גמר גוט טאלנט שודר סוף סוף - אבל רשם נתוני צפייה עגומים
אחרי שהחביאה את התכנית כחודש וחצי, שלפה סוף סוף רשת 13 את גמר גוט טאלנט, ושידרה אותו אמש (יום ג'). התוצאות, איך נגדיר זאת בעדינות, עגומות: 7.4% בקרב היהודים ו-196 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, לגמר - בלי רצף שידורי ובלי תכנון, רק לסיים כבר את העונה הזאת.
מנגד רשמה ארץ נהדרת (קשת 12) רייטינג נאה של 18.1% (495K), השעשועון המרדף (כאן 11) חלש עם 3.9% (101K), והאולפן הפתוח (ערוץ 20) גירדה 0.7%.
המשחק בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד (ספורט 5) רשם 5.4%, ובמקביל - המשחק בו הפתיעה אייאקס את יובנטוס (ספורט 5 פלוס) והעפילה לחצי הגמר, רשם 4.8%.
'אנשים' (קשת 12) - 7.5%, לקט 'הצינור' (רשת 13) - 4.3%, 'עד כאן עד הבחירות' (כאן 11) - 2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.6%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.5%.
רצועת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.9%,
ועקפה את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.7%, שש עם עודד בן עמי - 9.7%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.6%, שש עם אמנון לוי - 4.5%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, ערב טוב אירופה - 0.3%, קלמן וסגל - 1.2%.
ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9.8%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11.1%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה4.2%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.6%.
העולם היום (כאן 11) רשמה 2.5%, ומיד אחריה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 2.6%.
ריקלין ומגל (ערוץ 20) פושרת עם 0.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 16.7% (423K),
בפער גדול מחדשות 13 עם נתון חלש של 7.1% (256K).
חדשות הערב (כאן 11) עם רייטינג חלש של 3.7% (105K),
וערוץ 20 עם 1.2%.
- 4.משה 18/04/2019 07:05הגב לתגובה זומעניין אם יפרסמו ואם כן, כמה יעוותו את הנתונים כדי שלא לחשוף את הפלופ.
- 3.ערוץ 13 גוסס 17/04/2019 18:38הגב לתגובה זוליאור לנדברג שמעולם לא היה הרס את המהדורה. שלוש שנים נכשל ולא מפוטר. בושה
- 2.אין סיכוי 17/04/2019 14:13הגב לתגובה זורשת ילמדו לפתח פורמטים שרלוונטיים לקהל בארץ?
- 1.רם 17/04/2019 09:20הגב לתגובה זוראשית בגוט טאלנט המקורי יש מופעי בעלי חיים, כאן אין. גם הכשרונות שיש בארץ לא באמת בהשוואה לחול. מה שנשאר זה להשקיע בשופטים ומנחים איכותיים, גם זה לא קרה. שופטים משעממים ומנחים שמנסים להצחיק בכוח.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.