
רני, עזוב את הילדים: טענות נגד קשת על "תחקיר השירות הצבאי" של שופט הכוכב הבא למתמודדים; נציב התלונות התערב
האם רני רהב מביך את המתמודדים הצעירים של כוכב נולד, מציב אותם בפני סיטוצאיות לא הוגנות ומנחיל לכוכב הבא "קונטציות פשיסטיות"?. כך לפחות חש אחד מצופי התכנית אל מול "התחקיר הצבאי" שנוהג רהב לערוך למתמודדים שנשאלים על שירותם הצבאי, בשידור חי, מול כל המדינה. הצופה, שהעביר את תלונתו הרשמית לנציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, נפל על אוזן קשובה ותלונתו הועברה לקשת, עם גיבוי וחידוד הדברים על ידי רגב.
בפניתו לנציב, שהועברה לידי אייס, כותב שי לוי: "ב-8.10.13 בתוכנית "הכוכב הבא" בערוץ 22. עלו נער ונערה על הבמה בהפתעה לשיר, ואחד השופטים (רני רהב) קטע את המנחה ושאל אותם, "משום שאתם בני 19, גם אני וגם הציבור מעוניינים לדעת האם אתם עושים צבא? כי אני חושב שזה חשוב". מדוע השאלה הזאת היא לגיטימית לשאול בערוץ 22 בישראל? האם בארה"ב או במשטר דימוקרטי כזה או אחר היו עוברים הלאה כשאדם בסמכות עליונה מעמיד שני ילדים מול במה הפונה לקהל של מליונים ושואל שאלה כזאת? השאלה הזאת חזרה שוב ושוב במהלך השידור בפני כמה מהאנשים הניגשו להיבחן". כך לדבריו.
עוד הוא הוסיף: "במידה ומישהו לא עשה צבא מסיבות בריאותיות/נפשיות/כלכליות/מצפוניות האם זה נבון להעמיד אדם שהוא עדיין לא איש ציבור מול סיטואציה כזאת? במידה והנער והנערה היו אומרים שזו מסיבה נפשית הדבר היה יכול להוות עבורם נזק".
"התוכנית היא תוכנית בידור אך מנחילה קונטציות פשיסטיות. עצם זה שהקהל בבית רואה שזה לגיטימי לשאול אדם האם הוא עשה צבא, גורם לקהל בבית לחשוב שזה לגיטימי לשאול אנשים זרים האם הם עשו צבא ואם לא מדוע? זה עידוד של משטר פשיסטי ומילטריסטי. הדבר מאוד הטריד אותי, ושאלה כזו לא אמורה להישאל בתוכנית בידור ולעבור לסדר היום. במידה והיו שואלים מה הם עושים היום, או במה הם עוסקים הדבר היה מקובל. אך דחיפת נושא הצבא לכל מתמודד מאוד הכעיס אותי. זה לא רלוונטי ולא קשור בכלל לעצם התוכנית. אני מבקש שתפנו לקשת בבקשה שיפסיקו להזכיר את נושא הצבא, ולהזכיר לשופטים שזו תוכנית בידור והתוכנית היא לא במה לשתף את האידיאולוגיות הפוליטיות שלהם במידה וכן דעות אחרות אמורות גם כן להישמע והתוכנית אמורה לשנות פורמט".
- הכוכב הבא ממשיכה לשלוט בפריים טיים; הפתעה במקום השני
- חדשות 13 צמצם את הפער מול 14. מי שלט בפריים-טיים?
נציב תלונות הציבור דוד רגב השיב לפניית הצופה והסכים עימה באופן חלקי: "אני סבור אחרת. לא ניתן להשוות בין הגישה החברתית כלפי שירות צבאי בארצות הברית, לעומת זו הרווחת בישראל. החברה הישראלית מקדשת ברובה את השירות הצבאי ורואה בו ערך עליון. אולם, אני סבור כי אין מקום לשאול צעיר אם שירת בצבא באם אין לכך רלוונטיות".
עוד הוא מציין, ובהתאם אף העביר את פנייתו לקשת: "ייתכן בהחלט, כפי שטענת, שצעיר לא שירת בצבא מסיבות בריאותיות, נפשיות או אחרות. שאלה מסוג זה בשידור חי , מול קהל גדול ומול צופי התכנית, עלולה להביכו ואף לבייש אותו שלא בצדק בעיקר בחברה שלנו הרואה לא פעם באי שירות צבאי כדבר שלילי ומתייגת את מי שלא שירתו כבעייתים. לחלופין, במקרה בו מבקש אחד השופטים לשאול שאלה זו ניתן להודיע למתמודדים טרם השידור כי הם עשוים להשאל על שירותם הצבאי ובמקרה ואחד המתמודדים מסרב להשאל על שאלה זו מטעמיו האישים, אין לשאול אותו".
בזכיינית ערוץ 2 קשת קיבלו את פניית נציב תלונות הציבור בנושא ובחרו להשאיר בידי רהב את חופש הביטוי לו הוא זוכה: "רני רהב, כיתר שופטי הכוכב הבא, מביא את עמדותיו האישיות והפרטיות, כאשר סוגיית השירות הצבאי נתפסת בעניו כחשובה וכמשפיעה על התפיסה הציבורית כלפי המתמודד".
- קרב צמוד על הצופים: חדשות 12 מובילה, חדשות 14 מתחזקת
- תשתיות חדשות ביהודה ושומרון: אושרו הזוכים להקמת 22 אתרי סלולר חדשים
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
רהב לא הסתפק בדברי קשת והגיב בעצמו לנושא: "אני גאה שהנושא עלה לסדר היום הציבורי ובקונצנזוס מלא. הצבא הוא נר לרגלינו ומי שלא מבין את זה מצידי שלא יחיה פה. כמובן, שמי משתחרר מסיבות בריאותיות או אחרות - המאושרות על ידי הצבא, אין על כך עוררין".
- 57.חני 18/11/2013 11:22הגב לתגובה זורני רהב אולי פשיסט ואולי לא-אבל אני לא מבינה מדוע גבר או אשה בגיל 19 כשרים לעמוד על במה למבחני זמר שונים אבל אינם בצבא? את זה אני לא מקבלת ולא מבינה. אז אם לכך ייקרא שאני פשיטסטית - שיהיה, העיקר שהם ילכו לצבא כפי שאני שירתתי וגם ילדי ובעתיד גם הנכדים ישרתו (יש להם עוד 17 שנה, אל דאגה)
- 56.כשרני רהב אומר משהו אני יודע שההיפך הוא הנכון (ל"ת)טיפ טוב לחיים! 12/11/2013 17:08הגב לתגובה זו
- 55.עדיף להשתמט 12/11/2013 17:07הגב לתגובה זוהאיש הדוחה הזה, משרת הטייקונים החזירי, הצבוע הוא בדיוק מה שרע בחברה הישראלית. הנסיון שלו לכבוש את המיינסטרים ולהפוך לסלב הוא רק משימה אופורטיוניסטית לנסות ולהתחבב על הקהל כדי שיוכל להמשיך לשרת את דנקנר ורולדין. אפס מאופס.
- 54.סתם יחצ לתכנית..מנסי 12/11/2013 12:03הגב לתגובה זורני אלוף בזה, תחשבו על זה..
- 53.תומר 12/11/2013 10:32הגב לתגובה זורני , אם אתה כל כך ציוני ותורם למדינה ,למה אתה לא מגנה את זה שאייל גולן שאותו אתה מייחצן, מואשם בהעלמת מס הכנסה במיליונים? זה באמת פוגע במדינה, יותר מכמה צעירים שלא עשו צבא (כשעוד לא ביררת מה הסיבות שהם לא שירתו) .
- 52.רות 11/11/2013 08:10הגב לתגובה זוצודק רני רהב במאת האחוזים. אותם מתמודדים הופכים להיות מודל לחיקוי, וכך גם הערכים שהם מעבירים. אין סיבה שצביקה הדר ואסי עזר יצעקו לו בוז כי הדעות שלו נוגדות את דעותיהם.
- 51.הס 11/11/2013 01:45הגב לתגובה זוקיבלתם. בפעם הבאה קחו את ליברמן.
- 50.דין 08/11/2013 14:06הגב לתגובה זומצד אחד ראיתי את הקטע עם המתמודדת הראשונה שהופיעה שלשאלת רני אם היא מתגייסת ענתה שהצבא הוא לא בשבילה, שזה משפט מאוד בעייתי להגיד בניסוח כזה במדינה שלנו,אבל מצד שני האם רני בכלל היה אמור לשאול אותה את זה? באחת התכניות החליפה את אייל גולן לאודישן אחד מרינה מקסמיליאן בלומין שידוע שלא שירתה בצבא,ואני תהיתי איך רני מוכן לשבת איתה באותו שולחן?:)
- 49.מור 08/11/2013 13:20הגב לתגובה זוע״יר
- 48.(ל"ת)מו 08/11/2013 13:13הגב לתגובה זו
- 47.דין 07/11/2013 09:48הגב לתגובה זומצד אחד על העניין התחיל עם המתמודדת הראשונה שעלתה ולשאלתו של רני האם היא מתגייסת?ענתה שהצבא לא בשבילי.משפט בניסוח כזה הוא מאוד בעייתי להגיד במדינתנו,והיא הייתה יכולה לנסח בצורה פחות בוטה,אבל מצד שני זה נאמר בתגובה לשאלת רני לגבי שירותה הצבאי,והאם בכלל בתכנית בידור צריך לשאול זאת את המתמודדים?באחת התכניות החליפה מרינה מקסימליאן בלומין את אייל גולן,וכולנו זוכרים את העליהום כל כך שלא שירתה,ואני תהיתי איך רני רהב יגיב על נוכחותה...
- 46.דפני ליף, למשל, תרמה יותר מכל חייל.. (ל"ת)חד מימדיות ורדידות 04/11/2013 18:02הגב לתגובה זו
- 45.דנה 03/11/2013 13:38הגב לתגובה זולדעתי ולדעת רבים רני הוא מקסים, רגיש, וזכותו להביע דיעה לגבי השירות בצה"ל מדינה שאנחנו חיים בא ותאמינו לי הרבה מאד בני נוער יפנימו ויחשבו פעמיים על השתמטות, זה ייתן להם מוטיבציה לא לעשות טעויות, אני מאד אוהבת אותו.
- 44.אבי פילוסוף 01/11/2013 13:19הגב לתגובה זואו לך הביתה. אני מכיר אותך מגיל קטן. תמיד היית נודניק ומלשן ולא תרמת כלום לצבא. את מי מעניינת השקפת העולם שלך ושל כל אילו שכותבים כמה כל שירות חשוב. מה אתה מכניס את הצדקנות המזוייפת לכל מקום כמו אינפנטיל. די עם הקלישאות. החיים יותר מסובכים מזה. ורק בשביל יתר הפטריוטים המגיבים - אני לא "משתמט" כמו רובכם.
- 43.דוד צור 31/10/2013 16:15הגב לתגובה זומדוע חייבים לפרסם באתר זה כל כתבת באושים של מי שמתימר להיות כתב. אתה הרוטן בכתבתך מעלה קבס בבני מעי.
- 42.דוד צור 31/10/2013 16:10הגב לתגובה זוהעולים על בריקדות על מנת להתנדב. כאש אני רואה ילדים אשר נלחמים במוסדות הרפואה הצבאית על מנת להעלות את הפרופיל הרפואי שלהם על מנת לשרת כלוחמים או כשאני רואה ילדים עם תסמונת "דאון" אצים להתנדב. אני בז לכל המשתמטים המשתתפים בתכנית הדומן הנמוכה הזו. משתמט מקומו טינו על המרקע על מנת להתפרסם מקומו בפח האשפה האנושי.
- 41.דוד 31/10/2013 15:49הגב לתגובה זואם כך על מה הזעם של עדר המטומטמים המשתתפים בליצנות הטלןיזיונית העלובה והאדיוטית. רהב בפעם היחידה צודק התכנית לא אמורה להוות קרש קפיצה למשתמטים עלובים משירות צבאי. כאלה לא אמורים לקחת חלק בתכנית שכם כך היא דומן.
- 40.רק למשתמט תהיה ביקורת על שאלות הקשורות לעצם (ל"ת)קיומנו,כולל של המשתט 31/10/2013 03:12הגב לתגובה זו
- 39.יצחק 30/10/2013 23:20הגב לתגובה זואים אין סיבה מוצדקת שלא לשרת. אזי צריך להוקיע את אלה שמשתמטים.ולטפח את אלה שמשרתים.
- 38.השאלה לגיטימית לחלוטין אם כי משונה שדוקא ממנו (ל"ת)הגיוני שהדר ישאל 30/10/2013 19:07הגב לתגובה זו
- 37.רני רעב :)) (ל"ת)איחס עליו. דוחה 30/10/2013 15:58הגב לתגובה זו
- דוד 31/10/2013 15:50הגב לתגובה זואבל אתה המצאת את המושג דוחה.
- 36.מי שמינה את רני רהב לשופט, שלא יתפלא שהוא מתע (ל"ת)יצחק 30/10/2013 15:16הגב לתגובה זו
- 35.מס 7 כמה שאתה צודק (ל"ת)אר 30/10/2013 14:23הגב לתגובה זו
- 34.די לך הביתה הרסת לנו את הבריאות (ל"ת)נמאס מהאיש הזה 30/10/2013 14:18הגב לתגובה זו
- 33.קודם תשאלו מה רני רהב עשה בצבא?תופתעו (ל"ת)tr 30/10/2013 14:07הגב לתגובה זו
- אוהבים את צה"ל 30/10/2013 16:10הגב לתגובה זודי למשתמטים
- 32.תום 30/10/2013 08:42הגב לתגובה זוראשית הסטטיסטיקה אומרת שכיום 50% מהצעירים המיועדים לגיוס לא מתגייסים, ומאחר שזו תכנית שברובה פונה למתחרים צעירים, הרי שפסלת חצי מהמתמודדים הפוטנציאלים שלך, לא חכם כל כך. מעבר לזה אף אחד לא משתמט מהצבא, כל צעיר שהשתחרר מהצבא שוחרר כי הצבא החליט שהוא לא מתאים. זה יכול להיות כי הוא לא כשיר פיזית, לא כשיר נפשית, פציפיסט, חרידי, קוקסינל או סתם לא נראה להם בעין, ככה או ככה הצבא הוא שהחליט לפטור אותו משירות צבאי ולא אף אחד אחר. הסיבה היא פשוטה - אין צורך אמיתי בכולם, את זה אומר כל אלוף לשעבר, אבל את זה אתם התקשורת לא מוכנים להגיד. צעיר שבורח מהצבא הוא עריק, אין כזה דבר משתמט, זה מושג שאתם התקשורת יצרתם כי קשה לכם להשלים עם האמת. אני לא שירתתי בצבא, תאמין או לא פשוט אמרתי לצבא שאני לא מעונין לקחת חלק במאמץ המלחמתי ושוחררתי לאחר ארבעה ימים. הצבא הסכים איתי שאני לא מתאים והוא שיחרר אותי, לא ברחתי מאף אחד. אני כן מסכים איתך על נושא השירים באנגלית.
- דוד 31/10/2013 15:55הגב לתגובה זואין אדם שמעורר יותר גועל מאנשים כמוך ודומיך. אינך יותר מאשר בואש מצחין עלוב ומחליא. איך נולדים זבלים כמוך? זה הרי טעות אבולוציונית.
- 31.יאיר 30/10/2013 08:02הגב לתגובה זוהאיש המגושם הזה מציק למתמודדים באופן אישי על רקע נושאים ממש לא קשורים לתכנית.במידה וזה רלוונטי היו חייבים לקבוע קריטריון.לדעתי עוד תגיע תביעה על רקע זה...מי מסוגל לשיר אחרי השאגות והעלבונות שלו?
- 30.חשוב ביותר 30/10/2013 00:58הגב לתגובה זורק בשביל זה שווה שאתה חלק מהשופטים --- כולם צרכים להיות שותפים בשירות המדינה בצבא או שירות לאומי -- אין לא יכול , יש פארזיטים -- יש נכים על כיסא גלגלים שנאבקו שיגייסו אותם
- דוד 31/10/2013 15:59הגב לתגובה זוהזו. אני קורא לכל בר דעת שבאם יש משתמטים מן השירות הצבאי בין המופיעים להחרים את התכנית הנחותה והעלובה הזו.
- 29.ערן 29/10/2013 23:22הגב לתגובה זומי שנותן בשרות צבאי צריך גם לקבל ולהפך. לגמריי מסכים עם רני בעניין זה
- 28.יודע משהו.. 29/10/2013 23:10הגב לתגובה זופשוט עושה מה שבא לו, מתלהם , צועק , מעליב , פוגע . גם בעולם היח"צ יש הרבה שמתלוננים עליו . חש את עצמו רמטכ"ל ושגריר המדינה. בושה
- 27.רפאל 29/10/2013 21:29הגב לתגובה זובדרך כלל אינני מסכים כלל עם רני ועם כל ההנהלות שלו. אבל הפעם אני מצדיק אותו במאה אחוז. כל הכבוד לו שיש לו את האומץ לצאת נגד כל המשתמטים למיניהם. ובהחלט יש מקום לשאלה והיא לגמרי רלוונטית.
- 26.כולם כותב אותו אחד 29/10/2013 18:05הגב לתגובה זולא צריך להיות חכם גדול כדי לראות שהטוקבקים המרושעים נכתבו ע"י אותו אחד
- משה 30/10/2013 07:43הגב לתגובה זורני רהב אדם בלתי נסבל! גס רוח ומעיק אשר מחפש רק כותרות.האיש הזה רמס את התכנית האהובה.פשוט בושה !!
- 25.בסוף הוא יבקש גם צל"ש על פעילותו בשדה הקרב... (ל"ת)התחזות 29/10/2013 17:51הגב לתגובה זו
- 24.פקקטוש 29/10/2013 17:50הגב לתגובה זווהארועים בתל אביב...
- 23.לאה 29/10/2013 17:32הגב לתגובה זוהוא משחד אותם עם מתנות, פרחים ושאר ירקות.
- 22.איריס 29/10/2013 17:14הגב לתגובה זותגובות אמיתיות וישתלו תגובות "הוא חתיך! הוא מדהים!" וחושב שמישהו יקנה את זה. אגב, ICE, זה הזמן להגביל כל כתובת IP ללחיצת לייק אחד על תגובה, אנחנו לא ב-2001...
- 21.ממפוטרי קשת 29/10/2013 17:02הגב לתגובה זותחקיר - מה רני רהב עשה בצבא, כמה רני רהב מזיק למעמד הביניים, כמה טאלנטים שהוא מייצג לא עשו צבא. אני לא מאמין איך אנשים מסוגלים לשבת ערב שלם ולהקשיב ללירלורים שלו ב"כוכב הבא" - אם היה להם מושג מהי האג'נדה שלו - הם היו מכבים את המסך.
- מוח 29/10/2013 23:12הגב לתגובה זוהוא היה מש"ק חינוך. ככה כתבו למטה גם
- 20.מסוקרנת 29/10/2013 16:35הגב לתגובה זוזה נורא מסקרן אותי
- השאלה לא מה עשית - אלה האם עשית (ל"ת)כל תפקיד ותרומה חשוב 29/10/2013 16:47הגב לתגובה זו
- 19.הוא אדם דפוק ומגעיל מכל זווית שלא מביטים עליו (ל"ת)בני 29/10/2013 16:11הגב לתגובה זו
- 18.רק 6 תגובות בעד? ככ מעט עובדים יש ברהב תקשורת (ל"ת)רני להג 29/10/2013 16:10הגב לתגובה זו
- 17.אידיוט מישצופה 29/10/2013 16:06הגב לתגובה זוככה זה שמביאים משיהו שלא מבין במוזיקה, אין לו על מה לדבר אז...יום אחד יתברר איך הוא הגיע לתוכנית
- 16.רני רהב 29/10/2013 15:51הגב לתגובה זושלום לכולם. כפי שאתם יודעים, טוקבקיסטים אנונימיים לא זוכים לתשובה מצדי – ההיפך, אני בז לכם כי אתם פחדנים עלובים. אני מעריך כל אדם שמגיב בשמו, ואין אדם כזה שאני לא מתייחס אלי. ככה בזיהוי נראה כולם מי אתם: מתחרים, עובדים של המתחרים, כאלה שלא קיבלנו לעבודה כי אתם לא הטובים ביותר בארץ. בואו, אל תפחדו, תביעו דעה בזיהוי מלא ותקבלו תשובה.
- אולי בכל זאת תאמר לנו מה אתה עשית למען המדינה (ל"ת)אר 30/10/2013 14:10הגב לתגובה זו
- עוד תגובה רהבתנית טיפוסית (ל"ת)עצוב 30/10/2013 12:14הגב לתגובה זו
- רחוקה מתחום הבידור 29/10/2013 17:17הגב לתגובה זולמרות חוסר המקצועיות הבולט שלך (דוגמה אחרונה כמה לקוחות השגת לקופיקס במתקפה של רולדין) והאנטגוניזם שאתה מצליח לייצר בכל מקום עם התגובות הילדותיות שלך, עדיין הצלחת להיות משרד היח"צ של כל מקום במדינה ועוד להשתחל כשופט בתכנית מוזיקה למרות שאין לך כל נגיעה לתחום. אז אין לי מושג איך עשית את זה, אבל אם למרות הכל הגעת לאן שהגעת - באמת שאני מסירה בפניך את הכובע על זה.
- 15.משה 29/10/2013 15:36הגב לתגובה זוברור שלא
- 14.גיא 29/10/2013 14:25הגב לתגובה זות
- 13.כבוד לרני רהב 29/10/2013 14:06הגב לתגובה זואין מקום למשתמטים שרוצים להפוך ל"סלב" . הם הופכים לדוגמאות לחיכוי לילדים - ונחנו רוצים אנשים שתורמים למדינה ולא משתמטים ( כמובן שאין הדבר לגבי בעיות רפואיות חמורות שלא מאפשרות לאדם להיות אפילו ג'בניק - 99% יכולים לשרת )
- 12.ממש אבל ממש מעניין מה רני רהב עשה בצבא (ל"ת)חייל מילואים 29/10/2013 13:59הגב לתגובה זו
- כולם חייבים לשרת ! 29/10/2013 14:31הגב לתגובה זולא כולם יכולים להיות קרבי , יש אלפי תפקידים חשובים אז ככה שכל אחד יכול לשרת - אין לא יכול יש משתמט
- 11.כל הכבוד לרני רהב 29/10/2013 13:52הגב לתגובה זורני רהב מבחינתי הפתעת התוכנית - אני אוהב שהוא מבקש לשיר בעברית , ולדעת אם שירת בצבא - ערכים לא פחות חשוב וטוב לי לדעת מי הצעיר צעירה שעומדים לשיר ורוצים להתפרסם - כי בסוף חלק הופכים למושאי הערצה ודמויות לחיקוי לילדים שצופים
- שושנה 22/11/2013 07:43הגב לתגובה זומי שלא שרת בצבא אין לו זכות להופיע בטלויזיה שיעיפו גם את מקסימיליו בלומנטל וגם את זקו מהופעות בטלויזיה וגם בר רפאלי - צבא קודם לכל (קול)
- רות 11/11/2013 08:12הגב לתגובה זוצודק במאה אחוז. מה שהוא מעביר עולה פי מאה על הערכים שאסי מעביר, שהם בערך כלום.
- אר 30/10/2013 14:16הגב לתגובה זומי שלא יכול לשרת מסיבות בריאותיות כאלה ואחרות ויכול לשיר לא מגיע לו להשתתף ?????
- סלב זה לא רק חד צדדי 30/10/2013 16:2099% יכולים לשרת בצבא , יש גם נכים על סיסא גלגלים , חרשים , שנאבקו לשרת אז באמת מי שרוצה יכול לשרת , או לעשות שרות לאומי מעטי מעט שלא יכולים לעשות שום דבר ורובם אז גם לא יכולים לעמוד ולשיר על הבמה
- רונן 30/10/2013 00:56הגב לתגובה זועידן עופר.
- 10.מיקו 29/10/2013 13:30הגב לתגובה זוזה מאוד רלוונטי אם מתמודד התחמק מהחובה האזרחית שלו במדינה
- 9.צבי בר 29/10/2013 13:09הגב לתגובה זושאלות רני רהב למתמודדים בקשר לשירות הצבאי שעשו ו/או לא עשו ועקרון "חופש הביטוי" של היחצן המנסה לפסול מתמודדים שאינם "להשקפותיו" לגיטימי כמו רצון הצופים לדעת מתי התחיל השופט הנכבד לאונן והאם עשה זאת מסיבות בריאותיות, נפשיות או אחרות. הצופים רוצים תשובה פה ועכשיו.
- 8.דנה 29/10/2013 11:50הגב לתגובה זוההומי-בומי הזה בסה"כ רוצה לעטוף את עצמו בתדמית של גבר-זה הכל. בתכניות הבאות הוא יגיע עם מעיל טייסים. הכל תדמית, איך ההומי-בומי הזה מצליח לעבוד עליכם. עצוב.
- 7.חיל ותיק בדימוס 29/10/2013 11:42הגב לתגובה זולעשות צבא כמש"ק חינוך בחיל האויר, דוגמת רני המרהיב עוז, זה פחות או יותר לא לעשות כלום ו/או לדאוג לעתיד היחצני שלך. מדוע רהב נותן שירותי יחצנות למשתמטת הגדולה ביותר בר רפאלי ולא שואל אותה שאלה דומה? הוא ממש לא הכוכב הבא.
- 6.נמאס כבר מרני רהב גועל נפש (ל"ת)השמן 29/10/2013 11:29הגב לתגובה זו
- 5.29/10/2013 11:23הגב לתגובה זוניחא צביקה הדר אבל הבחירה ברני רהב, מלבד הדוחות הכללית שלו, מטופשת ולו מהסיבה שאין לו נגיעה למוזיקה משום תחום. אז איזו נקודה רלוונטית מצפים ממנו להעלות בשיפוט שלו?
- 4.שרון 29/10/2013 11:22הגב לתגובה זורני רהב , איש התקשורת ואגדה מהלכת, שופט שאומר את האמת בפנים ופועל על פי רגש ולא מאוזנייה של ההפקה. לכל אותם ייפי הנפש והמסתננים מהצבא בוזו לכם , אני בעד זמרים שהולכים לצבא . מה נהיה ממ
- הוא טיפוס מגעיל ובלתי נסבל (ל"ת)בני 29/10/2013 16:10הגב לתגובה זו
- 3.צנף 29/10/2013 11:22הגב לתגובה זומש"ק חינוך שהתעסק כבר בשירותו הצבאי עם יח"צ והתחיל לבנות לעצמו את הקריירה. בזמן שהוא תכנן אירועי בידור בבסיס, בני מחזורו נלחמו ונפלו בלבנון ובשטחים
- אז? צה"ל לא לוקח את כולם להיות קרביים (ל"ת)29/10/2013 17:17הגב לתגובה זו
- 2.עוף כבר מהמסך שלנו - סמרטוט מגעיל ודוחה (ל"ת)29/10/2013 11:20הגב לתגובה זו
- 1.רני רהב-לך תמכור חמוצים! (ל"ת)שונא שקרנים 29/10/2013 11:14הגב לתגובה זו