המקבץ השבועי: הלקוחות החדשים של GCS קרמר/דוידוביץ' ורימון כהן שינקמן
חברת GCS קרמר/דוידוביץ' גייסה בחודש האחרון מספר תיקים חדשים: בורסת היהלומים הישראלית, פורום יצרני החשמל הפרטיים בגז טבעי, חברת מסר (המתחרה בדואר ישראל), עמותת פתחון לב והחברה לאיתור והשבת נכסי נספי השואה.
בעשור האחרון מלווה GCS קרמר/דוידוביץ' גופים גדולים במשק ומעורבת פעילה בנושאים שעל סדר היום הציבורי, התקשורתי והרגולטורי בנושאי תעשייה, תשתיות, אנרגיה, פיננסים, נדל"ן, תקשורת, חינוך רווחה ובריאות, נדל"ן. בין לקוחות המשרד: בנק ישראל - הפיקוח על הבנקים, ערוץ 10, איש העסקים בני שטיינמץ, בזן, כימיקלים לישראל ועוד.
מחלקת ההיי-טק במשרד רימון כהן שינקמן תוביל את יחסי הציבור של חברת אטרינט (לשעבר חטיבת הפיתוח של NSN בישראל). החברה תפעל ב-2 תחומים מרכזיים: מתן שירות פיתוח ותמיכה טכנית ללקוחות ברחבי העולם ופיתוח מערכות ניהול מתקדמת לרשתות התקשורת העתידיות. אטרינט כוללת אנשי פיתוח, תמיכה ומכירות בעלי ניסיון רחב בתחום התקשורת והבנה מעמיקה של צורכי הלקוח.
רימון-כהן-שינקמן מתמחה בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור, ניהול משברים ומאבקים תקשורתיים לחברות כלכליות מתחומים שונים. מייסדי המשרד פעילים בתחום התקשורת יותר מ-20 שנה.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
