פרסום ראשון

לאחר שנים של היעדרות: 'קלין' חוזר לפרסם ויעבוד עם משרד בורודה-קפלן

תקציב הפרסום של קלין טופל לפני שנים רבות על ידי Expert ומאז נפקד מהמדיה והתמקד בנקודות המכירה. הקמפיין עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי נבחר לנהל את תקציב הפרסום של קלין, ממותגי הניקיון הוותיקים בישראל, אשר בשנים האחרונות התנהל ללא פעילות פרסומית, למעט פרסום ממוקד בנקודות המכירה ברשתות השיווק - כך נודע לאייס.

מותג הנקיון שב לפרסם במדיה, בהובלת חיים בלשקובסקי, סמנכ"ל השיווק והמכירות שנכנס לתפקידו לפני כשנה. הקמפיין עתיד לעמוד על כ-3 מיליון שקלים ויכלול פעילות בטלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט.

כאמור, מאז 2005-2006 לא יצאה החברה בקמפיין משמעותי, כאשר בזמנו כיכבה בפעילות של החברה השחקנית תיקי דיין תחת הסיסמא "ברור שעבר כאן ברבור". הקמפיין עלה אז באמצעות משרד הפרסום Expert מקבוצת פובליסיס.

לדברי בלשקובסקי, סמנכ"ל השיווק והמכירות: "בשנה האחרונה קרו לנו הרבה מאד דברים טובים המבטאים צמיחה והתחדשות. הרחבנו את סל המוצרים שלנו, הגדלנו את נתחי השוק שלנו ויחד עם זאת שמרנו על מדיניות מחירים שפויה שהביאה אלינו הרבה מאד לקוחות חדשים. לאור זאת ובהמשך למגמת הצמיחה שלנו ולתוכניות העתידיות שלנו החלטנו שזה הזמן הטוב ביותר לעלות שוב למדיה ולחזק את המותג קלין".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אורי תמם 14/06/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
    צריך לבדוק כמה לקוחות עזבו אותם בשנים האחרונות ולא אם לקוח טועה נכנס אליהם-מה בדיוק החדשה כאן
  • 1.
    מושיקו 13/06/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    מגיע להם
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.