מדור המקבץ: דפנה גרינבוים תדברר את 'הפתוחה' - וגם מי קיבל איזה תקציב
דפנה גרינבוים נבחרה לתפקיד דוברת ומנהלת היח"צ באוניברסיטה הפתוחה. גרינבוים היא בוגרת תואר ראשון BA מהאוניברסיטה הפתוחה, והחלה את דרכה כמנהלת שיווק במכללת רעננה, שימשה משנת 2004 מנהלת השיווק והפרסום ב'אסכולות' - בית הספר ללימודי תרבות ודעת בלימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. במהלך 7 השנים האחרונות שימשה מנהלת האירועים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה. לפני הגעתה לפתוחה, מילאה דרינבוים שורת תפקידים ניהוליים בשיווק, מכירות ופרסום. במסגרת תפקידה החדש, היא תעמוד בראש מערך הדוברות ויחסי ציבור בכפיפות למנכ"ל עמית שטרייט. גרינבוים תחליף בתפקיד את הדוברת הוותיקה של הפתוחה, עליזה אלרהנד, ששימשה בתפקיד ב-31 השנים האחרונות, ויוצאת כעת לפנסיה.
ואילו משרד וילדר יחסי ציבור זכה בתקציב יחסי הציבור וקשרי העיתונות של רשת 'אפרודיטה', המונה 70 חנויות ומשווקת את מותגים בתחום הלבשה תחתונה, בגדי ים, פיג'מות, הלבשת פנאי ועוד. 'וילדר' מייצג כ-90 קבוצות עסקיות, בהן 'איתוראן', 'עדן טבע מרקט', 'קרביץ', 'מחלבות גד', 'טבע נאות', 'אייר ברלין', 'קניון הזהב' ועוד.
משרד יחסי הציבור של מאיה זאנה, המתמחה בתחומי האופנה, טיפוח והלייף סטייל, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Genuine הצרפתית בבעלות אשת העסקים לטיסיה סבן. Genuine מתמחה בפרויקטים ייחודיים בתחום האופנה והאמנות, בין היתר עם המותגים בעולם: Louis Vuitton, Fendi, Issey Miyake, Dior , Montblanc ועוד.
משרד דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של רשת האופנה לילדים 'קיווי'. הרשת המתמחה באופנת בגדי תינוקות וילדים, הוקמה ב-1993. היא מונה יותר מ-30 סניפים בקניונים ובמרכזי מסחר ועד סוף השנה צפויים להיפתח כ-10 סניפים נוספים. המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת הכולל של החברה ויטפל בכל היבטי פעילותה.