DELETE
צילום: DELETE

עיתונאי, מתנחל וקואצ'ר: חנוך דאום 'יטפל' בסלבס בסדרת דוקו קומית

ערוץ 10 מפריח את שממת יום ד' בתכנית חדשה, במסגרתה "יתנחל" דאום בבתי מפורסמים ל-48 שעות. בין המשתתפים אבי ביטר, פליקס חלפון ועוד
משה בנימין | (10)

תכנית חדשה של ערוץ 10 בהגשתו של חנוך דאום תעלה לאוויר בעוד כשבועיים. במסגרת הסדרה הדוקו-קומית שתקרא המתנחל, העיתונאי דאום יטפל במפורסמים של ישראל על תקן קואצ'ר - מאמן אישי, שמתמחה בידוענים בלבד.

כידוע, בשבועות האחרונים ערוץ 10 היה על תקן נוכח-נפקד בלוח השידורים של יום רביעי בשבוע. כשמולו משודרת 'X פקטור' ו'רד ודביר' ב'רשת', בערוץ משודרת 'הכפר' ו'גיל ריבה' שלא מצליחות, בלשון המעטה, להתמודד עם השיבוץ הקשה. לראיה, אתמול שודרו המיטב של הכפר ושידור חוזר של גיל ריבה שהביאו כל אחת 4% בלבד. על פניו נראה כי נמוך מזה כבר אי אפשר להגיע, כך שלדאום מצפה עבודה קלה יחסית לקודמיו על משבצת זו.

כחלק מתפקידו החדש דאום בנה תוכנית אימון בת מספר "שלבים", במסגרתה הוא "מתנחל" מידי שבוע בביתו של ידוען אחר למשך 48 שעות, מתלווה אליו לפעילות היום יום, מדבר איתו על הנקודות הכי חושפניות בחייו ומנסה לעזור לו לזהות קונפליקטים שמפריעים לו בקריירה ולשנותם.

בין המפורסמים שהכניסו את דאום לחייהם: ח"כ מירי רגב, עו"ד יורם שפטל, רינת גבאי, איתמר בן גביר ,דנה רון, עו"ד ארי שמאי, איתי שגב, ליהיא גרינר, פליקס חלפון, אבי ביטר ועוד.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    שביט 20/12/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    התחיל כדוס מחמד. לא דוס ולא נחמד. מחזיק כיפת גרוש על הראש כדי להחזיק את הגימיק. פתטי ברברן אוכל ראשים מדופלם. דיבור עאלק מתוחכם ריקני וקשקשן. אכול תסביכים מהבית. תלוש מכל חברה. דתית או חילונית. היסטרי על גבול הפתולוגיה מי ששמע אותו בגלצ עם השרלטן הפסיכיאטר אילן רבינוביץ. בקיצור ל ה ק י א ממנו
  • 9.
    רק ב10 15/12/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    במה הוא בדיוק מוכשר? איש שרודף אחרי מפורסמים ולא עשה שום דבר טוב בזכות עצמו
  • 8.
    דאום 15/12/2013 00:29
    הגב לתגובה זו
    2
  • 7.
    האמת 12/12/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    פתאום יש כסף לעוד הפקה כושלת
  • 6.
    מה יהיה עם ערוץ 10?? אם לא ילמדו אף פעם (ל"ת)
    גרוע 12/12/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחד שעבד איתו 12/12/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    דאום אדם בינוני ומטה, צמא לתשומת לב. נטול כישרון מיוחד
  • 4.
    אוי ואבוי 12/12/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    הקונספט כל כך עלוב. זה מה שיציל את ערוץ 10? ממש מעורר רחמים. לכל אדם יש זכות להתפרנס, אבל ככה?
  • 3.
    חנוך אחד הבכיינים, פתט (ל"ת)
    12/12/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליהי גרינר? לא יכול להיות!!! (ל"ת)
    ששון 12/12/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ביבי 12/12/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    מחכה בקוצר רוח לצפות!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.37%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״