יום הלחימה הסוער: גידול ברייטינג - הצופים העדיפו את קשת 12
החיסול של בכיר הג'יהאד בהא אבו אל-עטא וסבב הלחימה שהחל בעקבותיו, השאיר אזרחים ישראלים רבים בדרום ובמרכז בבתיהם, בשל הנחיות פיקוד העורף. התוצאה: נתוני הרייטינג של כלל השידורים שעסקו באירועים, בבוקר, אבל גם לאורך היום כולו, היו גבוהים יחסית.
על פי נתוני צפייה ראשוניים, עולה כי מהדורת החדשות המרכזית של חדשות 12 רשמה נתון גבוה של 23.9% (697K), ובפער גדול מחדשות 13 שרשמה אף היא נתון נאה מבחינתה - 10% (301K). חדשות הערב (כאן 11) עם 4.1% (109K), ובסך הכל צפו הרייטינג של 3 המהדורות עמד על 38 נקודות, מול 32 נקודות יום לפני כן.
בקשת 12 ניסו לשמור על שגרה עם תכנית פריים רגילה – מונית הכסף שהחלה ב-21:45, ורשמה 18.4%, ואחריה משדר חדשות מיוחד מ-22:40 שקיבל 11.8%. ברשת שודר משדר חדשות מיוחד מיד לאחר המהדורה ב-21:45 – שרשם 8.5%, וב-23:20 - היום שהיה עם 6%. ואילו בכאן 11 החל ב-22:00 מהדורת חדשות הלילה שקיבלה 2.4%.
רייטינג לאורך כל היום:
קשת 12:
5:50 - מבזק חדשות - 3%
6:15 - כותרות הבוקר - 6.6%
7:00 - חדשות הבוקר – עם 16% גבוהים במיוחד
9:00 - חדשות מיוחד - 17.6%
10:00 - חדשות מיוחד - 15.3%
12:00 - חדשות מיוחד - 14.5%
15:00 - חדשות מיוחד - 12.8%
16:05 - חדשות מיוחד עם רפי רשף - 14.3%
17:00 - חמש עם רפי רשף - 16.2%
18:00 - שש עם עודד בן עמי - 19%
19:00 - מהדורה מוקדמת - 19.8%
רשת 13:
5:50 - חדשות מיוחד - 3.2%
6:55 - העולם הבוקר - 7.1%
9:00 - חדשות מיוחד - 7.5%
10:00 - חדשות מיוחד - 7.4%
12:00 - חדשות מיוחד - 7.2%
15:05 - חדשות מיוחד עם יעקב אילון - 6.9%
16:05 - חדשות מיוחד עם יעקב אילון - 6.7%
17:00 - החדשות עם יעקב אילון - 7%
18:00 - שש עם אמנון לוי - 7.9%
19:00 - מהדורה מוקדמת - 8.6%
כאן 11:
5:37 - דיווח ראשוני - 0.6%
5:58 - משדר מיוחד בוקר מוקדם - 0.8%
8:00 - משדר מיוחד בוקר - 1.7%
10:00 - משדר מיוחד בוקר מאוחר - 2.1%
12:00 - משדר מיוחד צהריים - 2.5%
14:00 - משדר מיוחד אחר הצהריים - 2.6%
16:00 - ערב ערב - 3.4%
18:00 - משדר מיוחד ערב - 4.2%
19:00 - חדשות הערב מהדורה מוקדמת - 4.1%
- 1.אין (ל"ת)טור 13/11/2019 16:37הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.