TV

אין מצב שלא תבכו מהפרסומת הזאת: צפו במפגש הכי מרגש שאפשר לדמיין

2 נערות שנולדו ב-2 יבשות שונות, עם מום מולד דומה - יד קצרה מהרגיל, הפכו לנפשות תאומות בזכות 'סקייפ' למרות שמעולם לא נפגשו - עד שזה קרה
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה סקייפ, פרסום

ל-2 הנערות שרה ופייג', יש מכנה משותף ייחודי שמחבר ביניהן והופך אותן לשותפות גורל. שתיהן נולדו עם אותו מום פיזי - יד שמאל קצרה מהרגיל, ומגיעה עד למרפק. השתיים גדלו יחד, כשהן משתפות אחת את השנייה בכל חוויות ההתבגרות והאתגרים הרבים בדרך כתוצאה מהמום המולד, ולמעשה הפכו לחברות הכי טובות שיש, פרט לדבר אחד - שרה שגרה באינדיאנה, ארה"ב ופייג' שגרה באוקלנד, ניו זילנד - מעולם לא נפגשו.

פרסומת חדשה של שירות סקייפ (Skype) המאפשר שיחות אינטרנט לכל העולם ללא תשלום, הכיר לעולם את סיפורן המרגש של שרה ופייג' במסגרת סדרת הפרסומות של החברה תחת הקונספט של family-portrait series. הפרסומת נוצרה בעקבות יוזמת Stay Together של סקייפ, במסגרתה הזמינה החברה את הגולשים לשתף אותה בסיפורי חברות ייחודיים שנרקמו באמצעות סקייפ.

הקשר בין השתיים החל לאחר שאמה של שרה חיפשה אחר אנשים שמתמודדים עם בעיה דומה לזו של בתה. לאחר שאיתרה את פייג' בניו זילנד, לפני כ-8 שנים, (כשהבנות היו בנות 8) הן החלו לדבר באמצעות סקייפ וכך שמרו על קשר עקבי ורצוף לאורך השנים. שרה מתייחסת לפייג' כאחות שמעולם לא הייתה לה, והשתיים מספרות שבפעם הראשונה שהן ראו אחת את השנייה הן הבינו כיצד אנשים רואים אותן.

ואז סקייפ נכנסה לתמונה או כפי שזה מוצג בסרטון: And Then It Happened. החברה הפגישה בין הבנות במה שהופך לרגע שקשה להישאר אליו אדיש וכמעט תמיד מביא ללחלוחית בעין. לא משנה עד כמה אתם חושבים שמדובר במסחטת דמעות מתוכננת היטב (וזה לא בהכרח כך) וללא קשר לתועלת שסקייפ מפיקה מהקמפיין, הסרטון המרגש שמאחוריו עומדים Pereira & O'Dell מציג רגע אמיתי, כנה ומרגש בין 2 חברות בנות 16 שגרו כל חייהן ב-2 קצוות של העולם, אך עם זאת קיימו קשר הדוק ואמוציונלי, וכן, הקשר והמפגש התאפשר באמצעות סקייפ.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אלבז ורד 25/11/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    מקסים ומדהים סוחף דמעות גם ביתי נולדב בלי יד וכיף להיפגש עם אנשים כמוך.אשמח גם שנפגוש אותם
  • 1.
    אנו 05/11/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    איפה כנרת????
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.