רות שטרית
צילום: יח"צ

מתנה לחגים: משרד הפרסום 'שטרית מדיה גרופ' קיבל את תקציב 'יקבי כרמל'

זאת לאחר שנבחנו מספר אופציות בשוק. עד לאחרונה טופל התקציב בחברון זלצמן שביט ו-HI-NET. ב-2013, נכון לעכשיו התקציב עומד על כ-3.5 מיליון ש'
משה בנימין | (15)

תקציב הפרסום של כרמל מזרחי - יקבי כרמל עובר לידי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית. זאת לאחר שבחודשים האחרונים בחנה החברה מספר אופציות בשוק הפרסום.

שטרית מדיה גרופ מקבל לידיו את התקציב לאחר שהציג בפני בעלי יקבי כרמל פרזנטציה שכללה אסטרטגיה ופתרונות שיווקיים לקראת החגים. עד לאחרונה טופל תקציב הפרסום על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט ומשרד האינטראקטיב HI-NET.

על פי יפעת בקרת פרסום, במהלך 2013 עד לחודש זה עמד תקציב הפרסום של יקבי כרמל על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים. לעומת זאת, ב-2012 כולה עמד התקציב על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

יוזכר כי במהלך פברואר 2013 נמכרה השליטה (50.01% מהמניות) בחברה שהוחזקה על ידי אגודת הכורמים והסוכנות היהודית לידי קבוצת משקיעים לפי שווי של 130 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    פמניסטית 18/09/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    היו אומרים שהוא מצליח ואסרטיבי על אישה אומרים שהיא רודה בעובדים... הסקסיזם בארץ שלנו כל כך שקוף
  • 9.
    מוטי 08/09/2013 20:43
    הגב לתגובה זו
    זה כמו אסד שמפנק בימים אלה את אזרחי סוריה בפרחים (עיוות של המציאות)
  • 8.
    מורדוך 23/08/2013 03:25
    הגב לתגובה זו
    האישה מטורללת ורודה בעובדים שלה
  • 7.
    19/08/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 6.
    המין הנשי שולט! כל השאר שטויות. (ל"ת)
    אורנה 19/08/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
  • איך זה קשור למין הנשי??? (ל"ת)
    19/08/2013 16:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ניסים2 19/08/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    שוב כל הזבל שבענף יוצא... כואב לפרגן,אה ניסים? משרד קיבל תקציב, כל הכבוד להם!
  • קיבל תקציב? כל הכבוד? על מה? על קשרים? (ל"ת)
    ניסים 19/08/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
  • ניסים 2 19/08/2013 16:08
    כשמפסידים תקציב, זה בגלל שלזה שזכה יש קשרים... אם אתה המחליט בכרמל (וכנראה שאתה לא), אז אין לך מושג למה בחרו. אבל ברור שקשרים כי לא בחרו בך. אגב, מכאן שכל התקציבים שלכם הם רק מקשרים כי כנראה שכך אתה רואה את העולם...
  • 4.
    תפסיקו לקשקש, ת'כלס שאפו! (ל"ת)
    אסף 19/08/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ניסים 18/08/2013 21:33
    הגב לתגובה זו
    שמש באיסלנד
  • 2.
    רותי צועקת 18/08/2013 20:56
    הגב לתגובה זו
    תן להם בקריאיטיב שנות השמונים שלך! יין חדש, קריאיטיב ישן - מה יותר מתאים מזה?!
  • חחחחח 19/08/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    חחחחח
  • 1.
    לא יאומן.... (ל"ת)
    עמית 18/08/2013 17:28
    הגב לתגובה זו
  • מה לא יאומן? (ל"ת)
    סביח 18/08/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.