הכוכב הבא לאירוויזיון
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

'הכוכב' פתחה פער על 'האח'; ביום ה' רשת ניצחה בפריים

הכוכב הבא חצתה את רף 20%, ופתחה פער של כ-4 נק' על פני 'האח'. יום ו': אילה חסון סוגרת פערים מאולפן שישי. יום ה': לראשונה מאז המיזוג - רשת מנצח בפריים את קשת
אלכסנדר כץ | (5)

ערב לוהט אמש בטלוויזיה. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) התחזקה ביחס לפרק בשבת שעברה (18.7%) – רשמה 20.4% בקרב הקהל היהודי ו-547 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, והגדילה את הפער מהאח הגדול (רשת 13) שבשבוע שעבר קיבלה 16.6% ואמש נתון דומה - 16.7% (493K). הפער גדל למעשה מ-2 נקודות ל-4 נקודות. רואים עולם (כאן 11) ניפקה 4% (111K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 13.2%, שידור חוזר ל'לצבי יש בעיה' (רשת 13) - 7.4%, שידור חוזר של 'טיול אחרי צבא' (כאן 11) - 2.1%, 'ואלס לולדהיים' (כאן 11) - 0.8%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: ארץ נהדרת בשידור חוזר - 9.3%, פגוש את העיתונות - 12.9%.

רשת 13: שידור חוזר של האח הגדול - 4%, המטה המרכזי - 7.6%.

כאן 11: שידור חוזר של 'אחיות' - 1.6%, שידור חוזר של 'זמן אמת' - 1.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע בקשת 12 רשמה 19.9% (521K),

מול המגזין ברשת 13 עם 10% (319K).

חדשות השבת (כאן 11) הניבה 4.2% (113K).

 

 

יום ו'

 

 

סברי מרנן (קשת 12) רשמה ירידה קלה של כנקודה ל-13.3% (374K), ואילו השידור החוזר של הסדרה נחלש גם כן - אבל ביותר מ-2 נקודות - ל-10.5% (328K). מנגד התחזקה שי בשידור (רשת 13) ל-8.3% (209K). שידור חוזר של פמת"א (כאן 11) הסתפק ב-1.3%. 

 

שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) - 6.1%, 'הכוכב הבא עשרת הגדולים' (קשת 12) - 5%, שידור חוזר של 2 פרקי 'קופה ראשית' (כאן 11) – 1.1% ו-1.4%.  

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.8%,

ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 12) עם 4.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: 'אופירה וברקוביץ' רשמה 8.8%,

רשת 13: שידור חוזר של 'שנות ה-80' - 4.6%, 'סיכום שבוע' - 5.5%.

כאן 11: סוכן תרבות - 2%, חדשות השבוע - מהדורה מוקדמת - 1.4%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי (קשת 12) רשמה ירידה קלה ל-13.1% (382K)

מול התחזקות קלה של שישי עם אילה חסון (רשת 13) שהניבה 8.3% (209K) והקטינה את הפער בין 2 המהדורות מ-6.5 נקודות לפחות מ-5 נקודות. 

חדשות השבוע קיבלה 3.4% (121K).

 

 

יום ה'

 

 

ערב ראשון בו ערוץ רשת 13 מצליח לנצח את קשת 12 מאז המיזוג שבוע לפני כן. 'האח הגדול - תכנית הצלה' (רשת 13) הניבה 16.7% (477K), וגברה על עובדה (קשת 12) שניפקה 13.5% (361K), ירידה ביחס לפרק שבוע לפני כן – שניצח את רשת.

משחק היורוליג בין מכבי תל אביב לפנאתניקוס (ערוץ הספורט) רשם 5.4%, המרדף (כאן 11) ניפקה נתון נמוך של 3.1% (91K), ובוחרים ב-20 (ערוץ 20) עם 0.8%.

 

'גב האומה' (רשת 13) - 10.1%, 'הצינור' (רשת 13) - 8.8%, 'אנשים' (קשת 12) - 7.7%, 'היום שהיה' (רשת 13) – 7%, שידור חוזר של 'הבתים היפים בישראל' (קשת 12) - 5.8%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 1.4%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.7%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.8%,

וגברה על חדשות הבוקר (קשת 12) שהסתפקה בנתון נמוך של 2.9%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.3%, שש עם – 11.4%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5.4%, שש עם אמנון לוי – 5.9%.

כאן 11: ערב ערב - 0.7%, שידור חוזר של גלילאו - 0.6%, העולם היום - 1.5%.

ערוץ 20: ספורט ברשת עם גדי נס - 0.1%, כולם ב-20 - 0.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

קשת 12: ערב טוב עם גיא פינס - 11.7%, תכנית חיסכון - 13.8%.

רשת 13: לפני החדשות - 6.9%, ברקוד - 8%. 

כאן 11: קלמן וסגל - 2.1%.

ערוץ 20: ריקלין ומגל - 0.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 17.7% (513K),

והגדילה את הפער מחדשות 13 שניפקה 11.3% (366K).

חדשות הערב (כאן 11) רשמה נתון נמוך של 3.7% (99K).

חדשות ערוץ 20 עם 1.4%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ערוץ 13 מת 27/01/2019 17:35
    הגב לתגובה זו
    האח הגדול גוסס לאיטו, הפערים בין המדורות החדשות עצומים. חדשות 12 עושים בית ספר למהדורה העלובה של 13 שאותה עורך אדם שמעולם לא היה עיתונאי. בקרוב ערוץ 13 יחזור למספרים חד ספרתיים כמו עכשיו בכל התכניות.
  • 4.
    אלכס תדייק 27/01/2019 15:19
    הגב לתגובה זו
    כפול במספר הצופים. תתעורר אלכסנדר
  • 3.
    כשהפח הגדול גובר על עובדה... עצוב... (ל"ת)
    אדום 27/01/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גבר ישראלי חילוני 27/01/2019 10:49
    הגב לתגובה זו
    בורח לנטפליקס
  • 1.
    התאגיד עם נתונים מביכים ושידורים מביכים. והכסף זורם. (ל"ת)
    ענת 27/01/2019 10:18
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״