
לקראת דוחות צ'יפוטלה: האם המחירים הגבוהים הבריחו את הלקוחות?
בעוד רוב רשתות המזון המהיר נאבקות לשמור על הלקוחות על רקע המחירים הגבוהים ויוצאות עם עסקאות חדשות, צ'יפוטלה CHIPOTLE MEXICAN GRILL ממשיכה לזרוח הודות לקהל הלקוחות הנאמן שלה שהמחיר לא ממש מעניין אותו. רשת המסעדות תדווח על תוצאותיה היום (רביעי) לאחר המסחר ובוול-סטריט אופטימיים. האנליסטים מצפים כי לרבעון יוני צ'יפוטלה תדווח על רווח למניה של 32 סנט על הכנסות של 2.94 מיליארד דולר, צמיחה של 28% -17% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לפי חברת המודיעין על בסיס מיקום Placer.ai, מספר הביקורים בסך הכל בסניפי צ'יפוטלה גדל בכמעט 17% לעומת הרבעון השני בשנה שעברה. בעוד הצמיחה נבעה בחלקה מפתיחה של סניפים חדשים, מספר הביקורים פר סניף גדל גם הוא ב-9.5%, מה שמצביע על מכירות חזקות בחנויות זהות. לפי שלושה חודשים, רשת המסעדות דיווחה על תוצאות חזקות לרבעון הראשון, עם עלייה של 24% ברווחים ו-14% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. המכירות בחנויות זהות צמחו גם הן ב-7%, בעזרת מחירים גבוהים יותר ושיפור במספר הקונים. קהל הלקוחות של צ'יפוטלה נוטה להיות צעיר יותר, אמיד יותר ומודע יותר לבריאות ולתזונה שלו. כך שהם נחשבים נאמנים יותר לרשת גם בזמן עליית מחירים.