האם גם הבית שלכם זקוק לאיטום גגות וקירות לקראת החורף?
אך אנו כן מקבלים כאן מנה יפה של גשם וסופות מדי שנה, כפי שמוכיחים אינספור דיווחים במהדורות החדשות על הצפות ברחבי הארץ. בעוד פעולה כנגד הצפות בקנה מידה עירוני ונרחב היא תפקידן של הרשויות, כל אחת ואחד מאיתנו כן יכולים לדאוג לכך שהבית שלהם יהיה מוגן ואטום ככל הניתן. כיצד תוכלו לדעת האם גם הבית או הדירה שלכם זקוקים לעבודת איטום גגות וקירות מקצועית לקראת החורף?
מודעות לנושא וערנות לסימנים מקדימים
כמובן שישנן דרכים מקצועיות ומדויקות לאתר מפגעי איטום בקירות או בגג הבית, ולכך נגיע מעט בהמשך. לפני כן, חשוב להכיר ולהפנים את מה שכולנו יכולים לעשות בעצמנו על מנת לזהות בעיות באיטום מבעוד מועד ולפעול על מנת שלא יחמירו ויעיקו עלינו בשיאה של עונת הגשמים.
בעיקר, מה שכדאי לאמץ זו מודעות גבוהה וערנות לנושא, גם (ואולי בעיקר) בחודשי האביב והקיץ, כאשר הגשמים הבאים נמצאים עדיין במרחק מה בעתיד. ספציפית, כדאי להיות ערניים להיווצרויות של כתמי רטיבות בקירות הפנימיים של הבית, מה שמעיד פעמים רבות על בעיות איטום חיצוניות המאפשרות למים לחדור מבעד לשכבה החיצונית של המבנה ולהתחיל להצטבר בקירות הפנימיים. גם מה שנראה ככתם רטיבות קטן ולא מזיק במיוחד אשר נעלם לאחר שנפסקים הגשמים עלול להעיד על בעיית איטום בקיר אשר צפויה רק ללכת ולהחמיר במידה ולא נטפל בה בצורה מקצועית.
כמובן שנדרשת גם ערנות לכל סוג של טפטוף או הופעה של רטיבות ו/או מים במקומות בהם איננו מצפים לכך. באופן זה ניתן לזהות בעיות איטום כאשר הן רק מתחילות ולטפל בהן מבעוד מועד, כאשר טיפול זה עדיין אפשרי, פשוט יחסית ואינו מצריך עבודות נרחבות או מקיפות במיוחד.
- פיצוץ במתקן LNG בארה"ב מקפיץ את מחירי הגז הטבעי באירופה ב-15%
- איך נפסיק לפחד ונתחיל לאהוב את האנרגיה הגרעינית?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סקירה מקצועית ויסודית של המבנה כהכנה לחורף
במידה ואתם אפילו רק חושדים בקיומן של בעיות איטום שונות בבית, וגם אם לא אך אתם רוצים להיות בטוחים ושקטים לקראת החורף, הדרך המקצועית, היסודית והמובטחת ביותר לוודא כי הבית אטום ומוכן לחורף היא באמצעות בדיקה מטעם חברת איטום מקצועית, המתמחה ספציפית בעבודות של איטום גגות וקירות של בתים ומבנים. אנשי מקצוע המתמחים באיטום יודעים מה לבדוק, היכן צריך להסתכל ומהם הסימנים המקדימים ואף חשוב מכך – הם יכולים לעשות שימוש בעזרים טכנולוגיים מתקדמים על מנת "לראות" דברים שלא ניתן לראות בעין בלתי מזוינת. שימוש במצלמה תרמית, למשל, יכול להצביע על הצטברויות של מים מאחורי הקירות, מה שעשוי להעיד על בעיות במערכת האיטום, כמו גם על פיצוצים בצנרות הפנימיות העוברות בתוך הקירות.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
