מתנה לחגים: משרד הפרסום 'שטרית מדיה גרופ' קיבל את תקציב 'יקבי כרמל'
תקציב הפרסום של כרמל מזרחי - יקבי כרמל עובר לידי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלותה של רות שטרית. זאת לאחר שבחודשים האחרונים בחנה החברה מספר אופציות בשוק הפרסום.
על פי יפעת בקרת פרסום, במהלך 2013 עד לחודש זה עמד תקציב הפרסום של יקבי כרמל על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים. לעומת זאת, ב-2012 כולה עמד התקציב על 1.3 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.
יוזכר כי במהלך פברואר 2013 נמכרה השליטה (50.01% מהמניות) בחברה שהוחזקה על ידי אגודת הכורמים והסוכנות היהודית לידי קבוצת משקיעים לפי שווי של 130 מיליון שקלים.
- הכי קריאייטיבים בישראל: משרד הפרסום באומן בר ריבנאי הוא הזוכה הגדול בתחרות הקקטוס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 10.פמניסטית 18/09/2013 11:34הגב לתגובה זוהיו אומרים שהוא מצליח ואסרטיבי על אישה אומרים שהיא רודה בעובדים... הסקסיזם בארץ שלנו כל כך שקוף
- 9.מוטי 08/09/2013 20:43הגב לתגובה זוזה כמו אסד שמפנק בימים אלה את אזרחי סוריה בפרחים (עיוות של המציאות)
- 8.מורדוך 23/08/2013 03:25הגב לתגובה זוהאישה מטורללת ורודה בעובדים שלה
- 7.19/08/2013 16:32הגב לתגובה זובהצלחה
- 6.המין הנשי שולט! כל השאר שטויות. (ל"ת)אורנה 19/08/2013 12:43הגב לתגובה זו
- איך זה קשור למין הנשי??? (ל"ת)19/08/2013 16:32הגב לתגובה זו
- 5.ניסים2 19/08/2013 12:06הגב לתגובה זושוב כל הזבל שבענף יוצא... כואב לפרגן,אה ניסים? משרד קיבל תקציב, כל הכבוד להם!
- קיבל תקציב? כל הכבוד? על מה? על קשרים? (ל"ת)ניסים 19/08/2013 13:56הגב לתגובה זו
- ניסים 2 19/08/2013 16:08כשמפסידים תקציב, זה בגלל שלזה שזכה יש קשרים... אם אתה המחליט בכרמל (וכנראה שאתה לא), אז אין לך מושג למה בחרו. אבל ברור שקשרים כי לא בחרו בך. אגב, מכאן שכל התקציבים שלכם הם רק מקשרים כי כנראה שכך אתה רואה את העולם...
- 4.תפסיקו לקשקש, ת'כלס שאפו! (ל"ת)אסף 19/08/2013 12:06הגב לתגובה זו
- 3.ניסים 18/08/2013 21:33הגב לתגובה זושמש באיסלנד
- 2.רותי צועקת 18/08/2013 20:56הגב לתגובה זותן להם בקריאיטיב שנות השמונים שלך! יין חדש, קריאיטיב ישן - מה יותר מתאים מזה?!
- חחחחח 19/08/2013 10:38הגב לתגובה זוחחחחח
- 1.לא יאומן.... (ל"ת)עמית 18/08/2013 17:28הגב לתגובה זו
- מה לא יאומן? (ל"ת)סביח 18/08/2013 17:30הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.