TV

אין מצב שלא תבכו מהפרסומת הזאת: צפו במפגש הכי מרגש שאפשר לדמיין

2 נערות שנולדו ב-2 יבשות שונות, עם מום מולד דומה - יד קצרה מהרגיל, הפכו לנפשות תאומות בזכות 'סקייפ' למרות שמעולם לא נפגשו - עד שזה קרה
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה סקייפ, פרסום

ל-2 הנערות שרה ופייג', יש מכנה משותף ייחודי שמחבר ביניהן והופך אותן לשותפות גורל. שתיהן נולדו עם אותו מום פיזי - יד שמאל קצרה מהרגיל, ומגיעה עד למרפק. השתיים גדלו יחד, כשהן משתפות אחת את השנייה בכל חוויות ההתבגרות והאתגרים הרבים בדרך כתוצאה מהמום המולד, ולמעשה הפכו לחברות הכי טובות שיש, פרט לדבר אחד - שרה שגרה באינדיאנה, ארה"ב ופייג' שגרה באוקלנד, ניו זילנד - מעולם לא נפגשו.

פרסומת חדשה של שירות סקייפ (Skype) המאפשר שיחות אינטרנט לכל העולם ללא תשלום, הכיר לעולם את סיפורן המרגש של שרה ופייג' במסגרת סדרת הפרסומות של החברה תחת הקונספט של family-portrait series. הפרסומת נוצרה בעקבות יוזמת Stay Together של סקייפ, במסגרתה הזמינה החברה את הגולשים לשתף אותה בסיפורי חברות ייחודיים שנרקמו באמצעות סקייפ.

הקשר בין השתיים החל לאחר שאמה של שרה חיפשה אחר אנשים שמתמודדים עם בעיה דומה לזו של בתה. לאחר שאיתרה את פייג' בניו זילנד, לפני כ-8 שנים, (כשהבנות היו בנות 8) הן החלו לדבר באמצעות סקייפ וכך שמרו על קשר עקבי ורצוף לאורך השנים. שרה מתייחסת לפייג' כאחות שמעולם לא הייתה לה, והשתיים מספרות שבפעם הראשונה שהן ראו אחת את השנייה הן הבינו כיצד אנשים רואים אותן.

ואז סקייפ נכנסה לתמונה או כפי שזה מוצג בסרטון: And Then It Happened. החברה הפגישה בין הבנות במה שהופך לרגע שקשה להישאר אליו אדיש וכמעט תמיד מביא ללחלוחית בעין. לא משנה עד כמה אתם חושבים שמדובר במסחטת דמעות מתוכננת היטב (וזה לא בהכרח כך) וללא קשר לתועלת שסקייפ מפיקה מהקמפיין, הסרטון המרגש שמאחוריו עומדים Pereira & O'Dell מציג רגע אמיתי, כנה ומרגש בין 2 חברות בנות 16 שגרו כל חייהן ב-2 קצוות של העולם, אך עם זאת קיימו קשר הדוק ואמוציונלי, וכן, הקשר והמפגש התאפשר באמצעות סקייפ.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אלבז ורד 25/11/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    מקסים ומדהים סוחף דמעות גם ביתי נולדב בלי יד וכיף להיפגש עם אנשים כמוך.אשמח גם שנפגוש אותם
  • 1.
    אנו 05/11/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    איפה כנרת????
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.