DELETE
צילום: DELETE

עיתונאי, מתנחל וקואצ'ר: חנוך דאום 'יטפל' בסלבס בסדרת דוקו קומית

ערוץ 10 מפריח את שממת יום ד' בתכנית חדשה, במסגרתה "יתנחל" דאום בבתי מפורסמים ל-48 שעות. בין המשתתפים אבי ביטר, פליקס חלפון ועוד
משה בנימין | (10)

תכנית חדשה של ערוץ 10 בהגשתו של חנוך דאום תעלה לאוויר בעוד כשבועיים. במסגרת הסדרה הדוקו-קומית שתקרא המתנחל, העיתונאי דאום יטפל במפורסמים של ישראל על תקן קואצ'ר - מאמן אישי, שמתמחה בידוענים בלבד.

כידוע, בשבועות האחרונים ערוץ 10 היה על תקן נוכח-נפקד בלוח השידורים של יום רביעי בשבוע. כשמולו משודרת 'X פקטור' ו'רד ודביר' ב'רשת', בערוץ משודרת 'הכפר' ו'גיל ריבה' שלא מצליחות, בלשון המעטה, להתמודד עם השיבוץ הקשה. לראיה, אתמול שודרו המיטב של הכפר ושידור חוזר של גיל ריבה שהביאו כל אחת 4% בלבד. על פניו נראה כי נמוך מזה כבר אי אפשר להגיע, כך שלדאום מצפה עבודה קלה יחסית לקודמיו על משבצת זו.

כחלק מתפקידו החדש דאום בנה תוכנית אימון בת מספר "שלבים", במסגרתה הוא "מתנחל" מידי שבוע בביתו של ידוען אחר למשך 48 שעות, מתלווה אליו לפעילות היום יום, מדבר איתו על הנקודות הכי חושפניות בחייו ומנסה לעזור לו לזהות קונפליקטים שמפריעים לו בקריירה ולשנותם.

בין המפורסמים שהכניסו את דאום לחייהם: ח"כ מירי רגב, עו"ד יורם שפטל, רינת גבאי, איתמר בן גביר ,דנה רון, עו"ד ארי שמאי, איתי שגב, ליהיא גרינר, פליקס חלפון, אבי ביטר ועוד.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    שביט 20/12/2013 22:26
    הגב לתגובה זו
    התחיל כדוס מחמד. לא דוס ולא נחמד. מחזיק כיפת גרוש על הראש כדי להחזיק את הגימיק. פתטי ברברן אוכל ראשים מדופלם. דיבור עאלק מתוחכם ריקני וקשקשן. אכול תסביכים מהבית. תלוש מכל חברה. דתית או חילונית. היסטרי על גבול הפתולוגיה מי ששמע אותו בגלצ עם השרלטן הפסיכיאטר אילן רבינוביץ. בקיצור ל ה ק י א ממנו
  • 9.
    רק ב10 15/12/2013 15:24
    הגב לתגובה זו
    במה הוא בדיוק מוכשר? איש שרודף אחרי מפורסמים ולא עשה שום דבר טוב בזכות עצמו
  • 8.
    דאום 15/12/2013 00:29
    הגב לתגובה זו
    2
  • 7.
    האמת 12/12/2013 20:19
    הגב לתגובה זו
    פתאום יש כסף לעוד הפקה כושלת
  • 6.
    מה יהיה עם ערוץ 10?? אם לא ילמדו אף פעם (ל"ת)
    גרוע 12/12/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אחד שעבד איתו 12/12/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
    דאום אדם בינוני ומטה, צמא לתשומת לב. נטול כישרון מיוחד
  • 4.
    אוי ואבוי 12/12/2013 17:36
    הגב לתגובה זו
    הקונספט כל כך עלוב. זה מה שיציל את ערוץ 10? ממש מעורר רחמים. לכל אדם יש זכות להתפרנס, אבל ככה?
  • 3.
    חנוך אחד הבכיינים, פתט (ל"ת)
    12/12/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ליהי גרינר? לא יכול להיות!!! (ל"ת)
    ששון 12/12/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ביבי 12/12/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    מחכה בקוצר רוח לצפות!
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״