הזוכה בתחרות WiX: אתר משחקוני רשת שמציגים את הישראלי המעצבן

תחרות העיצוב של החברה נחתמה אמש והציגה מספר פרויקטים מרשימים. WiX תפנה ל-30 מהמעצבים שהשתתפו בה ותציע להם התמחות בתשלום
משה בנימין |

תחרות העיצוב והקריאייטיב של חברת הסטארט-אפ WiX בשיתוף רדיקל פוקס ואגודת המעצבים הגרפיים בישראל תחת השם: Top Talent Award 2013 נחתמה אמש על גג משרדי החברה בנמל תל אביב עם ההכרזה על הזוכים בשלושת המקומות הראשונים: יובל שיאון, יוני ארוסי ובקי ברי, בהתאמה.

הכרזת הזוכים התקיימה בנוכחות כ-400 מעצבים גרפים צעירים, וכן במעמד גיורא קפלן, ממייסדי WiX, ניר זהר - נשיא WiX , חגית קאופמן - מנהלת תחום העיצוב והמותג WiX , ניר יוז - מנהל הסטודיו של WiX וניר נבות - יו"ר אגודת המעצבים הגרפיים ובכירים מעולם העיצוב.

במסגרת התחרות, וכפי שעשתה גם בשנה שעברה, WiX תפנה ל-30 המעצבים המוכשרים ביותר בעיניה ותציע להם להתמחות בתשלום בחברה במשך 3 חודשים, כאשר הכוונה היא לגייס עובדים ל-30 משרות נוספות, במשכורת גבוהה מהמינימום. בשנת 2012 השתתפו 30 מעצבים בתוכנית ההתמחות של WiX כאשר בסיומה, 17 מהם נקלטו לעבודה בחברה.

כאמור, במקום ה-1 בתחרות זכה יובל שיאון (30) בוגר המחלקה לעיצוב תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי חולון. שיאון יקבל מ-Wix טיסה ואירוח מלא של 10 ימים בניו יורק, וכניסה ללאונג' החברה בעיר. שיאון זכה עם הפרויקט "העם הנבחר - כי בנו בחרטא" שמתואר כך באתר התחרות: "חרדים קיצונים שיורקים על נשים, פוליטקאים מושחתים להגעיל, עומס בלתי נסבל בבית החולים וטרקטורונים שדוהרים בחופים - כולם נושאים שמככבים באופן קבוע בפוסטים זועמים בפייסבוק. לשם כך הוקם אתר "העם הנבחר: כי בנו בחרטא" ובו שורה של משחקוני רשת המבוססים על ההתנהגות המעצבנת והמתסכלת של הישראלים". האתר נבנה במסגרת פרויקט גמר בעיצוב תקשורת חזותית במכון הטכנולוגי חולון.

במקום השני זכה יוני ארוסי, בוגר בצלאל, עם הפרויקט "Happily Ever After". במקום השלישי זכתה בקי ברי בוגרת עיצוב גרפי וקופירייטינג (בת 22 בלבד) עם הפרויקט "כמעט שם". ארוסי וברי יקבלו מ-WiX מק בוק בתמורה לזכייה.

Happily Ever After של יוני ארוסי

WiX היא חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת פלטפורמה לבניית אתרים באינטרנט שהפכה זה מכבר לסטנדרט בינלאומי. החברה הוקמה ב-2006 על ידי גיורא קפלן והאחים נדב ואבישי אברהמי ומונה כיום כ-440 עובדים ב-4 סניפים (תל אביב, ניו יורק, דנייפרופטרובסק וסן פרנסיסקו). לחברה למעלה מ-37 מיליון משתמשים מרחבי העולם, וקצב המצטרפים אליה עומד על 1.3 מיליון משתמשים חדשים מדי חודש. החברה מאפשרת לכל משתמש אינטרנט ליצור בקלות אתר אינטרנט ללא צורך בקוד או ידע טכני קודם ולשלב בו אפליקציות חדשניות.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.