נטע ברזילי אירוויזיון 2019
צילום: אורית פניני
רייטינג

רייטינג מצוין לכאן 11: 23.2% לחצי הגמר הראשון של האירוויזיון

המשדר בכאן רשם נתון נהדר עם כ-700 אלף צופים, ומספרים גבוהים גם בדיגיטל. הפיק נרשם דווקא במהלך השיר של בלארוס. גם חדשות הערב של כאן זינקו אתמול
אלכסנדר כץ | (6)

נתוני צפייה מצוינים לחצי הגמר הראשון של האירוויזיון ששודר אמש (יום ג') בכאן 11. למרות שישראל תשתתף רק בגמר במוצ"ש בשל היותה זוכת השנה שעברה והמארחת, האירוע שנערך בתל אביב יצר עניין רב. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשדר שהחל ב-22:00 רשם 23.2% בקרב יהודים ו-699 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.

 

הפיק אתמול נרשם בשעה 22:44, במהלך השיק של בלארוס. בסך הכל החשיפה של המשדר הגיעה לכמעט 1.1 מיליון איש, ונתח הצפייה ל-43.4%. חצי הגמר הראשון בשנה שעברה, בו התמודדה נטע ברזילי (שבסופו של דבר זכתה, א"כ), רשם 23.8%, אבל במהלך השיר שלה נרשם פיק של 40.6%.

גם מבחינת דיגיטל, נרשמו נתונים נהדרים לחצי הגמר: כמיליון צפיות בשידור הלייב בערוץ ה-EBU (איגוד השידור האירופי) ביוטיוב, 24 אלף צפיות בערוצי היוטיוב של כאן, 55 אלף צפיות באתר כאן - שסבל אתמול מפגיעה של האקרים פלסטינים, ורבע מיליון צפיות בפייסבוק ואינסטגרם במהלך השידור החי , מתוכם 135 אלף צפיות לנאמבר הפתיחה של ברזילי.

 

מונית הכסף בספיישל אירוויזיון (קשת 12) ששודרה עוד לפני תחילת האירוויזיון, רשמה 13.7% (359K), ובהמשך שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) עם 7.2%. ברשת 13 שודר בשידור חוזר סרט הדוקו על אולסי פרי שהניב 5.5% (158K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.9%.

'אנשים' (קשת 12) - 3.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 3.7%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 2.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 2.3%.

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.5%,

וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.9%, שש עם עודד בן עמי - 7.3%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.4%, שש עם אמנון לוי - 4.4%.

כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן וסג"ל - 0.7%, העולם היום עם מואב ורדי - 1.1%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.4%. מנגד קיבלה לפני החדשות (רשת 13) 4.7%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.8%.

ערב טוב אירופה (כאן 11) הניבה 1.1%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.3%.

בגזרת החדשות:

בזכות האירוויזיון, חדשות הערב (כאן 11) במהדורה מורחבת מ-20:00 ועד 22:00, רשמה נתונים נהדרים של 7.2% (192K),

והיא נצמדה לחדשות 13 עם 7.6% (223K).

ברצועה הובילה חדשות 12 עם 14.6% (362K).

ערוץ 20 עם 1.2%. 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חדשות 13 קיצוצים 15/05/2019 18:45
    הגב לתגובה זו
    נגמר הכסף
  • 4.
    עדיף כאן מערוץ 13 15/05/2019 18:43
    הגב לתגובה זו
    תראו איך נראית מהדורת 13 פשוט בושה שהיא קיימת.
  • 3.
    צבי 15/05/2019 14:27
    הגב לתגובה זו
    אירופה בעלת אוכלוסיה של 5000000 חצי מליארד.......
  • 2.
    הרייטינג של 11 יטפס בחמישי,ינסוק בשבת ויצלול בראשון. (ל"ת)
    טרגדיית תאגיד 15/05/2019 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    החלום ושברו 15/05/2019 10:32
    הגב לתגובה זו
    אחרי האירוויזיון "כאן" יחזרו לנתונים פושרים מינוס. בהנחה ועדיין יהיו קיימים במפת התקשורת.
  • צופה 15/05/2019 12:50
    הגב לתגובה זו
    איזה דבר היה שידור מדהים
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״