חי, אבל לא מצליח לבעוט: שלב ה-LIVE לא ממריא- X פקטור עם 31.2% רייטינג
תכנית הריאליטי של רשת X פקטור, בהגשת בר רפאלי והשופטים רמי פורטיס, עברי לידר, משה פרץ ושירי מימון, פתחה אמש (יום ד') את שלב ההופעות החיות. נדמה שחוץ מלבלבל קלות את רפאלי, השלב החי לא תרם באופן משמעותי לגידול בצופים. עם זאת, הריאליטי שבתחילת דרכו רשם מספרים מעל 37%, שומר על יציבות, מעבר לקו ה-30 עם 31.2% שהשיג אתמול לעומת 31.6% בפרק של השבוע שעבר.
מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים, הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה עולה עוד, כי ערוץ 10 שלאחרונה קיבל בשורות טובות לגבי עתידו, לא יכול להתעודד ממצבו בטבלת הרייטינג. אמש קיבלה הכפר 5.1% ושידור חוזר של שמועות קיבל 3.2%.
בגזרת הפרה פריים : חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 8%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 7.2%, ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10, לקט ש.ח) עם 7.5%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) עם 7.7%, עושים סדר (חדשות 2) עם 7.8%, שש עם (חדשות 2) עם 13.3%, בא לחדש לכם (רשת, ערוץ 2) עם 13.1%, תכנית החסכון (חדשות 2) עם 19.7%.
בגזרת החדשות : מהדורת חדשות 2 עם 26.2%, מול חדשות 10 עם 9.5% ומבט בערוץ 1 עם 5.6%.
רצועת הלילה: היום שהיה (ערוץ 10) עם 5.9%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם4.9%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 4.4%, רשת כלכלית (רשת, ערוץ 2) עם 11.9%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 5.7%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 4.לילי 22/12/2013 17:24הגב לתגובה זואני לא רואה
- 3.באקספקטור יש כשרונות ולא זייפנים כמו בכוכב (ל"ת)צופיה הנלר 21/12/2013 18:40הגב לתגובה זו
- 2.pix37 19/12/2013 16:20הגב לתגובה זוהיתה אתמול תכנית כל כך גרועה שסביר להניח שהיא תגרום לאבדן צופים בתוכנית הבאה. לוק של הפקה במתנ"ס - איכות קול איומה, וזמרים שרובם שרים ברמה של תיכון.
- 1.dd 19/12/2013 11:10הגב לתגובה זואולי המרוקאים שיש להם את הפיפל מטר

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.