וויליאם וקייט
צילום: צילום: Getty images Israel

קולולו: 'פרסום אברהם' ו'בן-נתן גולן' מעלים פרסומות לכבוד הנסיך האנגלי

שוק הפרסום לוקח חלק בחגיגות בממלכה. 'בן-נתן גולן' מעלים מודעה עבור מותג הרכב הבריטי לנד-רובר, ו'אברהם' ישלחו בשמכם לארמון פרחים וברכות
משה בנימין | (3)

נושאים חמים על סדר היום העולמי היוו מאז ומתמיד השראה למהלכים פרסומיים שידעו לנצל את האירוע באופן יצירתי. משרדי הפרסום המקומיים בן-נתן גולן ופרסום אברהם החליטו לקחת חלק בחגיגות הולדתו אתמול (יום ב') של הנסיך האנגלי, בנם של וויליאם וקייט, עם 2 מהלכים חביבים.

צור גולן, שרק לאחרונה הצטרף למשרד הפרסום של ענת בן נתן, ויצא עמה לדרך חדשה תחת השם בן-נתן גולן, מתחיל לאותת על משב הרוח המרענן הצפוי מכיוונו. במשרד מצאו חיבור משלהם להולדת הנסיך הטרי, ויעלו הערב מודעה עבור לנד-רובר מותג הרכב הבריטי המטופל שם תחת הכותרת: It's A (Land Rover Driver) Boy. מותג הרכב בירך את ההורים הטריים וציין כי "אנחנו עדיין לא יודעים איך קוראים לתינוק, אבל אין ספק באיזה רכב הוא ינהג".

במשרד הפרסום אברהם בדקו בפורטפוליו ולא התקשו לאתר את המותג שיכול להתחבר לאירוע המסוקר ביותר בחדשות מסביב לעולם. במותג משלוחי הפרחים Zer4u קפצו על המציאה והודיעו כי ישלחו חבילה להולדת הבן עבור וויליאם וקייט. הגולשים מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של המותג ולצרף את הברכה שלהם. Zer4u תשלח את כל הברכות עם אחת ממגוון מתנות הלידה לבן, היישר לארמון קנזינגטון שבלונדון.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לימור 25/07/2013 08:25
    הגב לתגובה זו
    מר גולן היקר, איני מכירה אותך אולם פונה אליך ומזהירה אותך מניסיון אישי מכל תקשורתשותפות עם משרדה של ענת בן נתן. מדובר במשרד חובבני, העטוף באמירות גדולות ותקציבים קטנים. אנשים שמדברים בגדול ועושים מעט מאוד. ענת היא אדם אינטרסנט נטול רגשות, חסר כל כשרון, ממש מכונה! עניין של זמן עד שתראה זאת בעצמך ואני מקווה שזה יקרה לך בקרוב!
  • 2.
    בני 24/07/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    לא לומדים פה מנהלי הקריאיטיב?
  • 1.
    נועה 23/07/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    כתבו! ברכה, קופירייטרים בלאי!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.