חי, אבל לא מצליח לבעוט: שלב ה-LIVE לא ממריא- X פקטור עם 31.2% רייטינג
תכנית הריאליטי של רשת X פקטור, בהגשת בר רפאלי והשופטים רמי פורטיס, עברי לידר, משה פרץ ושירי מימון, פתחה אמש (יום ד') את שלב ההופעות החיות. נדמה שחוץ מלבלבל קלות את רפאלי, השלב החי לא תרם באופן משמעותי לגידול בצופים. עם זאת, הריאליטי שבתחילת דרכו רשם מספרים מעל 37%, שומר על יציבות, מעבר לקו ה-30 עם 31.2% שהשיג אתמול לעומת 31.6% בפרק של השבוע שעבר.
מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים, הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה עולה עוד, כי ערוץ 10 שלאחרונה קיבל בשורות טובות לגבי עתידו, לא יכול להתעודד ממצבו בטבלת הרייטינג. אמש קיבלה הכפר 5.1% ושידור חוזר של שמועות קיבל 3.2%.
בגזרת הפרה פריים : חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 8%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 7.2%, ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10, לקט ש.ח) עם 7.5%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) עם 7.7%, עושים סדר (חדשות 2) עם 7.8%, שש עם (חדשות 2) עם 13.3%, בא לחדש לכם (רשת, ערוץ 2) עם 13.1%, תכנית החסכון (חדשות 2) עם 19.7%.
בגזרת החדשות : מהדורת חדשות 2 עם 26.2%, מול חדשות 10 עם 9.5% ומבט בערוץ 1 עם 5.6%.
רצועת הלילה: היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.9%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם4.9%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 4.4%, רשת כלכלית (רשת, ערוץ 2) עם 11.9%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 5.7%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.לילי 22/12/2013 17:24הגב לתגובה זואני לא רואה
- 3.באקספקטור יש כשרונות ולא זייפנים כמו בכוכב (ל"ת)צופיה הנלר 21/12/2013 18:40הגב לתגובה זו
- 2.pix37 19/12/2013 16:20הגב לתגובה זוהיתה אתמול תכנית כל כך גרועה שסביר להניח שהיא תגרום לאבדן צופים בתוכנית הבאה. לוק של הפקה במתנ"ס - איכות קול איומה, וזמרים שרובם שרים ברמה של תיכון.
- 1.dd 19/12/2013 11:10הגב לתגובה זואולי המרוקאים שיש להם את הפיפל מטר
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
