מדד הסנטימנט הצרכני בארה"ב לחודש אפריל ירד לרמת 75.7 נק'
הסנטימנט הצרכני האמריקני נחלש גם הוא - משקי הבית בחודש אפריל מרגישים מעט פחות אופטימיים בהשוואה לחודש מרץ, אך המדד נוגע ברמות שלא נראו מאז 2008
מדד הסנטימנט הצרכני האמריקני מודד את התנאים והשיקולים הכלכליים של כ-500 בתי אב בארה"ב. הקריאה הראשונית של המדד לחודש אפריל ירדה לרמה של 75.7 נקודות, והשווקים מגיבים לאכזבה זו.
בזמן שמחירי מניות גבוהים יותר ורמות אבטלה נמוכות יותר עודדו את הצרכנים האמריקנים, מחירי האנרגיה והמשבר באירופה שלחו את רמות המדד מטה.
המדד בחודש מרץ עמד על רמה של 76.2 נקודות, לאחר שבחודש פברואר עמד המדד על 75.3 נקודות. המועד האחרון בו המדד נע סביב כאלה רמות היה בסביבות תחילת שנת 2008.
PayPal משלמת יותר: הכנסות שיא ב-Q2 לוריפון; הורידה תחזיות לרבעון הבא וצללה 15.5%
עידכון בתחזיות רווח לרבעון הבא הובילו לירידות חדות במניה. "אנו רואים את התפתחות אמצעי התשלום האלקטרוניים בעולם ונוטלים חלק פעיל בבניית התשתיות הנדרשות למעבר לתשלום סלולרי"
ענקית הבילינג, וריפון (סימול: PAY) פירסמה בסוף שבוע האחרון את דו"חותיה הכספיים עם הכנסות שיא של כמעט חצי מיליארד דולר. החברה גם הודיעה על עדכון מטה בתחזיות הרווחים לרבעון הבא והמנייה הגיבה בירידה חריפה של עד 15.5% לסיומו של המסחר בשישי.
החברה שעוסקת באבטחת תשלומים אלקטרוניים עבור חברות קמעוניות, פיננסיות, בתי-חולים ממשלות ושירותי בריאות הרוויחה ברבעון השני 64 סנט למניה, יותר מצפי האנליסטים ל-61 סנט למניה. ברבעון המקביל אשתקד הרוויחה 46 סנט למניה. ההכנסות לרבעון השני עמדו על 479 מיליון דולר לעומת 425 מיליון דולר ברבעון הקודם לו. ברבעון המקביל אליו אשתקד החברה פירסמה על 293 מיליון דולר, גידול שנתי של 64%.
בנוסף לכך, עדכנה חברה את משקיעיה כי ברבעון הבא היא מצפה לרווח בטווחים של 68-70 סנט למניה, מעט נמוך מתחזיות האנליסטים. גם הרווח השנתי של שנת 2012 צפוי להיות מעט נמוך יותר ונאמד עתה בטווח של 2.6 דולר ל- 2.66 דולר למניה.
נשיא וריפון בישראל, לייזי ינאי מסביר "אנחנו עובדים ברמה יום-יומית בכדי לשפר את היעילות של וריפון בכל הפרמטרים. ולראיה, המכירות, הרווחיות הגולמית והנקייה שוב עברו את תחזיות השוק. אנו רואים את התפתחות אמצעי התשלום האלקטרוניים בעולם ונוטלים חלק פעיל בבניית התשתיות הנדרשות למעבר לתשלום סלולרי".
כמו-כן, בחמישי האחרון הודיעה החברה על הסכם רישוי ושיווק עם PayPal. וריפון מסרה שהיא תערוך שינויים בתוכונות ובמערכות כדי שקונים קמעוניים-בינונים וגדולים יוכלו להשתמש בכרטיסי הגישה של PayPal בכדי לבצע רכישה בטלפונים.