לאחר 6 שנים במכתש: הדר גור אריה פורשת מניהול מקאן ואלי
לאחר 6 שנים בהן ניהלה במשותף עם מיכל רומי את מקאן ואלי, השלוחה הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון, הדר גור אריה פורשת מתפקידה. רומי, ילידת המקום, ששבה למצפה לאחר שנים במרכז הארץ, תישאר בתפקידה ותמשיך לנהל את משרד הפרסום באופן עצמאי.
גור אריה נכנסה לתפקידה במאי 2013 לאחר 3 שנים שבהן שימשה כמנכ"ל משרד הפרסום רגב קוויצקי (לשעבר). עם כניסתה לתפקיד מנכ"לית משותפת בואלי, גור אריה שבה למעשה לקבוצת מקאן בה החלה את דרכה כשעבדה למשך 8 שנים במשרד הפרסום מקאן תל אביב (אריקסון בזמנו) ובתפקידה האחרון בו שימש סמנכ"ל במקאן דיגיטל.
על בסיס עברה בתחום הדיגיטל ולאחר שיחות עם חנה רדו שיחד עם אילן שילוח, הייתה הרוח החיה מאחורי הקמת היוזמה החברתית-עסקית בדרום, גור אריה השתכנעה והעתיקה את כל חייה עם משפחתה, בן זוגה וילדיה למצפה רמון. נכון לעכשיו נראה שלמרות חזרתה למרכז הארץ היא אינה צפויה לשוב למקאן תל אביב.
ברבות השנים, לאחר שהחל כניסיון שגם בכירי מקאן לא יידעו מה יעלה בגורלו, המשרד הצליח לעמוד על רגליו, הרבה בזכות תקציבי דיגיטל שהופנו אליו מבסיס האם בתל אביב לצד זכיות במכרזים וגיוס ניו ביזנס מצד לקוחות שאינם קשורים לקבוצה. כיום מועסקים בו 40 עובדים בתחומי הפרסום הקריאייטיב והמדיה הדיגיטלית ועל פי נתוני המשרד, המחזור השנת שלו עומד על כ-60 מיליון שקלים.
בנוסף המשרד מעורב ופעיל במסגרת הקהילה במצפה רמון בפרויקטים שונים ביניהם עבודה מול עסקים מקומיים בשירותי מיתוג והקמת פלטפורמות דיגיטליות פרובונו עבורם, ובמסגרת מערכת החינוך בלימודי פרסום ושיווק לתלמידי התיכון ובית הספר היסודי המקומיים.
"הייתה לי הזדמנות נדירה לשלב את אהבתי הרבה לפרסום ולדיגיטל עם היכולת לשלב עשייה משמעותית בקרב קהילת מצפה רמון. מה שנראה לפני 6 שנים כחלום בלתי אפשרי נבנה לכדי משרד פרסום מצטיין בתחומו עם הישגים בלתי מבוטלים שאני גאה להיות ממקימיו. כל זה התאפשר אך ורק בזכות הפלטפורמה שמקאן סיפקה ואפשרה" כך אומרת גור אריה.
עוד היא מוסיפה, כי "מקאן היה לי בית ומשפחה במשך שנים וזו זכות נדירה להיות חלק מפרויקט כזה ועל כך אני מבקשת להודות לאילן שילוח וחנה רדו שחלמו ואפשרו, לעמית משיח, אמיר וייס ודן אלעזרי על הדחיפה האדירה והשותפות כל הדרך וכמובן לכל עובדי מקאן ואלי ולשותפתי מיכל רומי שתמשיך לקחת את העסק קדימה לעבר הצלחות רבות ונוספות.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
"בשנים האחרונות נחשפתי לכוחו האדיר של השוק הפרטי להוות זרז ומוביל למען החברה בישראל. הצטרפתי לתכנית בת השנה של ארגון "מעוז" למנהיגים מחוללי שינוי, ואני מרגישה בשלה כעת לקחת את העשייה הזו לשלב הבא ולהיות שופר ולקחת חלק בקידום העשייה של המגזר העסקי למען אתגריה האדירים של מדינת ישראל בעתיד".
- 3.אני 07/10/2019 16:24הגב לתגובה זויהירה משו. לא נורא. כל אחד ויומו
- 2.ברוך שפטרנו (ל"ת)שיר 29/05/2019 20:57הגב לתגובה זו
- 1.בובית 29/05/2019 17:39הגב לתגובה זולאחר היחס הפנומנלי לרוב העובדים שלה IT IS 2 LATE ולא נכביר במילים
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
