יוצאים לשופינג בחיפה: ברוקנר נטע יער יטפל בתקציב הפרסום של קניון סינמול

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי בן נתן. התקציב צפוי לעמוד על כמיליון וחצי שקלים. מנכ"ל הקניון, צביקה רוזנטל: "סמוך ובטוח שיתרמו רבות"
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום ברוקנר נטע יער מצרף לשורת לקוחותיו את תקציב הפרסום של קניון סינמול (Cinemall) בחיפה. התקציב יעבור לידיו לאחר שבשנים האחרונות טופל על ידי משרד הפרסום ירקוני-בן נתן, שהפך מאוחר יותר לבן נתן בבעלותה הבלעדית של ענת בן נתן ולאחרונה הפך לבן נתן-גולן עם כניסתו כשותף של הפרסומאי צור גולן.

על פי ההערכות, היקף הפרסום של הקניון (לשעבר 'לב המפרץ') שנמצא בבעלות של שופרסל, אמפל, וא. דורי (בשליטת גזית גלוב) עתיד לעמוד בשנה הקרובה על כחצי מיליון דולר, ויתמקד בעיקר בחיבור בין עולם הבידור והסרטים לחוויית השופינג בקניון באמצעות שימוש במדיות מקומיות וארציות.

צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון הסינמול: "אנו מודים למשרד הפרסום בן נתן על העבודה הפורייה בשנים האחרונות ומברכים את משרד הפרסום ברוקנר נטע יער על הצטרפותו למשפחת CINEMALL, אני סמוך ובטוח כי שותפנו האסטרטגיים החדשים יתרמו רבות להמשך פיתוח הקניון, להידוק הקשר עם השוכרים והלקוחות, וזאת בהמשך למתיחת הפנים והשדרוג המהותי שעבר קניון הסינמול בשנים האחרונות".

על פי יפעת בקרת פרסום, היקף ההוצאה לפרסום של הקניון ידעה שינויים בשנים האחרונות. ב-2011, עמד התקציב על כ-930 אלף דולר, ב-2012 נרשמה ירידה חדש ל-460 אלף דולר וב-2013, נכון להיום, עומד התקציב על כ-650 אלף דולר. המחירים במחירי מחירון.

יצוין כי, התקציב האחרון שצירף לשורותיו ברוקנר נטע יער, לפני כ-3 חודשים, היה זה של קטשופ היינץ שבימים אלו נמצא עם קמפיין באוויר. יוזכר גם, כי המשרד מנהל בשבועות האחרונים מגעים עם הפרסומאי יורם לוי, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב והמשנה למנכ"ל בבאומן בר ריבנאי לקראת כניסה אפשרית שלו כשותף למשרד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תקציב של צור עובר ליורם? (ל"ת)
    מוקי 05/11/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלקסיס 05/11/2013 14:20
    הגב לתגובה זו
    כל תקציב של מכולת צריך לפרסם?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.