אקס פקטור the x factor
צילום: טל גבעוני
רייטינג

כבר לא 40% אך לא רחוק מזה: X פקטור עדיין חזקה; בערוץ 10 - חיים קשים בכפר

לאחר ששברה שיא להשקת ריאליטי X פקטור נחלשת ב-10% ועדיין שומרת על נתון מרשים. ערוץ 10 חותם עוד לילה חלש ומאכזב - כבר עדיף מול קשת, לא?
משה בנימין | (5)

לא קלים החיים עבור ערוץ 10. יש להם על הראש את הכוכב הבא של קשת ומנגד ברשת, ממש לא מרחמים עליהם עם X פקטור. התכנית שבפרק הראשון שלה שברה שיא להשקת ריאליטי בישראל עם 40%, ממשיכה לככב, למרות ירידה צפויה וטבעית של כ-10% ורייטינג של 35.7% לפרק השני. כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים.

הכפר, הריאליטי דמוי הישרדות למשפחות, אותו מגיש בוקי נאה לא מספק את הסחורה, רחוק מזה. אמש השיגה התכנית רייטינג של 6% בלבד. מנגד, ברשת, המופע של רד ודביר ממשיך ליהנות ממקפצת הפרוגרמינג ש-X פקטור מסדרת לו עם 23.2%.

ברצועת הלילה: ערב טוב עם גיא פינס מהדורה לילית (ערוץ 10) עם 4.6%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 6.3%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 6.4% וצינור לילה (ערוץ 10) עם 5.2%. בא לחדש לכם (ערוץ 2, רשת, ש.ח) עם 9.2%.

בגזרת הפרה-פריים: חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 8.5%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 7.5%, ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) עם 11.5%, עושים סדר (חדשות 2) עם 6.7%, שש עם (חדשות 2) עם 11.7%, בא לחדש לכם (רשת, ערוץ 2) עם 11.5% ותכנית חסכון (חדשות 2) עם 15.6%.

בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם נתון גבוה של 27% מול חדשות 10 עם 10.8% ו-5.1% למבט בערוץ 1.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    הכפר - תוכנית עלובה,רדודה ולא מעניינת (ל"ת)
    משה 02/11/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירידה של 10 אחוז ורייטינג 35? (ל"ת)
    ירידה של 5 !!! 01/11/2013 03:20
    הגב לתגובה זו
  • התכוונו ל-10% מ-40% קרי ירידה של כ-4% (ל"ת)
    אחוזון 01/11/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רד ודביר 23%והכפר 6%?!!באמת אין "צדק" בטלויזי (ל"ת)
    אני לא מבינה איך.. 31/10/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דוד 31/10/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    x פקטור מה זה בכלל? שתי הרשתות כאחת מספקות זבל בכמות בלתי נתפסת. אני דרך משל למעט רשף לעיתים ושני הקשישים אינני צופה בערוצים המסחריים או למען האמת ערוצי הזבל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.