חברת BUYPOST: "היום יחסי ציבור באינטרנט זמינים לכל עסק"

תוכן בחסות |

בעלי עסקים יודעים היום כי פרסום ושיווק באינטרנט הוא אבן יסוד להצלחת העסק שלהם. כל בעל עסק יודע שכדי לשרוד הוא חייב לשמר את הלקוחות הקיימים ולחשוף את העסק לקהל חדש, חברת BUYPOST  מציעה שירות מהפכני של פרסום מאמרים במאות אתרים בקלות ובמהירות .

 

מי שמנהל את החברה הוא גל חזיזה בן 43 מאשקלון, מהנדס מחשבים , עיתונאי לשעבר, מומחה לקידום ובניית אתרים.

ספר לנו קצת על BUYPOST.

"חברת BUYPOST הוקמה לפני 5 שנים, מטרת  החברה היא ליצור את הקישור בין לקוחות לבעלי אתרים כדי לפרסם תוכן ולקבל את האייטם המבוקש אנחנו עובדים אם המשרדים הגדולים ביותר וגם אם הלקוח הקטן חשוב לנו לתת שירות לכולם".

"הניסיון הרב שלי בתחום התקשורת וצד הטכני הטכנולוגי עוזר לחברה להבין את צרכיו של הלקוח כדי לקדם אתרים ברמה הטכנית ולהפעיל את הערוצים הנכונים לצורך יחסי ציבור".

מדוע שאפנה דווקא לחברת BUYPOST?

"חברת BUYPOST מאפשרת גם לבעלי עסק קטן לנהל יחסי ציבור ומוניטין על ידי חשיפה אינטרנטית. אנו למעשה נותנים לכל אחד אפשרות לפרסם באתרים ארציים ומקומיים, אתרים חדשותיים, אתרים המתמחים במשפט, בריאות, טכנולוגיה, סגנון חיים, הורות ועוד, אתרים הפונים לקהל חילוני, דתי או חרדי, השירות שאנו מציעים גם מעולה לחברות קידום אתרים לצורך שירות בניית קישורים אנו למעשה הספק הגדול ביותר בארץ בתחום."

"בעל העסק הפונה  אל BUYPOST מקבל חבילה של ייעוץ והכוונה לאתרים הרלוונטיים לו, כתיבת הכתבות, פרסום באתרים וביצוע מעקב עד לסיום הטיפול. אנו למעשה חוסכים מהלקוח את המשא ומתן מול כל אתר ואתר ונותנים לו מגוון גדול של אתרים שהוא יכול לפרסם דרכנו, כל זאת במחיר אטרקטיבי ותחרותי גם מול האתרים בפרסום ישיר דרכם."

עם מי אתה עובד כדי לפרסם את הקישורים?

"אנו עובדים עם מאות אתרים. יצרנו במשך השנים שיתופי פעולה עם כמעט כל האתרים הגדולים ביותר בארץ , מקומונים, אתרי נישה ועוד.. המאגר מתעדכן ומתרחב בכל הזמן. רשימת האתרים והמחירים שקופים לכולם ומתעדכנים באתר באופן רציף".

איך נולדת כתבה ממומנת לאתרים אלה?

"2 דרכים ליצירת הכתבה האחת הלקוח מספק את הכתבה ואנו דואגים לפרסום. אם אין בידכם כתבה ניתן להשתמש בשירות כתיבת תוכן דרכנו."

הכתבה מתפרסמת במהירות?

"אכן. אנחנו עובדים מהר מאוד, הכתבה מתפרסמת בין מספר שעות לימים ספורים".

מה החזון שלך?

"שכל בעל עסק יוכל להשתמש בשירותי יחסי ציבור, גם אם מדובר בעסק מתחיל שאין לו הרבה כסף להשקיע בפרסום".

איך אפשר להגיע אליך?

"דרך אתר החברה, המענה מהיר ויכול להתבצע דרך טלפון, וואטסאפ, פייסבוק או במייל."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.