ווילדר יטפל בוולדר 'טריואקס יחסי ציבור' מתרחבת וגם 'חצב דה ויט' מתחדשת

תקציבים חדשים ל'טריואקס' ול'חצב דה ויט' וגם: היזהרו לא להתבלבל - יועץ התקשורת צבי וילדר, זכה בתקציב יחסי הציבור למותג שעוני ולדר
אלה ברייר | (1)

מחלקת הניו מדיה של 'טריואקס יחסי ציבור' מתרחבת עם 3 לקוחות חדשים, משרד היח"צ 'וילדר תקשורת' קיבל את הטיפול בתקציב שעוני ולדר וחצב דה ויט עם קמפיין תיירות חדש.

גליתא, רדינג 3 ו-סאנריידר מצטרפים למחלקת הניו מדיה במשרד היח"צ טריואקס. הפעילות בתקציב מועדון ההופעות רדינג3, תתמקד בדף הפייסבוק של המועדון בדגש על חיזוק הקשר עם הלקוחות. חוות השוקולד גליתא, תרחיב את פעילות היח"צ שלה גם למדיה החדשה ובמסגרת זו אף יוקם בלוג מתכונים ממטבחה של השוקולטיירית גלית אלפרט. גם חברת סאנריידר ישראל- תצטרף לפעילות הבינלאומית במדיה החברתית של החברה ותקים פלטפורמה דומה בעברית בפייסבוק. תקציבים אלו מצטרפים ללקוחות like@triwaks הקיימים ובהם קולנוע פאר- מועדון הכושר והוצאת מטר.

משרד היח"צ וילדר תקשורת בבעלותו של צבי וילדר, קיבל תקציב חדש עם שם מתעתע - וילדר, יטפל במותג שעוני היוקרה של חברת ולדר. מהמשרד מסרו כי וילדר, שעונד את שעון החברה על ידו, נשאל ללא הרף האם החליט למתג את המשרד על גבי שעונים אולם לדבריו, עניין השמות מקרי לחלוטין.

'אמסלם תיירות ונופש' בחרו ב-'חצב דה ויט' להוביל את מערך יח"צ של החברה. החברה פועלת בעולם התיירות והתעופה, ואחראית על תיאום ותפעול של אלפי טיסות וחופשות ברחבי העולם.

זהו תקציב נוסף בתחום התיירות ל'חצב דה ויט' בבעלות מוריה חצב דה ויט. המשרד מרכז תקציבי יחסי ציבור גם בתחומי התרבות, הלייף סטייל, נדל"ן, התיישבות, טכנולוגיה וכן משמש כשותף הישראלי בפירמת התקשורת הבינלאומית agencies united

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלי 24/03/2011 13:43
    הגב לתגובה זו
    לשלוט על התדמית שלה ברשת ולמתג את עצמה כראוי ובכבוד(ולא בקשל וחצי של ברטרים) ברשת ואח"כ שתלך לגבות כסף מאחרים בעבור עבודה ראויה