פארק 'העברית' יוקם בירושלים ב-522 מיליון שקל
חברת גב ים -5.8% ונשלטת בשרשור ע"י מגה אור -2.83% וצחי נחמיאס ומחזיקה ב-66% מהזכויות להקמת פרויקט 'פארק העברית' בירושלים, בחרה יחד עם האוניברסיטה העברית בקבוצת שטרן חברת אלקטרה מערכות להקמת המתחם.
הפרויקט שמיועד לחברות ההייטק, יכלול ארבעה בנייני משרדים בשטח בנוי של 271 אלף מ"ר, בין הרחובות ליבוביץ' ובלפור בכניסה לקמפוס גבעת רם בירושלים.
בשלב זה ייבנו שני בנייני משרדים מעל 7 קומות מרתף בשטח בנוי של כ-89 אלף מ"ר. אחר כך ייבנה הבניין השלישי בשטח של כ-40 אלף מ"ר, כאשר הבנייה צפויה להתחיל בעוד מספר חודשים. שני השלבים הללו מוערכים ב-522 מיליון שקל.
במסגרת השלב השלישי שנמצא כעת בתהליך שינוי תב"ע יבנה הבניין הרביעי בשטח של 142 אלף מ"ר. לוח הזמנים להשלמת הפרויקט מיום תחילת העבודה הנו 28 חודשים.
קבוצת שטרן גם מדווחת כי היא בשלבי הקמה של 20 פרויקטים נוספים בארץ, כאשר אחד מהם הוא סיום הקמת בניין משרדים עבור מותג גטי (גנים טכנולוגיים ירושלים) כאשר היזם הוא ישרס -0.01% . הבניין הממוקם בהר חוצבים וצפוי לכלול 30 קומות, מה שיהפוך אותו לגבוה בעיר.
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
