חודש ורוד בליאו ברנט: המשרד משנה לוגו לקראת חודש המודעות לסרטן השד

לקראת חודש המודעות לסרטן השד הוחלט במשרד להירתם לטובת העלאת המודעות למטרה החשובה. גיא קלנר: "שמחים שהלקוחות נרתמו מבלי להסס"
משה בנימין | (5)

במטרה לתרום את חלקו לטובת המודעות לסרטן השד משנה משרד הפרסום ליאו ברנט את צבע הלוגו של החברה לוורוד. כן נמסר, כי היוזמה הועברה גם למטה העולמי של "ליאו ברנט" היושב בשיקאגו, וייתכן שיוחלט לאמצה.

כאמור, בחודש הקרוב יתקיים בישראל חודש המודעות לסרטן השד, ומשרד הפרסום לאו ברנט, התגייס למען המטרה החשובה יחד עם כלל לקוחות המשרד, הכוללים את סמסונג, קיה , טיב טעם, א.ל.מ, ביג בוקס, בנק אוצר החייל, איסתא, ענבי טלי, עצמל'ה, המכון הטכנולוגי חולון, מכללת כנרת ועוד.

לדברי גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט: "החלטנו לאמץ את הרעיון המונהג בכל רחבי העולם, בו מותגים ומשרדים רבים נרתמים לעשייה, כחלק מאתגר העלאת המודעות לסרטן השד. על מנת לקדם את המהלך בחודש חשוב זה, ייצרנו שת"פ שמחבר את הלקוחות, המדיה ואותנו לערוץ פעולה אחד. כדי למקסם את הפעילות, הוחלט לשנות את לוגו החברה, שיוצג במדיות השונות, לצבע ורוד. אנחנו מאמינים שבעזרת מהלך זה, יוכלו כל הגורמים איתם אנחנו נמצאים בשת"פ, לתרום תרומה נוספת למודעות בתחום. אנחנו שמחים שכלל לקוחות המשרד נרתמו למהלך בלי להסס, מה שמחזק את החשיבות לעשייה של כולנו בנושא בחודש הקרוב".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    האיש הורוד 08/10/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    יופי של רעיון. אפשר לפרגן.
  • 4.
    הרב עובדיה 08/10/2013 11:36
    הגב לתגובה זו
    קטן, פשוט וחכם
  • 3.
    אזמרלדה 08/10/2013 09:40
    הגב לתגובה זו
    מנכ"ל של קוקטלים וסמנכל קרייטיב סוג ד'
  • 2.
    רן 08/10/2013 08:50
    הגב לתגובה זו
    ישיבת הנהלה: "חברים אנחנו חייבים קצת יח"צ. מזמן לא דיברו עלינו ולא זכינו באף תקציב חדש" "תביאו רעיונות!. אה, והתקציב הוא אפס" "יש לי רעיון! בואו נצבע את הלוגו בורוד ונגיד שתרמנו" "רעיןו מעולה! תתקשרו לאייס"
  • 1.
    ג. עמיחי 08/10/2013 02:50
    הגב לתגובה זו
    הוא הלוגו שלהם בקרדיט. כי כל הפרינטים שלהם מודעות מכר משעממות טילים. תתחילו לעבוד כמשרד פרסום ולא רק סוחרי לקוחות...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.