בדרך לסיר הבשר: אורית ולנט-מיכאלי מונתה לסמנכ"ל השיווק של זוגלובק
לאחר שנתיים ללא איוש משבצת סמנכ"ל השיווק בזוגלובק - אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת השיווק של החברה בשנתיים האחרונות, מקבלת את המושכות לידיה ונכנסת לתפקיד.
ולנט-מיכאלי, בעלת MBA מאוניברסיטת בן גוריון ו-BA בכלכלה וסוציולוגיה מהאוניברסיטה העברית, החלה את דרכה בחברת זוגלובק ב-2008 כמנהלת קטגוריה בתחום הבשר וב-2011 מונתה למנהלת השיווק. לפני הגעתה לזוגלובק מילאה אורית ולנט-מיכאלי שורת תפקידים ניהוליים במכירות ושיווק בחברת יוניליוור. כאמור, לפני כשנתיים פרש מתפקידו סמנכ"ל השיווק האחרון של זוגלובק דניאל שבתאי, ומאז לא מינתה החברה מחליף.
לדברי פיני קמרי מנכ"ל החברה: "אנו מברכים על קידומה של אורית. חברת זוגלובק מעודדת ומטפחת את עובדיה וקידום העובדים שלנו הינו חלק חשוב בדרכנו. לזכותה של אורית ניתן לזקוף מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים אשר הובילה במהלך השנים בזוגלובק ואנו מאחלים לה הצלחה רבה גם בהמשך".
- 3.דורית 26/01/2014 14:17הגב לתגובה זושמתם לב שכל משבר בעת האחרונה, משבר תקשורתי, הלקוחות של רני רהב בקו האש: זוגלובק, זוכרים? גינדי? אייל גולן? רולדין?...והדרך ארוכה ומפותלת... הבנאדם מביא עמו קללה ללקוחותיו
- 2.דודו 26/01/2014 14:15הגב לתגובה זוזה שהכניס אותם לבוץ כה עמוק
- 1.עמית 26/01/2014 12:47הגב לתגובה זוחבל שהתקדמה במקום דוחה, שרוצח חיות בצורה פושעת ומזעזעת. העיקר שתעשה בוכטה ושכתבו באייס. במקומה לא הייתי יודע איפה לקבור את עצמי
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
