מדור המקבץ: דפנה גרינבוים תדברר את 'הפתוחה' - וגם מי קיבל איזה תקציב

גרינבוים תחליף את עליזה אלרהנד, שפורשת לגמלאות לאחר 31 (!!!) שנה. 'וילדר' יעבור עם 'אפרודיטה', רייבנבך עם קיווי, ומאיה וזנה עם Genuine
כתבי אייס |
נושאים בכתבה דפנה גרינבוים

דפנה גרינבוים נבחרה לתפקיד דוברת ומנהלת היח"צ באוניברסיטה הפתוחה. גרינבוים היא בוגרת תואר ראשון BA מהאוניברסיטה הפתוחה, והחלה את דרכה כמנהלת שיווק במכללת רעננה, שימשה משנת 2004 מנהלת השיווק והפרסום ב'אסכולות' - בית הספר ללימודי תרבות ודעת בלימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. במהלך 7 השנים האחרונות שימשה מנהלת האירועים האקדמיים של האוניברסיטה הפתוחה.

לפני הגעתה לפתוחה, מילאה דרינבוים שורת תפקידים ניהוליים בשיווק, מכירות ופרסום. במסגרת תפקידה החדש, היא תעמוד בראש מערך הדוברות ויחסי ציבור בכפיפות למנכ"ל עמית שטרייט.

גרינבוים תחליף בתפקיד את הדוברת הוותיקה של הפתוחה, עליזה אלרהנד, ששימשה בתפקיד ב-31 השנים האחרונות, ויוצאת כעת לפנסיה.

ואילו משרד וילדר יחסי ציבור זכה בתקציב יחסי הציבור וקשרי העיתונות של רשת 'אפרודיטה', המונה 70 חנויות ומשווקת את מותגים בתחום הלבשה תחתונה, בגדי ים, פיג'מות, הלבשת פנאי ועוד. 'וילדר' מייצג כ-90 קבוצות עסקיות, בהן 'איתוראן', 'עדן טבע מרקט', 'קרביץ', 'מחלבות גד', 'טבע נאות', 'אייר ברלין', 'קניון הזהב' ועוד.

משרד יחסי הציבור של מאיה זאנה, המתמחה בתחומי האופנה, טיפוח והלייף סטייל, חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Genuine הצרפתית בבעלות אשת העסקים לטיסיה סבן. Genuine מתמחה בפרויקטים ייחודיים בתחום האופנה והאמנות, בין היתר עם המותגים בעולם: Louis Vuitton, Fendi, Issey Miyake, Dior , Montblanc ועוד.

משרד דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של רשת האופנה לילדים 'קיווי'. הרשת המתמחה באופנת בגדי תינוקות וילדים, הוקמה ב-1993. היא מונה יותר מ-30 סניפים בקניונים ובמרכזי מסחר ועד סוף השנה צפויים להיפתח כ-10 סניפים נוספים. המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת הכולל של החברה ויטפל בכל היבטי פעילותה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.