תקציבי יח"צ חדשים וממשיכים ל-'סנדיק קומיוניקיישן' ו'לוטן תדמיות'
סנדיק קומיוניקיישן תטפל בפעילות היח"צ והניו-מדיה של החברות "איסתא ספורט ואיסתא מיוזיק" בנוסף ליחסי הציבור המסורתיים אותם תספק סנדיק לחברה, היא תפעל גם בתחומי הניו מדיה, בזירת הרשתות החברתיות, הפורומים והקהילות הרלוונטיות. עדו ווג, מנהל השיווק של איסתא ספורט ואיסתא מיוזיק: "בעשר השנים שחלפו ביססה עצמה איסתא ספורט כחברת תיירות הספורט והמוזיקה הגדולה בישראל. כחלק מהיערכותנו לאולימפיאדת לונדון 2012 ורצוננו להמשיך ולהוביל את שוק תיירות הספורט בארץ, אנחנו שמחים להצטרף לרשימה מכובדת של מותגים אותם סנדיק קומיוניקיישן מקדמים."
איסתא ספורט נוסדה בשנת 1999 ע"י השחיין האולימפי יואב ברוק, בשיתוף עם חברת התיירות איסתא. איסתא מיוזיק הושקה השנה על ידי איסתא ספורט, נותנת מענה לחובבי המוזיקה ומשווקת כרטיסים וחבילות תיירות הכוללות כרטיס להופעה, טיסה ושהות להופעותיהם של מיטב אמני הרוק והפופ בעולם.
על לקוחות סנדיק קומיוניקיישן נמנים: ביטוח ישיר, הונדה, טושיבה, מוזיאון תל אביב לאומנות, ליימן שליסל, גלקסוסמיטקליין, ג'נזיים, כצט, פארמה ישראל ועוד.
בנוסף, תקציב יחסי הציבור של להקת המחול הקיבוצית, ימשיך להיות מטופל במשרד היח"צ לוטן תדמיות, בבעלותה ובניהולה של יעל לוטן, בו הוא מטופל ב-3 השנים האחרונות.
מבין לקוחות החברה: מוזיאון ישראל, האמנית מיכל רובנר, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, מתחם ביאליק, מוזיאון רמת גן, ועוד.
- 2.אסף 04/02/2011 11:11הגב לתגובה זומותג מרענן ומעניין! שאפו לסנדיק, בהצלחה
- 1.רינת אפרון 01/02/2011 10:29הגב לתגובה זומדוע האתר נותן לכך יד.