פרסום ראשון

גמר חתימה טובה: שמעוני פינקלשטיין ברקי נכנס למערך הפרסום של HP

בתום מכרז בן מספר חודשים, נבחר המשרד לטפל בתקציב של חטיבת הקו-מרקטינג הכוללת בתוכה פרסום לחטיבות השונות ב-HP וכן לשותפיה העסקיים
משה בנימין | (8)

משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי מצליח לסדר לעצמו פתיחה טובה לשנת תשע"ד עם השתלבות במערך הפרסום של HP ישראל. לדברי דלית טסל, סמנכ"לית השיווק של HP, שמעוני פינקלשטיין ברקי יטפל בעיקר בגזרת הקו-מרקטינג של החברה שנוגעת לפעילות השו"פ של HP ושותפיה העסקיים.

לאייס נודע כי הבחירה בשמעוני פינקלשטיין ברקי מגיעה לאחר מכרז שלקח מספר חודשים וכלל משרדי פרסום נוספים, מהבלטים בענף. יצוין כי הודעה רשמית בנושא לא יצאה מטעם משרד הפרסום או חברת HP אך עדות לתחילת העבודה המשותפת התקבלה לפני מספר ימים עם מודעה ראשונה של HP שפורסמה בעיתון גלובס, עליה חתום משרד הפרסום.

למעשה, במסגרת הגדרת הטיפול בפעילות הקו-מרקטינג, שמעוני פינקלשטיין ברקי יעבוד מול החטיבות השונות ב-HP ומעבר לכך ינהל את כל הגזרה הפרסומית שכוללת את העבודה המשותפת של החברה עם המשווקים והמפיצים השונים, ובכללן תקציבי פרסום המשותפים ל-2 הצדדים.

על פי יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב של HP ישראל אינו דבר של מה בכך. רוב התקציב מופנה לקידום תחום הליבה של החברה - המדפסות, לצד השקעה בפרסום מחשביה הניידים, פיתרונות אחסון לשרתים, ראשי דיו, כנסים ועוד. על פי יפעת, ב-2011 עמד תקציב הפרסום של HP על כ-4 מיליוןדולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-6.5 מיליון שקלים. ב-2012 עמד התקציב על כ-5.6 מיליון דולר (מחירון) המהווים בפועל כ-9 מיליון שקלים ואילו ב-2013, נכון לעכשיו, עם פתיחת הרבעון האחרון, עומד התקציב על סכום זהה לזה ב-2012.

דודי שמעוני, מבעלי משרד הפרסום אמר לאייס: "אנחנו שמחים להצטרף לעבודה המאתגרת עם חברה בינלאומית בסדר הגודל של HP, ושותפיה העסקיים".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    ק. בטיחות וגהות 16/09/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
    חייבים להקפיד בנושאים האתיים ואלו ש״בינו לבינה״...
  • 7.
    י' 16/09/2013 16:22
    הגב לתגובה זו
    ברכות!!! ותמשיכו בשקט ובכשרון הרב שהתברכתם בו.
  • 6.
    מה זה "מכרז שלקח מספר חודשים"? לאן לקח? (ל"ת)
    שיחזיר, זה לא בסדר 16/09/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    וזה כי הדיגיטל שלו פורץ דרך ?! (ל"ת)
    ארז 16/09/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    RESPECT (ל"ת)
    ליאור 16/09/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רועי קי 16/09/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    מזל טוב אחד המשרדים היותר סימפטיים בארץ
  • 2.
    16/09/2013 14:24
    הגב לתגובה זו
    השמעוני הזה נראה כמו דראג קווין
  • 1.
    מרגש (ל"ת)
    ג. בר 16/09/2013 14:01
    הגב לתגובה זו
דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.