TV

מרגש: צפו בהפתעה שחיכתה לקבוצת כדורסל מתיכון אמריקאי בחדר ההלבשה

הנערים בקבוצה של תיכון Riverdale בניו אורלינס לא ידעו מה קורה בחדר ההלבשה שלהם בזמן שהם מנסים להעפיל לפלייאוף. גם דווין וויד היה שם
משה בנימין |

לכל נער או נערה שעוסקים בספורט, בין אם זה כדורסל, כדורגל, טניס או ענף אחר יש חלום להרגיש יום אחד כמו שחקן מקצוען שמוקף בתנאים הטובים ביותר. לצערם, לרוב בתי הספר והאקדמיות בעולם אין ספונסר כמו רומן אברמוביץ' או שייח סעודי עם כיס אינסופי, כך שהתשתיות, הציוד והמעטפת הכללית היא עממית למדי.

מותג מוצרי האנרגיה האמריקאי Gatorade באמצעות משרד הפרסום TBWAChiatDay LA החליט להגשים לקבוצת הכדורסל של תיכון Riverdale בניו אורלינס את החלום הקטן הזה באמצעות 'מייקאובר' לחדר ההלבשה החבוט והמיושן שלהם, ללא ידיעתם. בזמן שהקבוצה עלתה לשחק ונלחמה על מקום בפלייאוף, לראשונה מזה שני עשורים, הצוות של Gatorade נכנס לפעולה, מבלי שהנערים יהיו מודעים לדבר.

בתוך זמן קצר הספיקו אנשי Gatorade לשדרג את חדר ההלבשה מרמת תיכון לרמת NBA - במהלך שכלל את החלפת ארוניות המתכת הישנות לארוניות עץ מצוחצחות, שטיח מקיר לקיר, כסאות חדשים במקום ספסל העץ הארוך, תאורה חדשה, עגלות שירות ומה לא. השיפוץ המהיר יצא לדרכו בזמן שהקבוצה עלתה לשחק את המחצית השנייה והסתיים לפני שזו ירדה בחזרה, לאחר שכל הציוד הוברג וקובע למקום.

הפתעה לא פחות גדולה מחדר ההלבשה החדש, חיכתה להם בדמות האורח המיוחד שהגיע לבקר את הקבוצה בתום המשחק. בזמן שהנערים מנסים לעכל את הסיטואציה וחלקם אף פרצו בדמעות, נכנס לחדר שחקן קבוצת מיאמי היט, כוכב ה-NBA דווין וויד, מהשחקנים הטובים שהמשחק ידע. וויד חילק לנערים שניצחו את המשחק כמה מחמאות מחממות לב, לצד שיחת מוטיבציה, ולבסוף גם השתתף איתם ב-huddle האישי שלהם בקריאת Family.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.