קולולו: 'פרסום אברהם' ו'בן-נתן גולן' מעלים פרסומות לכבוד הנסיך האנגלי
נושאים חמים על סדר היום העולמי היוו מאז ומתמיד השראה למהלכים פרסומיים שידעו לנצל את האירוע באופן יצירתי. משרדי הפרסום המקומיים בן-נתן גולן ופרסום אברהם החליטו לקחת חלק בחגיגות הולדתו אתמול (יום ב') של הנסיך האנגלי, בנם של וויליאם וקייט, עם 2 מהלכים חביבים.
צור גולן, שרק לאחרונה הצטרף למשרד הפרסום של ענת בן נתן, ויצא עמה לדרך חדשה תחת השם בן-נתן גולן, מתחיל לאותת על משב הרוח המרענן הצפוי מכיוונו. במשרד מצאו חיבור משלהם להולדת הנסיך הטרי, ויעלו הערב מודעה עבור לנד-רובר מותג הרכב הבריטי המטופל שם תחת הכותרת: It's A (Land Rover Driver) Boy. מותג הרכב בירך את ההורים הטריים וציין כי "אנחנו עדיין לא יודעים איך קוראים לתינוק, אבל אין ספק באיזה רכב הוא ינהג".
במשרד הפרסום אברהם בדקו בפורטפוליו ולא התקשו לאתר את המותג שיכול להתחבר לאירוע המסוקר ביותר בחדשות מסביב לעולם. במותג משלוחי הפרחים Zer4u קפצו על המציאה והודיעו כי ישלחו חבילה להולדת הבן עבור וויליאם וקייט. הגולשים מוזמנים להיכנס ל
- 3.לימור 25/07/2013 08:25הגב לתגובה זומר גולן היקר, איני מכירה אותך אולם פונה אליך ומזהירה אותך מניסיון אישי מכל תקשורתשותפות עם משרדה של ענת בן נתן. מדובר במשרד חובבני, העטוף באמירות גדולות ותקציבים קטנים. אנשים שמדברים בגדול ועושים מעט מאוד. ענת היא אדם אינטרסנט נטול רגשות, חסר כל כשרון, ממש מכונה! עניין של זמן עד שתראה זאת בעצמך ואני מקווה שזה יקרה לך בקרוב!
- 2.בני 24/07/2013 10:25הגב לתגובה זולא לומדים פה מנהלי הקריאיטיב?
- 1.נועה 23/07/2013 17:58הגב לתגובה זוכתבו! ברכה, קופירייטרים בלאי!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
