גל חזיזה
צילום: אבי אלפסי

חברת BUYPOST: "היום יחסי ציבור באינטרנט זמינים לכל עסק"

תוכן בחסות |

בעלי עסקים יודעים היום כי פרסום ושיווק באינטרנט הוא אבן יסוד להצלחת העסק שלהם. כל בעל עסק יודע שכדי לשרוד הוא חייב לשמר את הלקוחות הקיימים ולחשוף את העסק לקהל חדש, חברת BUYPOST  מציעה שירות מהפכני של פרסום מאמרים במאות אתרים בקלות ובמהירות .

 

מי שמנהל את החברה הוא גל חזיזה בן 43 מאשקלון, מהנדס מחשבים , עיתונאי לשעבר, מומחה לקידום ובניית אתרים.

ספר לנו קצת על BUYPOST.

"חברת BUYPOST הוקמה לפני 5 שנים, מטרת  החברה היא ליצור את הקישור בין לקוחות לבעלי אתרים כדי לפרסם תוכן ולקבל את האייטם המבוקש אנחנו עובדים אם המשרדים הגדולים ביותר וגם אם הלקוח הקטן חשוב לנו לתת שירות לכולם".

"הניסיון הרב שלי בתחום התקשורת וצד הטכני הטכנולוגי עוזר לחברה להבין את צרכיו של הלקוח כדי לקדם אתרים ברמה הטכנית ולהפעיל את הערוצים הנכונים לצורך יחסי ציבור".

מדוע שאפנה דווקא לחברת BUYPOST?

"חברת BUYPOST מאפשרת גם לבעלי עסק קטן לנהל יחסי ציבור ומוניטין על ידי חשיפה אינטרנטית. אנו למעשה נותנים לכל אחד אפשרות לפרסם באתרים ארציים ומקומיים, אתרים חדשותיים, אתרים המתמחים במשפט, בריאות, טכנולוגיה, סגנון חיים, הורות ועוד, אתרים הפונים לקהל חילוני, דתי או חרדי, השירות שאנו מציעים גם מעולה לחברות קידום אתרים לצורך שירות בניית קישורים אנו למעשה הספק הגדול ביותר בארץ בתחום."

"בעל העסק הפונה  אל BUYPOST מקבל חבילה של ייעוץ והכוונה לאתרים הרלוונטיים לו, כתיבת הכתבות, פרסום באתרים וביצוע מעקב עד לסיום הטיפול. אנו למעשה חוסכים מהלקוח את המשא ומתן מול כל אתר ואתר ונותנים לו מגוון גדול של אתרים שהוא יכול לפרסם דרכנו, כל זאת במחיר אטרקטיבי ותחרותי גם מול האתרים בפרסום ישיר דרכם."

עם מי אתה עובד כדי לפרסם את הקישורים?

"אנו עובדים עם מאות אתרים. יצרנו במשך השנים שיתופי פעולה עם כמעט כל האתרים הגדולים ביותר בארץ , מקומונים, אתרי נישה ועוד.. המאגר מתעדכן ומתרחב בכל הזמן. רשימת האתרים והמחירים שקופים לכולם ומתעדכנים באתר באופן רציף".

איך נולדת כתבה ממומנת לאתרים אלה?

"2 דרכים ליצירת הכתבה האחת הלקוח מספק את הכתבה ואנו דואגים לפרסום. אם אין בידכם כתבה ניתן להשתמש בשירות כתיבת תוכן דרכנו."

הכתבה מתפרסמת במהירות?

"אכן. אנחנו עובדים מהר מאוד, הכתבה מתפרסמת בין מספר שעות לימים ספורים".

מה החזון שלך?

"שכל בעל עסק יוכל להשתמש בשירותי יחסי ציבור, גם אם מדובר בעסק מתחיל שאין לו הרבה כסף להשקיע בפרסום".

איך אפשר להגיע אליך?

"דרך אתר החברה, המענה מהיר ויכול להתבצע דרך טלפון, וואטסאפ, פייסבוק או במייל."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.