אמנות בסגול: תקציב הדיגיטל וסושיאל של בצלאל יטופל ב'פרפל אינטראקטיב'
סוכנות הפרסום 'פרפל אינטראקטיב' מגייסת לשורותיה את תקציב הפרסום בגזרת הדיגיטל של מוסד האמנות הוותיק בצלאל - כך נודע לאייס. הסוכנות. בבעלותם של דניאל אציל, אורי מנדי ויואב מאור, תחל לעבוד עם 'בצלאל' לאחר שזכתה במכרז עליו התמודדו מספר משרדי פרסום.
על רקע פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים החדשה, סוכנות האינטראקטיב הצעירה תטפל גם בפעילות הסושיאל של בצלאל. בקרוב עתיד לצאת לדרכו קמפיין ההרשמה לשנת 2014.
מתחילת השנה הנוכחית, גייסה פרפל 3 תקציבי פרסום נוספים, של 'יעקבי', 'פנסוניק' ו-espresso club. בנוסף לזאת, הסוכנות, שציינה לאחרונה 3 שנים להקמתה, העתיקה את מושבה מהרצליה למגדל ב.ס.ר 3, עם הגידול בהיקף העבודה שהוביל לגיוס כח אדם נוסף.
אציל, מנכ"ל משותף ומנהל הקריאייטיב, אישר את הפרטים לאייס. לדבריו, "אנו שמחים לעבוד עם מוסד אייקוני בחברה הישראלית ובעולם כמו בצלאל. הבחירה בפרפל אינטראקטיב מבהירה את ההבנה והחשיבה המתקדמת של בצלאל בהבנת השוק והצורך ביכולות תקשורת ופרסום דיגיטלי נכון, ממוקד ומתאים שפניו לעבר העתיד. אנו מודים לבצלאל על הבחירה בנו ומבטיחים לספק להם שירות מצוין ותוצרים קריאטיביים בסטנדרטים הגבוהים שאנחנו מאמינים בהם ובצלאל מזוהים עמם".
- 4.מוצלחים 07/02/2014 13:35הגב לתגובה זויואב אתה חמוד
- 3.אורן 06/02/2014 21:50הגב לתגובה זותענוג לראות אותם גדלים.
- 2.אני 06/02/2014 19:29הגב לתגובה זוהמשרד הכי פחות יצירתי מקבל תקציב של בית ספר לאמנות. מדהים.
- 1.תקציב שנתי של 200,000 ש"ח ... קמפיין אחד בשנה (ל"ת)ג 06/02/2014 16:03הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המהדורה המרכזית של ערוץ 13 הולכת ונחלשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
