פרסום ראשון

אמנות בסגול: תקציב הדיגיטל וסושיאל של בצלאל יטופל ב'פרפל אינטראקטיב'

סוכנות הפרסום של דניאל אציל, יואב מאור ואורי מנדי תחל לעבוד עם מוסד האמנות בגזרת הדיגיטל/סושיאל, לאחר מכרז עליו התמודדו מספר משרדים
משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה בצלאל פרפל

סוכנות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' מגייסת לשורותיה את תקציב הפרסום בגזרת הדיגיטל של מוסד האמנות הוותיק בצלאל - כך נודע לאייס. הסוכנות. בבעלותם של דניאל אציל, אורי מנדי ויואב מאור, תחל לעבוד עם 'בצלאל' לאחר שזכתה במכרז עליו התמודדו מספר משרדי פרסום.

על רקע פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה, סוכנות האינטראקטיב הצעירה תטפל גם בפעילות הסושיאל של בצלאל. בקרוב עתיד לצאת לדרכו קמפיין ההרשמה לשנת 2014.

מתחילת השנה הנוכחית, גייסה פרפל 3 תקציבי פרסום נוספים, של 'יעקבי', 'פנסוניק' ו-espresso club. בנוסף לזאת, הסוכנות, שציינה לאחרונה 3 שנים להקמתה, העתיקה את מושבה מהרצליה למגדל ב.ס.ר 3, עם הגידול בהיקף העבודה שהוביל לגיוס כח אדם נוסף.

אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב, אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו שמחים לעבוד עם מוסד אייקוני בחברה הישראלית ובעולם כמו בצלאל. הבחירה בפרפל אינטראקטיב מבהירה את ההבנה והחשיבה המתקדמת של בצלאל בהבנת השוק והצורך ביכולות תקשורת ופרסום דיגיטלי נכון, ממוקד ומתאים שפניו לעבר העתיד. אנו מודים לבצלאל על הבחירה בנו ומבטיחים לספק להם שירות מצוין ותוצרים קריאטיביים בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מאמינים בהם ובצלאל מזוהים עמם".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מוצלחים 07/02/2014 13:35
    הגב לתגובה זו
    יואב אתה חמוד
  • 3.
    אורן 06/02/2014 21:50
    הגב לתגובה זו
    תענוג לראות אותם גדלים.
  • 2.
    אני 06/02/2014 19:29
    הגב לתגובה זו
    המשרד הכי פחות יצירתי מקבל תקציב של בית ספר לאמנות. מדהים.
  • 1.
    תקציב שנתי של 200,000 ש"ח ... קמפיין אחד בשנה (ל"ת)
    ג 06/02/2014 16:03
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.