מנצ'סטר יונייטד רוצה את חלוץ אייאקס - זהו תג המחיר
בדרך למהלך? על פי 'סקיי ספורטס' הבריטי, מנצ'סטר יונייטד מביעה עניין רב בחלוצה של אייאקס, בריאן ברובי, שמשמש כאחד מנקודות האור היחידות בעונה החלשה של מועדון הפאר ההולנדי.
ברובי, 21, הוא אחיו של בלם מכבי תל אביב דריק לוקאסן, ומשמש כמלך השערים של אייאקס, שנמצאת במקום החמישי בליגה ההולנדית, עם 13 כאלה ב-25 משחקים בכל המסגרות, כשהוא מוסיף 4 בישולים. התקפת השדים האדומים מתקשה להבקיע העונה, כשכל החלק הקדמי, שכולל לא פחות מחמישה שחקנים, הבקיע עשרה שערים בלבד .
ברובי העונה (אייאקס טוויטר)
העיניים נישאות בעיקר לשניים מהם: הראשון הוא ראסמוס הוילונד, שנקנה בקיץ מאטלאנטה עבור 74 מיליון אירו, ורק בסוף החודש שעבר הבקיע את שער הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם. הדני בן ה-20 רשם העונה 2 שערים ובישול ב-16 משחקי ליגה בחולצה האדומה.
- לאחר שסחר בקוקאין ב-70 מיליון אירו: כמה שווה הכדורגלן שהורשע?
- עסקת ענק: שניים מהשחקנים היקרים בתולדות טוטנהאם עזבו לטורקיה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השחקן השני הוא אנטוני, ששיחק גם הוא באייאקס ונקנה בסכום עתק שעמד על 95 מיליון אירו, והציג יכולת חלשה מאז. העונה הברזילאי בן ה-23 הגיע לנקודת שפל; הוא הושעה מהסגל לכמה שבועות בעקבות תלונה של חברתו לשעבר על אלימות, ולמרות שחזר לשחק הברזילאי לא מצא את הרשת אפילו לא פעם אחת, וטרם בישל אף שער, למרות שרשם 22 הופעות בכל המסגרות.
בחזרה לברובי, לפי הדיווחים מאמנו לשעבר אריק טן האח רצה להחתימו בצד האדום של מנצ'סטר עוד בקיץ, אך העסקה לא יצאה לפועל. כעת, המנג'ר ההולנדי ירצה לראות את החלוץ חותם לפני שמועד חלון ההעברות נסגר, כשמנגד, אייאקס לא מעוניינת במכירת ברובי.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
