רייטינג מצוין לכאן 11: 23.2% לחצי הגמר הראשון של האירוויזיון
נתוני צפייה מצוינים לחצי הגמר הראשון של האירוויזיון ששודר אמש (יום ג') בכאן 11. למרות שישראל תשתתף רק בגמר במוצ"ש בשל היותה זוכת השנה שעברה והמארחת, האירוע שנערך בתל אביב יצר עניין רב. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי המשדר שהחל ב-22:00 רשם 23.2% בקרב יהודים ו-699 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.
הפיק אתמול נרשם בשעה 22:44, במהלך השיק של בלארוס. בסך הכל החשיפה של המשדר הגיעה לכמעט 1.1 מיליון איש, ונתח הצפייה ל-43.4%. חצי הגמר הראשון בשנה שעברה, בו התמודדה נטע ברזילי (שבסופו של דבר זכתה, א"כ), רשם 23.8%, אבל במהלך השיר שלה נרשם פיק של 40.6%.
גם מבחינת דיגיטל, נרשמו נתונים נהדרים לחצי הגמר: כמיליון צפיות בשידור הלייב בערוץ ה-EBU (איגוד השידור האירופי) ביוטיוב, 24 אלף צפיות בערוצי היוטיוב של כאן, 55 אלף צפיות באתר כאן - שסבל אתמול מפגיעה של האקרים פלסטינים, ורבע מיליון צפיות בפייסבוק ואינסטגרם במהלך השידור החי , מתוכם 135 אלף צפיות לנאמבר הפתיחה של ברזילי.
מונית הכסף בספיישל אירוויזיון (קשת 12) ששודרה עוד לפני תחילת האירוויזיון, רשמה 13.7% (359K), ובהמשך שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) עם 7.2%. ברשת 13 שודר בשידור חוזר סרט הדוקו על אולסי פרי שהניב 5.5% (158K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 0.9%.
- היום שבו הדאו ג'ונס נפל ביותר מ-22% וההחלטה על תחרות שירים שתאחד את אירופה
- בת 22 שווה מעל 50 מיליון שקל: האימפריה של נועה קירל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'אנשים' (קשת 12) - 3.8%, 'הצינור' (רשת 13) - 3.7%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 2.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 2.3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.5%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.2%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.9%, שש עם עודד בן עמי - 7.3%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.4%, שש עם אמנון לוי - 4.4%.
כאן 11: ערב ערב - 1.1%, קלמן וסג"ל - 0.7%, העולם היום עם מואב ורדי - 1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.4%. מנגד קיבלה לפני החדשות (רשת 13) 4.7%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.8%.
ערב טוב אירופה (כאן 11) הניבה 1.1%, ואחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.3%.
בגזרת החדשות:
בזכות האירוויזיון, חדשות הערב (כאן 11) במהדורה מורחבת מ-20:00 ועד 22:00, רשמה נתונים נהדרים של 7.2% (192K),
והיא נצמדה לחדשות 13 עם 7.6% (223K).
ברצועה הובילה חדשות 12 עם 14.6% (362K).
ערוץ 20 עם 1.2%.
- 5.חדשות 13 קיצוצים 15/05/2019 18:45הגב לתגובה זונגמר הכסף
- 4.עדיף כאן מערוץ 13 15/05/2019 18:43הגב לתגובה זותראו איך נראית מהדורת 13 פשוט בושה שהיא קיימת.
- 3.צבי 15/05/2019 14:27הגב לתגובה זואירופה בעלת אוכלוסיה של 5000000 חצי מליארד.......
- 2.הרייטינג של 11 יטפס בחמישי,ינסוק בשבת ויצלול בראשון. (ל"ת)טרגדיית תאגיד 15/05/2019 14:04הגב לתגובה זו
- 1.החלום ושברו 15/05/2019 10:32הגב לתגובה זואחרי האירוויזיון "כאן" יחזרו לנתונים פושרים מינוס. בהנחה ועדיין יהיו קיימים במפת התקשורת.
- צופה 15/05/2019 12:50הגב לתגובה זואיזה דבר היה שידור מדהים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
