לירון אברהם
צילום: אאוטבריין

לירון אברהם יוביל את פעילות אאוטבריין בשווקים החדשים ובמזרח אירופה

מערכת ביזפורטל |
נושאים בכתבה אאוטבריין

אאוטבריין פלטפורמת ההמלצות התוכן שנסחרת בוול סטריט מדווחת על מינויו של לירון אברהם למנהל פעילות אאוטבריין בשווקים החדשים וכן למוביל הפעילות בשווקי מזרח אירופה, המזה״ת (כולל ישראל) ואפריקה. 

על-פי נתוני Insider Intelligence, גודל שוק הפרסום הדיגיטלי בשווקי מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון צפוי להגיע ל-43 מיליארד דולר בשנה עד 2026. באמצעות הרחבת הפעילות תחת אברהם, מתכננת אאוטבריין להגיע לקהל המפרסמים הגדל בשווקים אלה.

מיקוד החברה גם במזרח אירופה והעמקת הפעילות באזור מתרחשת לאחר רכישת פלטפורמת הוידאו השוויצרית vi לפני כשנה וחצי, הפועלת באופן נרחב בשווקי מזרח אירופה כולל רומניה ופולין.

אברהם יקודם לתפקיד לאחר הצלחתו בהרחבת פעילות החברה בשווקי המזרח התיכון ואפריקה לאורך 7 השנים האחרונות והתנעת הפעילות הראשונית של החברה במזרח אירופה. הוא ידווח לליזבת מק דה בור [Liesbeth Mack de Boer], המנהלת את פעילות אאוטבריין באירופה והמזה״ת.

אאוטבריין היא פלטפורמת פרסום ב-Open Web, הפועלת בשיתוף אתרי התוכן המובילים בעולם – מ-CNN ו-Washington Post ועד Der Spiegel, Le-Monde ו- Daily mail. הטכנולוגיה של החברה מקשרת בין מפרסמים לגולשים וגולשות ומציגה מדי יום למעלה מ-10 מיליארד המלצות על-פני יותר מ-7,000 אתרי תוכן. החברה, בראשות ירון גלאי ודיוויד קוסטמן, נוסדה בישראל ב-2006  ומחזיקה כיום ב- 17 משרדים ברחבי העולם.  

מנהל פעילות EEMEA והשווקים החדשים באאוטבריין, לירון אברהם, אמר על רקע המנוי: "אנחנו שמחים על ההזדמנות להמשיך ולהרחיב את פעילות החברה ברחבי העולם. כחלק מההשקעה ב- vi זיהינו את הפוטנציאל של מזרח אירופה, שוק מתקדם מאוד מבחינת השימוש בפרסום ב-open web ופרסום וידאו. אני מודה על הזכות להוביל את ההתרחבות הגלובאלית של החברה ומלא ציפייה לקראת האתגר".

מנהלת אאוטבריין אירופה והמזה״ת, ליזבת מק דה-בור: "לירון הוביל את צוותי MEA, ובייחוד את הפעילות בישראל ובאפריקה לצמיחה משמעותית. בהתחשב בהצלחה ובניסיונו הנרחב בהקמת וביסוס פעילות בשווקים חדשים, לירון הוא הבחירה המושלמת להוביל את הפוקוס החדש שלנו במזרח אירופה. בנוסף, אני גאה לומר שבחרנו בו להוביל את המשימה לפתיחת שווקים חדשים נוספים ברחבי העולם ובטוחה שלירון יוביל את החברה לגבהים חדשים בתפקידו החדש".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.