בדרך לסיר הבשר: אורית ולנט-מיכאלי מונתה לסמנכ"ל השיווק של זוגלובק
לאחר שנתיים ללא איוש משבצת סמנכ"ל השיווק בזוגלובק - אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת השיווק של החברה בשנתיים האחרונות, מקבלת את המושכות לידיה ונכנסת לתפקיד.
ולנט-מיכאלי, בעלת MBA מאוניברסיטת בן גוריון ו-BA בכלכלה וסוציולוגיה מהאוניברסיטה העברית, החלה את דרכה בחברת זוגלובק ב-2008 כמנהלת קטגוריה בתחום הבשר וב-2011 מונתה למנהלת השיווק. לפני הגעתה לזוגלובק מילאה אורית ולנט-מיכאלי שורת תפקידים ניהוליים במכירות ושיווק בחברת יוניליוור. כאמור, לפני כשנתיים פרש מתפקידו סמנכ"ל השיווק האחרון של זוגלובק דניאל שבתאי, ומאז לא מינתה החברה מחליף.
לדברי פיני קמרי מנכ"ל החברה: "אנו מברכים על קידומה של אורית. חברת זוגלובק מעודדת ומטפחת את עובדיה וקידום העובדים שלנו הינו חלק חשוב בדרכנו. לזכותה של אורית ניתן לזקוף מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים אשר הובילה במהלך השנים בזוגלובק ואנו מאחלים לה הצלחה רבה גם בהמשך".
- 3.דורית 26/01/2014 14:17הגב לתגובה זושמתם לב שכל משבר בעת האחרונה, משבר תקשורתי, הלקוחות של רני רהב בקו האש: זוגלובק, זוכרים? גינדי? אייל גולן? רולדין?...והדרך ארוכה ומפותלת... הבנאדם מביא עמו קללה ללקוחותיו
- 2.דודו 26/01/2014 14:15הגב לתגובה זוזה שהכניס אותם לבוץ כה עמוק
- 1.עמית 26/01/2014 12:47הגב לתגובה זוחבל שהתקדמה במקום דוחה, שרוצח חיות בצורה פושעת ומזעזעת. העיקר שתעשה בוכטה ושכתבו באייס. במקומה לא הייתי יודע איפה לקבור את עצמי

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.