לאחר 6 שנים במכתש: הדר גור אריה פורשת מניהול מקאן ואלי
לאחר 6 שנים בהן ניהלה במשותף עם מיכל רומי את מקאן ואלי, השלוחה הדרומית של קבוצת מקאן במצפה רמון, הדר גור אריה פורשת מתפקידה. רומי, ילידת המקום, ששבה למצפה לאחר שנים במרכז הארץ, תישאר בתפקידה ותמשיך לנהל את משרד הפרסום באופן עצמאי.
גור אריה נכנסה לתפקידה במאי 2013 לאחר 3 שנים שבהן שימשה כמנכ"ל משרד הפרסום רגב קוויצקי (לשעבר). עם כניסתה לתפקיד מנכ"לית משותפת בואלי, גור אריה שבה למעשה לקבוצת מקאן בה החלה את דרכה כשעבדה למשך 8 שנים במשרד הפרסום מקאן תל אביב (אריקסון בזמנו) ובתפקידה האחרון בו שימש סמנכ"ל במקאן דיגיטל.
על בסיס עברה בתחום הדיגיטל ולאחר שיחות עם חנה רדו שיחד עם אילן שילוח, הייתה הרוח החיה מאחורי הקמת היוזמה החברתית-עסקית בדרום, גור אריה השתכנעה והעתיקה את כל חייה עם משפחתה, בן זוגה וילדיה למצפה רמון. נכון לעכשיו נראה שלמרות חזרתה למרכז הארץ היא אינה צפויה לשוב למקאן תל אביב.
ברבות השנים, לאחר שהחל כניסיון שגם בכירי מקאן לא יידעו מה יעלה בגורלו, המשרד הצליח לעמוד על רגליו, הרבה בזכות תקציבי דיגיטל שהופנו אליו מבסיס האם בתל אביב לצד זכיות במכרזים וגיוס ניו ביזנס מצד לקוחות שאינם קשורים לקבוצה. כיום מועסקים בו 40 עובדים בתחומי הפרסום הקריאייטיב והמדיה הדיגיטלית ועל פי נתוני המשרד, המחזור השנת שלו עומד על כ-60 מיליון שקלים.
בנוסף המשרד מעורב ופעיל במסגרת הקהילה במצפה רמון בפרויקטים שונים ביניהם עבודה מול עסקים מקומיים בשירותי מיתוג והקמת פלטפורמות דיגיטליות פרובונו עבורם, ובמסגרת מערכת החינוך בלימודי פרסום ושיווק לתלמידי התיכון ובית הספר היסודי המקומיים.
"הייתה לי הזדמנות נדירה לשלב את אהבתי הרבה לפרסום ולדיגיטל עם היכולת לשלב עשייה משמעותית בקרב קהילת מצפה רמון. מה שנראה לפני 6 שנים כחלום בלתי אפשרי נבנה לכדי משרד פרסום מצטיין בתחומו עם הישגים בלתי מבוטלים שאני גאה להיות ממקימיו. כל זה התאפשר אך ורק בזכות הפלטפורמה שמקאן סיפקה ואפשרה" כך אומרת גור אריה.
עוד היא מוסיפה, כי "מקאן היה לי בית ומשפחה במשך שנים וזו זכות נדירה להיות חלק מפרויקט כזה ועל כך אני מבקשת להודות לאילן שילוח וחנה רדו שחלמו ואפשרו, לעמית משיח, אמיר וייס ודן אלעזרי על הדחיפה האדירה והשותפות כל הדרך וכמובן לכל עובדי מקאן ואלי ולשותפתי מיכל רומי שתמשיך לקחת את העסק קדימה לעבר הצלחות רבות ונוספות.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
"בשנים האחרונות נחשפתי לכוחו האדיר של השוק הפרטי להוות זרז ומוביל למען החברה בישראל. הצטרפתי לתכנית בת השנה של ארגון "מעוז" למנהיגים מחוללי שינוי, ואני מרגישה בשלה כעת לקחת את העשייה הזו לשלב הבא ולהיות שופר ולקחת חלק בקידום העשייה של המגזר העסקי למען אתגריה האדירים של מדינת ישראל בעתיד".
- 3.אני 07/10/2019 16:24הגב לתגובה זויהירה משו. לא נורא. כל אחד ויומו
- 2.ברוך שפטרנו (ל"ת)שיר 29/05/2019 20:57הגב לתגובה זו
- 1.בובית 29/05/2019 17:39הגב לתגובה זולאחר היחס הפנומנלי לרוב העובדים שלה IT IS 2 LATE ולא נכביר במילים

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.