בצל האירועים הביטחוניים: משימת 'הקיבוץ' ב'האח הגדול' רשמה כ-40%
ב'קשת' ראו את נתוני הרייטינג המתדלדלים (יחסית) של המתחרה 'רשת' עם The voice, וחששו על כי הסינדרום הזה יחזור על עצמו עם
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי
'מי שמדבר' (קשת, ערוץ 2), שהפיקה מערכת 'עובדה' עם אילנה דיין, בראיון עם הסופר עמוס עוז, זכתה לפלטפורמה טובה, והניבה אחרי השעה 23:00 נתון רייטינג נאה - 16.8%. סרטו של מוטי קירשנבאום 'גיאורגיה היפה' (ערוץ 10) שהתמודד מול 'האח', רשם 9%, 'לה לה לנד' (ערוץ 10) עם 3.8%.
מהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 4.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) מכפילה את הרייטינג של הערוץ עם 9.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ל-6.6%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
- 2.נלה 12/03/2012 11:51הגב לתגובה זואני יודעת שהתגובה שלי, אולי מעלה חיוך, ובכייף, כי חיוך זה ממש טוב לבריאות. אבל אני ממש אבל ממש מתכוונת ברצינות גמורה. בכתבה כאן הוזכר בצדק הריטינג בצל האירועים הביטחוניים, אבל יש עוד צל כרגע, צל הממוקד באח הגדול, והוא האירועים של הפירסום על הכדורים הנפשיים, שלוקחים המשתתפים להרגעה מהמתח שהם נמצאים בו. ובמקום אותם כדורים לדעתי טיפול חינם, מרגיע וטבעי, על ידי הקבליסטית יפה כהן, היה מועיל לדיירי האח הגדול, להרגיע את הלחץ בו הם נתונים, פי אלף. אני כותבת את זה, כי אותי היא הרגיעה ומאז שהיא ברכה אותי ויעצה לי אני יחסית הרבה יותר שלווה ורגועה. ואותו עקרון, גם שמעתי מחברה טובה שהיתה אצלה, ובזכות הרבנית הקבליסיטית הזו, היא היום מרגישה נינוחה ודי מאושרת.
- 1.חבר'ה, מתי תתתפסו שהגיע הזמן להחרים את האח? (ל"ת)שיר 12/03/2012 10:21הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.