הילה הררי
צילום: יחצ

מופע האהבה הישראלי

תוכן בחסות |

הרגעים הכי רומנטיים בחיינו מלווים בפס קול מרגש של שירי חיינו. את השירים הכי גדולים, בשש שפות, נפגוש במופע שירי אהבה, רומנטיקה ונוסטלגיה שמשגר אותנו מהאולם שיכורים מרוב אושר

 

רובנו זוכרים איפה היינו ומה חווינו, כשמתנגן שיר נוסטלגי שנגע לליבנו. הזמרת הילה הררי מריצה בחודש האחרון ערב שירי אהבה ונוסטלגיה מרטיט לב ורגש, 90 דקות של שירים גדולים מכל הזמנים בשלל שפות, מלווים בלהקה אינטימית. מופע מושקע, חכם, מתוכנן וממיס.

הילה הררי התפרסמה כילדה עת הופיעה לצד קורין אלאל בפסטיגל 85'. כזמרת בלהקה צבאית, תחת ניצוחו של אלון אוליארצ'יק, פרצה לתודעה וגם לימדה לאחר שחרורה, מוזיקה בבית הספר "הריאלי " בחיפה.

ב-2004' כיכב הסינגל הראשון שלה "אנשים אומרים" בצמרת מצעדי הפזמונים. הסינגל השני שהוציאה היה חידוש לשיר "זה היה ביתי" של מני בגר, בשיתוף להקת "כלא 6". השיר הפך לשיר הדגל בהפגנות נגד ההתנתקות וכבש את המקום הראשון במצעדים.

מאז הוציאה הילה שני אלבומים וכיכבה על מאות במות כ"היללי" – זמרת שירי ילדים מבוקשת.

הילה מספרת: "בשנה האחרונה החלטתי לפנות גם לקהל הבוגר של 40 פלוס. אני רוצה לשיר בפני אנשים ובמקום להתארח אצל אומנים אחרים, הפקתי ערב משלי שיחבר את הקהל לכל האהבה והתשוקה הגדולה לחיים שאני נושאת. זה כיף לראות את האנשים שרים מהאולם, נזכרים, מתחבקים ודומעים מהתרגשות. להיטי הענק מזכירים להם צמתים משמעותיים בחיים, רגעים שמחים ורומנטיים שקרו להם. אני שואפת להריץ מאות הופעות בהיכלים הגדולים של ישראל ובקרוב אארח כוכבים רבים משנות השבעים והשמונים".

המופע כבר צבר הזמנות מקהילות יהודיות בעולם.

בין השירים הבולטים: "הכניסיני תחת כנפך", שמשלב כמה גרסאות ולחנים, "one of us" להקת "ABBA "Tu the reconnatrasשל אן מארי, "אנתי  אומרי" הערבי  ו"עיניים שחורות" ברוסית.

בקישור תמצאו קליפ של הילה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.