עבודה ערבית עונה 3 קשת
צילום: אלדד רפאלי
רייטינג

'עבודה ערבית' חזרה: רק 23% להשקת העונה ה-4, מול 31.9% לעונה הקודמת

רשמה ירידה של כמעט 30% בין השקות 2 העונות. פלטפורמת 'האח הגדול' חצתה את רף 37 נקודות. נתונים גבוהים יחסית ל'חדשות 10' ו'גיא פינס'
אלכסנדר כץ | (6)

הסדרה המוערכת של סייד קשוע חזרה אמש (יום ג') לעונה רביעית, עם רייטינג נמוך משמעותית מזה של העונה השלישית. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עבודה ערבית 4 (קשת, ערוץ 2) רשמה 23%, מול 31.9% להשקת העונה השלישית של הסדרה, ב-6 בפברואר 2012, ירידה של כמעט 30% בין 2 העונות.

ועדיין, הסדרה זכתה לפלטפורמה נאה מצידה של האח הגדול (קשת, ערוץ 2), שקיבלה אתמול 37.3%. שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 13.3%, שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) הניב 8.5%.

הסרט 'מסע לטנזניה' (ערוץ 10) קיבל 6.8%, 'קצת גבוה' (ערוץ 10) הניבה 4.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 5.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.6%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה התחזקות ביחס לימים האחרונים וקיבלה 11.9%. גם 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) התחזקה ורשמה 7.6%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 23.7%, מול 'חדשות 10' עם 9.2%, נתון גבוה יחסית לזה שקיבלה לאחרונה.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    התוכנית נהייתה יותר מידי ערבית. סגרתי אחרי דק (ל"ת)
    מצי 10/07/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
  • דוחפים לנו ערבים אשכנזים. חבל שהם לא כאלה (ל"ת)
    חחח סייד קישוא 10/07/2013 14:13
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רוני 10/07/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    חבל... תוכנית מדהימההההה ומצחיקה!
  • 3.
    אחלה תוכנית!! אבל למה משודר כול כך מאוחר.... (ל"ת)
    רועי 10/07/2013 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אייס יא חובבנים 10/07/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    בעונות הקודמות התוכנית שודרה בשעת פריים והפעם לקראת 23:00. לא משווים מלפפונים לעגבניות
  • 1.
    סדרה מעולה. כל הכבוד לסייד קשוע (ל"ת)
    שמחה 10/07/2013 09:48
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.