פרסום ראשון

מראובני פרידן לענבר מרחב ניסן: עמית ברעם מצטרף למשרד כמנהל קריאייטיב

ברעם, מהטאלנטים המוכשרים בראובני פרידן טיפל בשנים האחרונות בקסטרו, שברולט, עוף טוב ועוד. הוא ישמש כמנהל קריאייטיב מתחת לרובי ניסן
משה בנימין | (12)

משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן, גייס לשורותיו את מנהל הקריאייטיב עמית ברעם, שעזב בעקבות זאת את ראובני פרידן - כך נודע לאייס. ברעם, מהטאלנטים המוכשרים בראובני פרידן, טיפל בשנים האחרונות בתקציבי קסטרו, שברולט, טבע נאות, עוף טוב, אלבר ועוד, המטופלים בראובני פרידן.

ברעם יצטרף לענבר מרחב ניסן בו ישמש כמנהל קריאייטיב מתחת לרובי ניסן, סמנכ"ל הקריאייטיב ושותף במשרד. הוא יחליף במשבצת זו את מנהל הקריאייטיב אורי גנות שהגיע למשרד לאחר קדנציה קצרה בזרמון DDB, כאשר ללפני כן היה מספר שנים בשמעוני פינקלשטיין ברקי.

למעשה, ברעם ייקח לידיו את הניהול השוטף של הקריאייטיב במשרד הפרסום ויפנה את ניסן לטובת ניהול והתווית הקו הקריאטיבי במשרד. גיוסו של ברעם למשרד מעיד על כוונות ענבר מרחב ניסן להתחזק בגזרת האופנה בעזרת נסיונו הרב של ברעם בטיפול בקסטרו - ממותגי האופנה המצליחים בישראל, הן עסקית והן בכל הקשור לתדמית התקשורתית. בענבר מרחב ניסן מנוהלים 3 תקציבי אופנה: לי קופר, נעלי גלי ותקציב H&O שטומן בחובו אתגר משמעותי.

לפני שהצטרף לראובני פרידן בו שימש בתפקידי קריאייטיב שונים במשך כ-4 שנים, עסק ברעם בייעוץ לנושאי אסטרטגיה וקריאייטיב בשוק ההיי-טק. תחילת דרכו בענף הפרסום לפני פרק ההיי-טק כללה גם את JWT ורגב קויצקי. במשרד הפרסום מסבירים שבמקורו ברעם הוא איש ארט, תכונה שאמורה להשלים את ניסן הקופירייטר.

עמית ברעם אמר לאייס: "היו לי 4 שנים מדהימות בראובני פרידן. אני מת על המשרד הזה ולמדתי שם המון. חיפשתי אתגר חדש וחושב שמצאתי בית חם ואוהב בענבר מרחב ניסן".

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    שרגא גפני 15/11/2013 21:50
    הגב לתגובה זו
    ותראו שצדקתי
  • 9.
    אחד שעבד עם עמית 13/11/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    בחור טוב, איש פרסום, מקווה שהטירוף שיש בענבר מרחב שקט לא יקלקל אותו. בהצלחה חביבי!
  • 8.
    מתגעגעים אליך בשמעוני (ל"ת)
    אורי 13/11/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אחת שמכירה 13/11/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    הם מאבדים את האנשים הכי טובים שלהם והם לא רואים את זה? יש להם מנכ"ל שמפחד על עצמו אז מפטר את כל מי שטוב בסביבתו!!!!! בקרוב ישמעו על עוד כמה עזיבות
  • ג 13/11/2013 12:04
    הגב לתגובה זו
    זה שכמה תקציבאים עזבו לא הופך את זה לגל עזיבה
  • 6.
    שני 13/11/2013 09:58
    הגב לתגובה זו
    כולם נראו כאילו כרגע התעוררו, עייפים, נבוכים, לא מבינים מה רוצים מהם, סוג של חרטקיסטים כאלה ולא ממש פרסומאים שהפרסום באמת זורם בעורקם. צום קל!
  • יואב 16/11/2013 09:34
    הגב לתגובה זו
    שאנשים שטחיים כמוך מסיקים מסקנות ברורות ונחרצות על סמך תמונה באתר. אתה מכיר את עמית? עבדת איתו? ניהל אותך? ניהלת אותו? wtf.
  • 5.
    דנה 13/11/2013 08:51
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 4.
    מי? 12/11/2013 22:32
    הגב לתגובה זו
    אז הוא זה שאחראי לכל הפרסומות המעולות של קסטרו, עוף טוב ושברולט
  • 3.
    קצין וגנטלמן (ל"ת)
    jo 12/11/2013 16:54
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פרסומאי 12/11/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    אשמח ללמוד ולקבל דוגמא
  • 1.
    אדי 12/11/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה בענבר
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.