מכירות מסכי LCD עברו את מכירות הפלזמה בעולם

לדברי אילן מזרחי, מנכ"ל ראלקו, יבואנית שארפ בישראל: "שוק ה-LCD הולך וגדל בצורה משמעותית בישראל ועד סוף השנה יתפוס נתח שוק גדול יותר במסכי 42 אינטש לעומת טלוויזיות הפלזמה"
סיון איזסקו |

מנתונים עולמיים שפרסמה חברת שארפ היפנית, יצרנית טלוויזיות ה LCD הגדולה בעולם, עולה כי מכירות מסכי ה-LCD בגודל 42 אינטש ומעלה עברו במהלך הרבעון האחרון של שנת 2006 את מכירות טלוויזיות הפלזמה, מגמה שהולכת ומתמשכת.

לדברי אילן מזרחי מנכ"ל חברת ראלקו יבואנית שארפ בישראל, נתונים אלו מצביעים על מגמה עולמית שהולכת ורווחת כיום ומגיעה גם בישראל. "מסקרים שערכנו בנושא קנית טלוויזיות ביתיות בישראל עולה כי קיימת כיום מגמת קנייה הולכת וגוברת בתחום מסכי ה-LCD (כ-35% מנתח השוק ב-2007) ואלו מגמת הקנייה של טלוויזיות רגילות CRT הולכת ומתמעטת באופן ניכר (ירידה של כ- 25% מנתח השוק ב- 2007), עד כי אנו מעריכים שתעלם לחלוטין עד סוף שנת 2010 בגדלים שמעל 21 אינטש".

שוק טלוויזיות ה LCD מוערך כיום בכ- 24% מכלל השוק העולמי בתחום. המגמה של גידול השוק מסתמן לא רק במסכי 42 אינטש אלא גם במסכי 37 אינטש שעברו בשנת 2007 לראשונה את מכירות מסכי הפלזמה באותו גודל.

אילן מזרחי מוסיף כי בישראל עדיין רב הטלוויזיות הנקנות הינן בגודל 29 אינטש, אך יחד עם זאת, מסתמנת מגמה ברורה של מעבר לגודל של 37 ו-42 אינטש.

"הפערים במחירים הולכים ומצטמצמים, הצרכן הישראלי רוצה לחוות את חוויית הקולנוע הביתי כל זאת יחד עם האיכויות והעיצוב שהולכים ומשתפרים אין ספק שהמעבר לגודל 42 אינטש יתרחש מהר גם בישראל וגם אלו יעברו במכירות את מסכי הפלזמה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה