'עבודה ערבית' חזרה: רק 23% להשקת העונה ה-4, מול 31.9% לעונה הקודמת
הסדרה המוערכת של סייד קשוע חזרה אמש (יום ג') לעונה רביעית, עם רייטינג נמוך משמעותית מזה של העונה השלישית. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי עבודה ערבית 4 (קשת, ערוץ 2) רשמה 23%,
ועדיין, הסדרה זכתה לפלטפורמה נאה מצידה של האח הגדול (קשת, ערוץ 2), שקיבלה אתמול 37.3%. שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשם 13.3%, שידור חוזר של 'יום האם' (קשת, ערוץ 2) הניב 8.5%.
הסרט 'מסע לטנזניה' (ערוץ 10) קיבל 6.8%, 'קצת גבוה' (ערוץ 10) הניבה 4.1%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשמה 5.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-6.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 9.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) שרשמה התחזקות ביחס לימים האחרונים וקיבלה 11.9%. גם 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) התחזקה ורשמה 7.6%.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 23.7%, מול 'חדשות 10' עם 9.2%, נתון גבוה יחסית לזה שקיבלה לאחרונה.
- 5.התוכנית נהייתה יותר מידי ערבית. סגרתי אחרי דק (ל"ת)מצי 10/07/2013 14:06הגב לתגובה זו
- דוחפים לנו ערבים אשכנזים. חבל שהם לא כאלה (ל"ת)חחח סייד קישוא 10/07/2013 14:13הגב לתגובה זו
- 4.רוני 10/07/2013 13:56הגב לתגובה זוחבל... תוכנית מדהימההההה ומצחיקה!
- 3.אחלה תוכנית!! אבל למה משודר כול כך מאוחר.... (ל"ת)רועי 10/07/2013 12:16הגב לתגובה זו
- 2.אייס יא חובבנים 10/07/2013 10:43הגב לתגובה זובעונות הקודמות התוכנית שודרה בשעת פריים והפעם לקראת 23:00. לא משווים מלפפונים לעגבניות
- 1.סדרה מעולה. כל הכבוד לסייד קשוע (ל"ת)שמחה 10/07/2013 09:48הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
