יהיה סוער לקראת חצות: התכנית הכלכלית של 'רשת' תעלה ב-13 בנובמבר
רצועת הכלכלה היומית של רשת בהגשתה של שרון כידון, תעלה לאוויר ב-13 בנובמבר, ותשודר מדי יום רביעי וחמישי ב-23:15. התכנית שתיקרא רשת כלכלית בהפקת סלוצקי אפיקי תקשורת ודנה כהן הפקות, צפויה לתת פייט ללילה כלכלי המצליחה של ערוץ 10.
התכנית תעסוק בענייני היום בכלכלה, ובנושאים שעל סדר היום הכלכלי והחברתי, וגם בתופעות בתחום הנדל"ן, הטכנולוגיה והייטק. היא גם תחשוף טרנדים עכשוויים בכל תחום, תוך כדי מתן טיפים מיידים לצרכנות נבונה יותר.
בתכנית יתארחו פרשנים מתחומים שונים, שעברו בשבועות האחרונים סדרת אודישנים. כתבת הפלילים לשעבר של 'חדשות 2', דנה סומברג, חוזרת לתחום העיתונות
- 7.גיא 05/11/2013 09:40הגב לתגובה זומנסים להעתיק מערוץ 10 זה לא יעבוד להם בפרט שכל התוכן שם יהיה מכור לבעלי ממון ותוכן שיווקי זו הסיבה שתמיד קורסות להם התוכניות שהם מעתיקים הציבור יצביע בשלט ;-)
- דני 05/11/2013 13:53הגב לתגובה זושמעתי מכמה אנשים שהציעו להם לרכוש תוכן שיווקי ככה גם תראה התכנית באמת
- 6.חיים 04/11/2013 23:32הגב לתגובה זומוכשרת וראויה! בהצלחה!!!
- 5.דנה יותר יפה... (ל"ת)למה תמונה של שרון ?? 04/11/2013 19:39הגב לתגובה זו
- 4.אין על דנה 04/11/2013 19:27הגב לתגובה זודנה!!!! מתים עלייך !!! תחליפי את המנחה ונסגור עניין.
- 3.פוליצר 04/11/2013 16:31הגב לתגובה זומה זה משנה אם היא מתאימה או לא, העיקר שהבעל המקושר והמחובר דואג שבובת פלסטיק בלונדינית חסרת השכלה כלכלית תברבר ותקשקש משהו בטלוויזיה ותרגיש נורא חשובה. אוי כמה שמדינת הקומבינה מגעילה ודוחה.
- 2.gri 04/11/2013 14:31הגב לתגובה זועד שהתכנית הזאת, כמו התכנית שקשת ניסתה לעשות לפני שנה-שנתיים עם הבלונדה שחזרה לערוץ 10 בכלכלה וכשלה. מזל שבעלה טחון בכסף, אז יש מי שמביא אוכל לילדים...
- איזה מסכנה??? 04/11/2013 19:32הגב לתגובה זוואתה סתם טוקבקיסט...היום זה כבר לא עניין למצוא עבודה ל40 שנה ולהחזיק בה אלא לחיות חיים מגוונים ומלאי עניין
- 1.חברה טובה של שרון 04/11/2013 14:23הגב לתגובה זואינה מתאימה!!!! פשוט לא מתאימה!!!!!!
- את באמת חברה טובה! (ל"ת)אחת שיודעת 04/11/2013 16:15הגב לתגובה זו
- עוד לא הבנתם?? 04/11/2013 16:09הגב לתגובה זולפאנלים שמברברים על כלום עם כלום ועוד קצת כלום

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.