מי יסדר לעצמו טיסה לקאן? צפו במודעות 'דג הזהב' של משרדי הפרסום המובילים
תחרות 'דג הזהב' ה-20 מטעם רשת שוקן תחתם בסביבות מרץ הקרוב, ובימים האחרונים הפיצוט משרדי הפרסום את מרכולתם ברחבי הרשת. בשנה שעברה היה זה משרד הפרסום גיתם BBDO שלקח את הקופה בענק עם זכייה במקום הראשון והשני עבור מודעות לאורביט ו-BMW.
השנה יש לא מעט עבודות מעולות והתחרות צפויה להיות מסקרנת. אנחנו שמנו עין על מודעה אחת מעולה לעמותת בקול שנעשתה בבאומן בר ריבנאי, אבל קשה לנחש מי יהיה הזוכה הגדול, מכיוון שכל משרד מחזיק באמתחתו לפחות מודעה אחת משובחת.
כמדי שנה קבוצת 'הארץ' שולחת את עבודות הזוכים כנציגות ישראל לתחרות קאן ליונס העולמית. במסגרת זו, הצוותים שעומדים מאחורי המודעות נוסעים לפסטיבל קאן, שמהווה את הכינוס השנתי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית, ומשתתפים בתחרות שכוללת מגוון קטגוריות בתחומי הטלוויזיה, הפרינט ועוד. המודעות שמוגשות לתחרות מבוצעות למטרת התחרות בלבד - מחלקות הקריאייטיב מקבלות דרור מהלקוח - והתוצאות בהתאם.
אדלר חומסקי
באומן בר ריבנאי
בן-נתן גולן
גיתם BBDO
גליקמן נטלר סמסונוב
פוגל אוגילבי
JWT ישראל
LEAD
מקאן אריקסון
ראובני פרידן
יהושע TBWA
דרורי שלומי
שמעוני פינקלשטיין ברקי
ליאו ברנט
- 14.אוי ויי... 20/01/2014 13:46הגב לתגובה זוחומסקי כבר עשו את המודעה עם השערות למהירות של הונדה במודעה לפני שנתיים לסיאט... איזה חוצפה לגנוב ככה.
- 13.חלש שבא לישון.. (ל"ת)סיניה 14/01/2014 18:17הגב לתגובה זו
- 12.ווספה מועתק 06/01/2014 16:33הגב לתגובה זוהווספה מועתק. חד משמעית. קמפיין שזכה בקאן . זה היה או למשפיים או למותג עטים יוקרתי. למספר 8. העצים של ראובני?!?!?! זה שאתה מרואבני זה ברור אבל גם אם אתה מפרגן לעצמך, לפחות תעשה את זה בצורה חכמה.
- 11.פרילאנס 06/01/2014 00:01הגב לתגובה זולא צריך להבין בפרסום בשביל לראות שהמודעה של סטימצקי "מסתמכת" על המודעה ששמו פה בלינקים. מודעה שמפרסמת את אותו המוצר בדיוק באותו הקונספט בדיוק בביצוע מעט שונה. מה שנקרא העתקה מתוחכמת.
- 10.גדעון המקורי 05/01/2014 00:27הגב לתגובה זותראה את הלינק שכבר שמו פה לפני - http://theinspirationroom.com/daily/2010/crisol-books-imagine-harry-and-frodo-as-you-wish/ אותה "תובנה" בביצוע טוב יותר. אבל חוץ זה, אין לי מושג על איזה עוד עבודות שכבר נעשו מס' 4 מדבר.
- 9.גדעון המקורי 02/01/2014 22:05הגב לתגובה זותראה את הלינק שכבר שמו פה לפני - http://theinspirationroom.com/daily/2010/crisol-books-imagine-harry-and-frodo-as-you-wish/ אותה "תובנה" בביצוע טוב יותר. אבל חוץ זה, אין לי מושג על איזה עוד עבודות שכבר נעשו מס' 4 מדבר.
- 8.דייג 02/01/2014 19:40הגב לתגובה זובעיקר בקראפט, אבל גם ברעיון. הפייבוריטים שלי: ההיפסטר של ווספה. החולצה של קריסטל. העצים של שברולט.
- 7.זאביק 02/01/2014 09:51הגב לתגובה זומשרדי הפרסום ממשיכים ללקק לעצמם את האגו, עם תחרות לא רלוונטית, שתורמת רק לאגו של הקריאייטיב ותו לא. מהצד וכאחד שהיה שם, זה נראה כל כך פאתטי שאין לתאר. וכל הפייסבוק מלא בפוסטים מלאי חשיבות עצמית של הצוות שעשה אותם. איפה הם ואיפה העסקים שבאמת צריכים עזרה בליווי ובבנייתם. קיצר, מגעיל.
- 6.גדעון האמיתי 02/01/2014 08:51הגב לתגובה זונמק את מה שכתבת
- 5.יוסף 02/01/2014 08:10הגב לתגובה זוקצת התבלבלנו - מרוב מאמץ לעשות מודעות ״חוליות״ השקענו יותר בביצוע, איורים, תלתים, פילטרים וברעיונות לעומת זאת, השקענו ממש פחות. ובכל זאת - הווספה מעולה ה-zzz גם כן והכלב ההפוך לא רע. כל השאר מאוד יפות. מאוד.
- 4.חצי מהרעיונות פה כבר עשו (ל"ת)ג.עמיחי 02/01/2014 01:28הגב לתגובה זו
- 3.סטימצקיש 01/01/2014 22:03הגב לתגובה זווככה נראית מודעת המקור של סטימצקי http://theinspirationroom.com/daily/2010/crisol-books-imagine-harry-and-frodo-as-you-wish/
- אסי 02/01/2014 09:50הגב לתגובה זומביך
- 2.עמית 01/01/2014 10:38הגב לתגובה זויש מצב שהמודעות יהיו קליקאבליות כך שיפתחו לגודל מלא ושנוכל לקרוא גם מה כתוב בהם?
- 1.פיליפ 31/12/2013 22:51הגב לתגובה זויש הבדל בין רעיון שמובע בתמונה לזה שמומחש בפוטושופ. בפרסום מנסים למכור משהו אמין אמיתי. בתמונה יש משהו אמיתי שקל יותר להאמין לו. תודה . פיליפ