יהושע TBWA פותח את חגיגת קאן: פיינליסט לקידום Smart qr בדיירקט
משרד הפרסום יהושע TBWA מתכבד לפתוח את פסטיבל קאן 2013 עבור הנציגים הישראלים. מהלך ה-Smart qr של המשרד עבור מועדון ה-700 של קידום ללימודי פסיכומטרי נכנס לרשימת השורטליסט בקטגוריית הדיירקט שפורסמה מוקדם יותר היום.
המהלך של יהושע TBWA לקידום דורג כשורטליסט בתת הקטגוריה אמביינט מדיה. במסגרת המהלך שיועד למועדון המצטיינים של קידום (מקבלי ציון 650 ומעלה) פורסמה מודעה שכללה קוד QR ולצידו שאלת פסיכומטרי. הקורסיסטים נתבקשו לענות על השאלה ולפי התשובה בה בחרו - לצבוע את המשבצות של קוד ה-QR. מי שתשובתו הייתה נכונה, הרכיב למעשה במו ידיו את הקוד הנכון, וכך יכול היה לסרוק אותו ולהתקדם הלאה.
יצוין כי רשימת השורטליסט של קטגוריית הדיירקט כללה השנה 247 עבודות. עבור יהושע TBWA מדובר בהישג ראשון אי פעם בכל הקשור לפסטיבל קאן, שכן המשרד מעולם לא זכה בפיינליסט. מחר (יום ב') עם פרסום הזוכים בקטגוריה יוכל המשרד לגלות האם הוא הולך עד הסוף וחוזר הביתה עם פסלון האריה הנחשק.
קרדיטים: סמנכ"לי קריאייטיב: עמית סטולר, טל רביב, מנהל קריאייטיב: צח פלדמן, ארטדירקטור: דינת ציזנר כץ, קופירייטר: נאוה בן משה, פוטושופ: יוליה טיטוב, פלנינג: תומר כהן, סמנכ"ל לקוחות: ארז ברכץ, תקציבאות: טל טוביבין, מנהל סטודיו אינטראקטיב: אסף נצר, ליווי: אווה חסון
- 7.מיקה 17/06/2013 11:33הגב לתגובה זוהתותח האמיתי כאן "ובקאן" הוא קופירייטר מקסים ומוכשר (שמות שמורים במערכת)
- 6.אבשה 16/06/2013 20:44הגב לתגובה זוזה לא זכייה בכלל יא אמות
- 5.יעל 16/06/2013 19:16הגב לתגובה זולא ככה??
- 4.מבפנים 16/06/2013 19:12הגב לתגובה זואף פעם או לעבור לבאומן!
- 3.אחלה של דבר!!! כל הכבוד לנאווה, דינת וצח!!!! (ל"ת)שי 16/06/2013 15:41הגב לתגובה זו
- 2.לאחד שתמהה 16/06/2013 13:56הגב לתגובה זוזה כבר הישג
- 1.אחד שתמהה 16/06/2013 13:39הגב לתגובה זועד מתי טייקונים יעלוזו, ויחצנים ישכחו את אלה שראויים לפירגון?
- רן 16/06/2013 16:42הגב לתגובה זודי כבר עם התמונות ההזויות האלו. תנו את הכבוד לאלו שעושים את העבודה
- זו התמונה של מנהל הקריאיטיב. (ל"ת)מה לא הבנת? 16/06/2013 14:14הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
