לאחר מכרז בין 3 משרדי פרסום: תקציב גלובס עובר מיהושע TBWA ל-LEAD
לאחר 3 שנים בהן טיפל משרד הפרסום יהושע TBWA בתקציב הפרסום של קבוצת גלובס עוברת הפעילות לידיו של משרד הפרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי ובבעלותו המשותפת של רמי יהודיחה.
לאייס נודע כי על התקציב התמודדו בנוסף ל-LEAD משרדי הפרסום מקאן אריקסון ואברהם. על פניו, נראה היה שלאברהם היה סיכוי גבוה מאוד להנחית אצלו את התקציב. זאת לאור ההיסטוריה המשותפת של בעליו עם קבוצת התקשורת. בין שותפי המשרד (הצטרפו למייסד יריב אברהם) נמנים דודיק כץ, לשעבר המשנה למנכ"ל הסחר של גלובס (עד שהצטרף למשרד הפרסום) ונסים מויאל שהיה בעברו המשנה למנכ"ל יהושע TBWA וטיפל בין השאר גם בתקציב הפרסום של גלובס. עם זאת, בשלב הסופי של המכרז על התקציב התמודדו דווקא מקאן ו-LEAD.
בדומה לגופי מדיה אחרים, תקציב הפרסום של גלובס מורכב ברובו מבארטרים על שטחי פרסום עם גופי מדיה אחרים לצד ריטיינר שוטף למשרד הפרסום. פעילות הפרסום של הקבוצה מוקדשת רובה ככולה לקידום הוועידות, הכנסים והפרויקטים המיוחדים במגזינים השונים המתפרסמים במסגרתה. תחילת העבודה של LEAD עם גלובס מתמקדת בקמפיין 50 הנשים המשפיעות של ליידי גלובס.
מנכ"ל גלובס, איתן מדמון ורמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום LEAD, סירבו להגיב לידיעה.
- 5.שי 26/08/2013 00:05הגב לתגובה זוכולם יודעים שמתקציב גלובס אף אחד לא מרוויח כסף אבל זה טוב לדירוג של יפעת. עוד רעה חולה של עולם הפרסום הישראלי שהגיע הזמן לעקור מהשורש.
- 4.קומממבינה 25/08/2013 20:31הגב לתגובה זומקאן ואברהם ניגשים את המדיה קונים ביוניברסאל נקודה למחשבה (למרות שהפסידו)
- 3.25/08/2013 11:22הגב לתגובה זומנהלת הפרסום של גלובס משלשלת בריפים כאילו אין מחר.
- 2.יואב 22/08/2013 17:24הגב לתגובה זומה עוד יקרה למשרד הזה שפעם היה גאוות הענף? זה כבר נראה כמו התרסקות, מזל שיש חברת מדיה שמחזיקה אותם בחיים
- יודע 26/08/2013 17:27הגב לתגובה זושנאה ליו"ר מקאן - זה לא הלך לשם... LEED זכו מההפקר ובכל מקרה זה תקציב ללא כסף
- 1.רוחמה 22/08/2013 16:15הגב לתגובה זומישהו באמת יכול להצביע על קמפיין אחד (!!) ש LEAD הובילו בהצלחה? משהו קריאטיבי? עושה רושם שהם מזמינים את ראובן אדלר לכל פרזנטציה וכך מקבלים לקוחות.
- מרירות זה לא בריא (ל"ת)חבל 22/08/2013 19:09הגב לתגובה זו
- לקוח 22/08/2013 18:42הגב לתגובה זוקצת לפרגן לא מזיק. מטאורים, רעבים, יצריים. שמח עבורם.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
