פרסום ראשון

אמנות בסגול: תקציב הדיגיטל וסושיאל של בצלאל יטופל ב'פרפל אינטראקטיב'

סוכנות הפרסום של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי תחל לעבוד עם מוסד האמנות בגזרת הדיגיטל/סושיאל, לאחר מכרז עליו התמודדו מספר משרדים
משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה בצלאל פרפל

סוכנות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' מגייסת לשורותיה את תקציב הפרסום בגזרת הדיגיטל של מוסד האמנות הוותיק בצלאל - כך נודע לאייס. הסוכנות. בבעלותם של דניאל אציל, אורי מנדי ויואב מאור, תחל לעבוד עם 'בצלאל' לאחר שזכתה במכרז עליו התמודדו מספר משרדי פרסום.

על רקע פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה, סוכנות האינטראקטיב הצעירה תטפל גם בפעילות הסושיאל של בצלאל. בקרוב עתיד לצאת לדרכו קמפיין ההרשמה לשנת 2014.

מתחילת השנה הנוכחית, גייסה פרפל 3 תקציבי פרסום נוספים, של 'יעקבי', 'פנסוניק' ו-espresso club. בנוסף לזאת, הסוכנות, שציינה לאחרונה 3 שנים להקמתה, העתיקה את מושבה מהרצליה למגדל ב.ס.ר 3, עם הגידול בהיקף העבודה שהוביל לגיוס כח אדם נוסף.

אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב, אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו שמחים לעבוד עם מוסד אייקוני בחברה הישראלית ובעולם כמו בצלאל. הבחירה בפרפל אינטראקטיב מבהירה את ההבנה והחשיבה המתקדמת של בצלאל בהבנת השוק והצורך ביכולות תקשורת ופרסום דיגיטלי נכון, ממוקד ומתאים שפניו לעבר העתיד. אנו מודים לבצלאל על הבחירה בנו ומבטיחים לספק להם שירות מצוין ותוצרים קריאטיביים בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מאמינים בהם ובצלאל מזוהים עמם".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מוצלחים 07/02/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    יואב אתה חמוד
  • 3.
    אורן 06/02/2014 21:50
    הגב לתגובה זו
    תענוג לראות אותם גדלים.
  • 2.
    אני 06/02/2014 19:29
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי פחות יצירתי מקבל תקציב של בית ספר לאמנות. מדהים.
  • 1.
    תקציב שנתי של 200,000 ש"ח ... קמפיין אחד בשנה (ל"ת)
    ג 06/02/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.