלחה לא נשאר שם כלום טוב שהם זכו במשהו (ל"ת)
    מיני 06/04/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
  • עוד מנכ"ל 06/04/2014 11:59
    הגב לתגובה זו
    הרס את אריאלי, יהרוס את גם את רפיד
  • פלנר מהגיהנום 06/04/2014 14:28
    אחד היישובים המתפתחים בישראל. סימן שרפיד מסתכלת קדימה
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.