פרסום ראשון

לא כזה WOW: אתי ברקין ו-G גרופ מפרקים את מיזם היח"צ לאחר שנתיים

מיזם היח"צ בשם WOW הוקם תחת ניהולה של ברקין והתמחה בגזרת הלייף סטייל ובקהל היעד הנשי. רוב התקציבים שטופלו בחברה המשיכו לתוך G גרופ
משה בנימין | (9)

לאחר כשנתיים של שיתוף פעולה, אתי ברקין וקבוצת G גרופ בבעלות איל גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ, החליטו להפריד כוחות ולסגור את מיזם היח"צ WOW - כך נודע לאייס.

כזכור, WOW הוקם במאי 2011 במתכונת של חברת מיתוג ויחסי ציבור שתפעל במקביל לברקין תקשורת ול-G גרופ (אז גלעד תדמית) ותתמחה במגזר הנשי. החברה שמה דגש על תוכן בכל הפלטפורמות התקשורתיות והדיגיטליות בתחומי לייף סטייל, אופנה, תיירות, עיצוב, קמעונאות, פיננסים ועוד.

החברה נוהלה על ידי אתי ברקין, שהקימה וניהלה את חברת בר תקשורת לצידה של דניאלה רייבנבך עד שב-2008 פורקה גם שותפות זו לאחר חילוקי דעות מקצועיים. בתפקיד יו"ר WOW שימש גילי כהן מבעלי G גרופ. יוזכר כי לתוך ההתקשרות בין הצדדים הגיעה ברקין עם לקוחותיה, עליהם נמנו בזמנו ארומה ישראל, קבוצת קניוני עזריאלי ,FXCM ישראל, מאיר בייגל, רשת לאקה ועוד. החברה פעלה מרחוב הברזל ברמת החייל, ולשם כך, נשכר שטח של כ- 250 מ"ר ובו שואו רום ללקוחות החברה.

גורמים בשוק היח"צ יודעים לספר לאייס כי המיזם המשותף פורק לאחר שהצדדים הבינו כי "הקונסטלציה החדשה לא מצדיקה את קיומה, ולא מחזיקה מים". לדבריהם "הלקוחותץ שהצטרפו למיזם מצאו את עצמם בסופו של יום בזרועות קבוצת האם - G גרופ כאשר WOW נותר ריק מתוכן". גורמים בסביבת ברקין ו-G גרופ מוסרים לאייס כי "השת"פ עלה יפה וכל הצדדים כיבדו את ההסכם. ההחלטה לסיים לאחר שנתיים היא כדי לנסות דברים אחרים".

המשך דרכה של ברקין טרם ברור באופן מוחלט אך לאייס נודע כי אשת היח"צ הוותיקה לא תקפא על השמרים ובעתיד הקרוב היא עתידה לחבור לגורם מעולם השיווק והפרסום עימו תשיק מיזם חדש שיחבר בין תחום זה לעולמות היח"צ.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    דונה 28/07/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    הייתי שם , משרד מגעיל אנשים דוחים
  • 6.
    משרדי פתאט של יחצנים עתיקים (ל"ת)
    קוס-מטיקה יחצנית 20/07/2013 02:22
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    עזריאלי לא לקוח שלהם, אייס תתקנו (ל"ת)
    דנית 18/07/2013 22:36
    הגב לתגובה זו
  • ניקול 19/07/2013 09:24
    הגב לתגובה זו
    הבנת הנקרא
  • 4.
    אני אומר לכם 18/07/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    מאמינה בהם מאד!
  • 3.
    וואו וואה ווי וואה - אורן פלדמן מלך! (ל"ת)
    לקוח מרוצה! 18/07/2013 14:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    G גרופ המשרד הכי גדול וטוב בארץ שאפו ענק להם (ל"ת)
    עורכת כלכלית בכירה 18/07/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אזמרגד 18/07/2013 14:28
    הגב לתגובה זו
    הכוחניות והדורסנות שלו השמידה עוד מיזם מוצלח
  • למה ככה אזמרגדה י'אמניוק? (ל"ת)
    מזגרודיד 18/07/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.