חברת ליברה ביטוח - משתלם או מתחכם?
בתקופה האחרונה אנחנו נחשפים יותר ויותר לפרסומים של חברות ביטוח "דיגיטליות" והחברה שמקבלת את החשיפה הגדול ביותר היא ללא ספק חברת ליברה, שתופסת כותרת במהירות בעזרת קמפיין שיווק גאוני.
מה עומד מאחורי חברת הביטוח החדשה? האם היא באמת מסוגלת להציע ביטוח רכב משתלם? וכמה בסופו של דבר תוכלו לחסוך (אם בכלל)? יש מי שבדק בשבילכם. אז אם אתם מתכננים לעשות ביטוח רכב בתקופה הקרובה וחשבתם על ליברה, אתם צריכים לקרוא את הפוסט הבא.
ליברה מציעה ביטוח משתלם בהתאמה אישית
בכל הפרסומות של חברת ביטוח ליברה המסר הוא חד משמעי - "דבר כזה עוד לא היה". ונכון, מעולם לא הייתה בארץ ישראל חברת ביטוח שמוכנה לתת לכם הצעת מחיר לביטוח על בסיס שאלות כמו; "איך את/ה מגדיר/ה את הנהיגה שלך מ 1 עד 10?" או "האם יש לך ילדים מעל גיל מסוים?". אבל לא בטוח שהמענה על השאלות הללו בכלל תורם במשהו.מחיר פקטור חשוב, האם חברת ביטוח ליברה עמדה במשימה?
במאמר הרחב שפורסם באתר האינטרנט "בטוח, ככה עושים ביטוח" על ליברה ביטוח אפשר להבין שסביר להניח שלא. "בטוח" בדקו הצעות לביטוחי רכב עבור שישה נהגים שונים, ברכבים שונים והמסקנה הייתה משמעית - יש חברות ביטוח אשר מציעות מחירים טובים בביטוח רכב.
אם ניקח לדוגמה רכב נפוץ מאוד שנבדק על-ידם (סוזוקי אלטו). נמצא פער של קרוב ל 400 ש"ח בין חברת הביטוח שהציעה את המחיר הנמוך ביותר לבין פוליסת הביטוח שהוצעה ע"י חברת ביטוח ליברה. המחיר הגבוה ביותר שנמצא היה גבוה רק ב 200 ש"ח מהמחיר של ליברה. כך שבהחלט אפשר למקם את הפוליסה של ליברה בסקלה הגבוהה של מחירי הביטוח לרכב מסוג זה.
בסך הכל, בחמישה מתוך שישה רכבים שנבדקו "בטוח" הצליחו למצוא מחירים טובים יותר. כך שיש אלטרנטיבות טובות יותר בגזרת המחיר אם זה מה שחשוב לכם.
יש גם נקודות אור
חברת ליברה מציעה שירותים שטרם נראו שטרם נראו בעולם ביטוח הרכב ויש גם אנשים שמוכנים לשלם מחיר מעט יותר גבוה וליהנות מהשירותים הללו.- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ליברה לא מציעה רק רכישת ביטוח בתוך דקות אחדות דרך האינטרנט, אלא גם את מכלול השירותים הנוספים שהחברה מציעה תוכלו לעשות דרך האינטרנט.
למשל, תוכלו לדווח על תאונה שהרכב עבר, להגיש בקשה לתביעה ואפילו להזמין חילוץ ישירות מהאתר הידידותי של החברה. בנוסף, אם החלפתם רכב ואת צריכים להחליף את הפרטים שלו בפוליסת הביטוח, אין בעיה - תוכלו גם לעשות זאת בקלות ובמהירות.
שווה או לא שווה? תחליטו אתם. אבל בהחלט עולם ביטוח הרכב משתנה מאז שחברות הביטוח "הדיגיטליות" נכנסו לתמונה, ולטובה. עוד ועוד חברות ביטוח עוברות "מתיחת פנים" במטרה להתאים את עצמן למתרחש ומחירי ביטוח הרכב בסך הכל יורדים, נחמד.
ליברה ביטוח - לא רק ביטוחי רכב
אמנם מירב אור הזרקורים מופנה כרגע לקטגוריית הרכב בליברה אבל, חברת ליברה מציעה לעשות דרכה גם ביטוח דירה וביטוח לעסק. מכיוון שמאוד קשה להשוות בין חברות ביטוח בביטוחים מהסוג הזה (בגלל השוני הרב בין מחירי ומיקום הדירות וגם בגלל שאין עסק אחד שזה לשני) אין במאמר שנכתב השוואה מסודרת. אבל אם תכננתם לעשות ביטוח מהסוג הזה, כדאי שתעשו השוואה בין כמה חברות ביטוח לפני שאתם מתחייבים.סיכום
חברת ליברה ביטוח מציעה ממשק חדשני לרכישות פוליסות ביטוח אך נכון לעכשיו בגזרת המחירים יש לה הרבה איפה להשתפר.
לא משנה איזה ביטוח אתם מתכוונים לעשות, תמיד מומלץ לבצע השוואה מסודרת בין חברות ביטוח לפני שאתם מחליטים איזו פוליסה לרכוש. ברוב המקרים על-ידי סקר שתעשו באופן עצמאי או ע"י אתר המתמחה בהשוואת מחירים כמו אתר האינטרנט בטוח תצליחו לחסוך לא מעט כסף.
- 2.ראלי 22/09/2020 08:58הגב לתגובה זולכל מי שמעוניין לעשות ביטוח רכב בליברה שיהיה מוכן לקבל או לא לקבל שירותים שרשומים בפוליסה כדוגמה : ניתקע הרכב לא מניע תחכו קרוב לשעתיים מענה בטלפון ואח"כ עוד בין 4-6 שעות שיגיע רכב שרות - אני ממליץ לא לעשות ביטוח רכב בליברה לא בגלל המחיר בגלל השרות !!
- 1.עוז 05/03/2020 11:28הגב לתגובה זולא עושים ביטוח ללא עבר ביטוחי על פרייבט. ועל אף שנהגתי במונית כנהג מקצועי הם לא מחשיבים את זה כפרייבט. תשובה לא מקצועית אם לקחת בחשבון שבשלוש שנים עשיתי קילומטראז של 150000 קמ.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
