קמעונים צופים ירידה של 30% ברכישת תוי קניה השנה
עוד גלגול עגום של פרשת קלאבמרקט. מנכ"ל קו אופ ירושלים, רמי מנדל: ראשי ועדי עובדים רבים במשק שנהגו לחלק לעובדים, כחלק ממתנות החג, תווי קניה, נמנעו מלרכשם השנה
בעקבות פרשת תווי הקניה של רשת "קלאבמרקט", מציין מר רמי מנדל, מנכ"ל רשת "קו אופ ירושלים", שראשי ועדי עובדים רבים במשק שנהגו לחלק לעובדים, כחלק ממתנות החג, תווי קניה, נמנעו מלרכוש תווי קניה במסגרת מתנות לראש השנה וצפויה ירידה של כ-30% בשימוש בתווי קניה ברשתות השיווק במסגרת הקניות לראש השנה.
מר מנדל מציין עוד, כי להערכתו פרשת תווי הקניה של רשת "קלאבמרקט" תפגע בתחום תווי הקניה לא רק בקניות לקראת ראש השנה הנוכחי אלא גם לטווח של שנים ולהערכתו זה יביא לירידה של כ-15% ל-18% בשימוש בתווי קניה לעומת התקופה שלפני פרשת "קלאבמרקט"
מבדיקת שוק שנעשה ע"י רשת "קו אופ ירושלים" בקרב מדגם של כ-300 לקוחות הרשת, עולה שסל הקניות הממוצע לקראת ראש השנה למשפחה של 4 נפשות יהיה כ-760 ₪ בממוצע, עליה של כ-8% לעומת סל הקניות לקראת ראש השנה אשתקד.